Придърпване + проблем с оборотомера
- Zi
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
- Модел на автомобила: Nissan 100nx
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Придърпване + проблем с оборотомера
Здравейте колеги, от една седмица имам странен проблем с придърпване на колата. Значи в общи линии като тръгне да придърпва и от оборотомера се чува едно припукване, все едно дава на късо някъде, и оборотите започват ту да се вдигат, ту да падат. Днеска си смених свещите, че бяха за смяна. Имам съмнения за кабелите, че не са вред, дали е възможно от тях да идва всичко?

Кучетата си лаят, Форда си върви!!!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
от възд. филтър към смесителя по тази тръба.Има един алуминиев пръстен,там се намира.Отвън има конектор с кабели.Не знам на твоя мотор как е хавата,не съм и виждал 1.4 16в,но по принцип на повечето автомобили е там.Zi написа:Кажи само къде се намира въпросният сензор. Аз тия дни и без това ще я закарам на диагностика де, ама незнам кога точно ще ми се освободи малко време да я погледнат.
Аааа сори ти си с CVH,на този мотор май нямаше такова нещо.
Все пак помоли НАСКО ,неговия е такъв той ще ти каже.
Едит: Наско,ако прочетеш това кажи му на човека


- Zi
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
- Модел на автомобила: Nissan 100nx
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги я дайте съвет , че проблема ми пак се появи. Миналата седмица бях на диагностика и уреда показа, че е за смяна потенцйометъра на дроселовата клапа. Сменихме го уж с работещ, ама файда никаква. Днеска сутринта като тръгнах изключително много придърпваше, даже на едно кръстовище при тръгване изгасна колата. И при студен и при загрял мотор се появява този проблем, ама няма никаква последователност. Имало е и дни при които колата си работи перфектно.Всъщо така и с оборотите прави проблем. Като загрее си падат до 1000, но след няколко секунди пак си ги вдига до 2000-3000.

Кучетата си лаят, Форда си върви!!!
- Barum
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Orion CVH Ford KA
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега я виж на твоята кола в началото на изпускателните колектори значи пада се като застанеш отпред пред бронята легни от долу зад радиатора имаш ли закачена букса с кабелче към нея
приятели ми разправят това било ламбда сонда понеже моят Форд е същият модел! и при мен има такава букса с кабел към нея, да не би то да прейбава цялата система знам ли?
приятели ми разправят това било ламбда сонда понеже моят Форд е същият модел! и при мен има такава букса с кабел към нея, да не би то да прейбава цялата система знам ли?
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 30 май 2007, 15:50
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1,8 16v 93г
- Местоположение: Козлодуи
- Status: Извън линия
пич провери захранването на бобината(прегледаи целия кабел) с делко ли си ако си с делко виж го ако кабелите за свещите излизат от бобината-захранването е с 3 кабела средния трябва да има постоянен плюс след контакт а др два са с импулс от компа при мене бяха се стопили тези двата за импулс и се бяха лепнали за една метална тръба даваше постоянен минус.бобината е повишащ трансформатор,а всеки трансформатор работи на променлив ток и от време на време ми правеше този проблем даже и по страшно стана почна да гори бобини.
- Zi
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
- Модел на автомобила: Nissan 100nx
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето го проблема:



Малко са кофти снимките, за което се извинявам, но все пак се вижда как е нагоряло това реле. На него пише Engine Control. Искам да ви попитам дали е възможно блока с бушоните да не е вред и заради това да е стопило контактите в релето или просто му е дошло времето на това реле. Щото не е хич ефтино и ме притеснява да не стане да го смена и след време пак да изгори.



Малко са кофти снимките, за което се извинявам, но все пак се вижда как е нагоряло това реле. На него пише Engine Control. Искам да ви попитам дали е възможно блока с бушоните да не е вред и заради това да е стопило контактите в релето или просто му е дошло времето на това реле. Щото не е хич ефтино и ме притеснява да не стане да го смена и след време пак да изгори.

Кучетата си лаят, Форда си върви!!!
- Zi
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
- Модел на автомобила: Nissan 100nx
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Всичко е точно колата си запали и си върви. Искам да уточня, че преди да се стигне до проверка на блока с бушоните, колата упорито показваше на два уреда за диагностика, че проблема е в TPS датчика(потенциометър на дроселната клапа), но след смяна с нов и проверка на стойностите на новия и стария TPS се разбра, че проблемът е другаде. Незнам може би това реленце и TPS- а са свързани и ако едното не работи, показва че не работи и другото. 


Кучетата си лаят, Форда си върви!!!
- bboy
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 17 юни 2011, 23:11
- Модел на автомобила: Ford Escort
Мотор: 1.4 CVH + АГУ (съответно с изпарител :D)
Купе: хечбек и 14 различни нюанса на червения цвят :) - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Придърпване + проблем с оборотомера
Добър вечер може ли да получа малко повече инфо за проблема и решението му защото на мен ми излезе абсолютно същия проблем ако може да получа и инфрмацията по скайпа който е : kos4o_91 пуснат е постоянно моля ви се даржа много да разбера повече подробности 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта