Проблеми с врата и уплътенията!
- vgp.sas
- потребител
- Мнения: 215
- Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Проблеми с врата и уплътенията!
От некадърни майстори на предишния собственик сега аз си патя.
Между вратата и уплътнението се получават малко отвори (на снимката се вижда) и от там при силен дъжд капе вода, а при висока скорост свести.
Чудя се как да го оправя, но нищо не ми идва на акъла. Дайте няколко идеи, пък аз ще почерпя!


Между вратата и уплътнението се получават малко отвори (на снимката се вижда) и от там при силен дъжд капе вода, а при висока скорост свести.
Чудя се как да го оправя, но нищо не ми идва на акъла. Дайте няколко идеи, пък аз ще почерпя!



- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Привет.
Доколкото разбирам проблемите се проявяват при затворена врата. Нали?
Затова няма как от снимките да стане ясно къде точно са фугите.Опита ли с реглаж на заключващия механизъм?
Ако пишман- майстори са прецакали окачването и ключалката на вратата преди време, май ще трябва да потърсиш допълнителни самозалепващи уплътнения.
Само на една врата ли е проблема?
Доколкото разбирам проблемите се проявяват при затворена врата. Нали?

Ако пишман- майстори са прецакали окачването и ключалката на вратата преди време, май ще трябва да потърсиш допълнителни самозалепващи уплътнения.
Само на една врата ли е проблема?
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- vgp.sas
- потребител
- Мнения: 215
- Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
При затворена врата, не по цялата врата, а на места и на двете врати, като на дясната е по-зле работата.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Виж дали не са разядени пантите и ключалката. Ако са - започни с тях.
Но щом казваш не по дължината на вратата, значи е имало удари и не е изправено като хората. Тогава има различни случаи
От коя страна е фугата - между уплътнението и вратата или между уплътнението и каросерията?
Ако е между уплътнението и каросерията - сваляй уплътненията, почисти ги добре, почисти и тенекията и ги лепи със силикон и заспива и става вечно.
Ако е между вратата и уплътнението - или изправяш вратата или купуваш по-дебели уплътнения
Но щом казваш не по дължината на вратата, значи е имало удари и не е изправено като хората. Тогава има различни случаи

От коя страна е фугата - между уплътнението и вратата или между уплътнението и каросерията?
Ако е между уплътнението и каросерията - сваляй уплътненията, почисти ги добре, почисти и тенекията и ги лепи със силикон и заспива и става вечно.
Ако е между вратата и уплътнението - или изправяш вратата или купуваш по-дебели уплътнения

- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Има ли голям луфт при затворена врата, който да е видим отвътре и да се обира с леко придърпване на вратата?
Визирам луфт в ключалката.От снимките се виждат някакви деформаций по купето, както е предположил колегата
Pyrhel, но те не изглеждат да са точно в местата на захващане на уплътнението.Възможно е да са улегнали с времето
но пък как така само на места???
Почни с нещо отнякъде >:D<:
>:D<:

Визирам луфт в ключалката.От снимките се виждат някакви деформаций по купето, както е предположил колегата
Pyrhel, но те не изглеждат да са точно в местата на захващане на уплътнението.Възможно е да са улегнали с времето
но пък как така само на места???

Почни с нещо отнякъде >:D<:




Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- vgp.sas
- потребител
- Мнения: 215
- Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Процепите са между вратата и уплътнението. Иначе, то е здраво.
На първо време ще пробвам да регулирам вратата с 2мм на вътре, ако отвън изглежда зле визуално, ще купя от тези уплътнения за прозорците (черните) продават ги в Практикер и ще ги наложа под оригиналните после със силиконец.
Ще пиша, кое се е получило!
На първо време ще пробвам да регулирам вратата с 2мм на вътре, ако отвън изглежда зле визуално, ще купя от тези уплътнения за прозорците (черните) продават ги в Практикер и ще ги наложа под оригиналните после със силиконец.
Ще пиша, кое се е получило!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Измъкни уплътненията от периферията, на която са надянати, и снимай пак. Готви се за изненади, това което виждам, дано не виждам правилно, на тавана има присадка, но не е направено както трябва и затова тече. Проблема не е от уплътнението.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- vgp.sas
- потребител
- Мнения: 215
- Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Проблема е, че врата не опира уплътнението.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Тогава, свали уплътнението, вземи чук и очукай периферията на която е надянато навън в местото където не уплътнява. Само не се престаравай, че ще трябва да го изчукваш наобратно
.

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 27 яну 2011, 11:40
- Модел на автомобила: mondeo, 93
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Здравейте,
При Мондео 93,96г. основния проблем (когато е нямало изкривяване или деформация) при вратите са:
1) проблем с пантите износване на 4бр бронзови лагерни втулки или износване на пинивете
2) Проблем с регулировката на по горните Панти.
При мен и двете бяха проблемни: Вратата беше пропаднала и при затваряне се удряше в колонката.
Решението бе следното:
Демонтирах пантите (откачаш 4бр болт М6), демонтирах пиновете (откачат се зегер шаибите) избиват се съответно горният на долу и долният на горе.
Подпираш вратата на някое трупче така че да се изкриви. В пантите има съответно 4бр бронзови втулки с размери ф11/ф9/13мм и ф10/ф8/13мм - демонтират се старите и се изработват нови при съответно при стругар, оглеждат се пиновете да нямат износване (хлабината във бронзовите лагери-втулки трябва да е около 0.02-0.06мм). След извършената профилактика пантите и пиновете се монтират в обратен ред и се закрепват към вратата - общо време за ремонта до тук с изработката на бронзовите втулки 3часа.
Следва и голямата играчка регулирането на вратата с тези 4бр болтове М6 закрпващи пантите към вратите - време за регулировка в зависимост от сръчността от 15мин до няколко часа.
Това е Успех и лека работа . Не забравяйте че спестявате около 80 - 100 лева във сервиз за цялата операция на врата.
При Мондео 93,96г. основния проблем (когато е нямало изкривяване или деформация) при вратите са:
1) проблем с пантите износване на 4бр бронзови лагерни втулки или износване на пинивете
2) Проблем с регулировката на по горните Панти.
При мен и двете бяха проблемни: Вратата беше пропаднала и при затваряне се удряше в колонката.
Решението бе следното:
Демонтирах пантите (откачаш 4бр болт М6), демонтирах пиновете (откачат се зегер шаибите) избиват се съответно горният на долу и долният на горе.
Подпираш вратата на някое трупче така че да се изкриви. В пантите има съответно 4бр бронзови втулки с размери ф11/ф9/13мм и ф10/ф8/13мм - демонтират се старите и се изработват нови при съответно при стругар, оглеждат се пиновете да нямат износване (хлабината във бронзовите лагери-втулки трябва да е около 0.02-0.06мм). След извършената профилактика пантите и пиновете се монтират в обратен ред и се закрепват към вратата - общо време за ремонта до тук с изработката на бронзовите втулки 3часа.
Следва и голямата играчка регулирането на вратата с тези 4бр болтове М6 закрпващи пантите към вратите - време за регулировка в зависимост от сръчността от 15мин до няколко часа.
Това е Успех и лека работа . Не забравяйте че спестявате около 80 - 100 лева във сервиз за цялата операция на врата.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Един просташки ремонт : Черен силикон-напластяваш на гуменото уплътнение там където не лежи добре, а колоната където трябва да лежи намазваш тънко с масло за да не залепне силикона, затваряш вратата, и след 3 часа отваряш вратата,силиконът е залепнал само на гуменото уплътнение, и режеш с макетно ножче излишъка-силикон който не лежи по колонката- / мустачета и тн. /, а колоната избърсваш от маслото. Преди силикона имий с коресилин гуменото уплътнение.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с врата и уплътенията!
Малко или много в горния край вратата потдава като се натисне на огъване.Първо свали прозореца до долу и отвория сложи долу до прага едно дървено трупче и натисни горе.Пробвай дали вече не е по добре.Така оправят даже и Порше в завода като ново

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта