Проблеми с врата и уплътенията!

Екстериор и интериор.
Потребителски аватар
vgp.sas
потребител
потребител
Мнения: 215
Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от vgp.sas » 08 апр 2011, 23:50

От некадърни майстори на предишния собственик сега аз си патя.
Между вратата и уплътнението се получават малко отвори (на снимката се вижда) и от там при силен дъжд капе вода, а при висока скорост свести.
Чудя се как да го оправя, но нищо не ми идва на акъла. Дайте няколко идеи, пък аз ще почерпя! :P
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от иво г. иванов » 09 апр 2011, 10:38

Привет.
Доколкото разбирам проблемите се проявяват при затворена врата. Нали? :) Затова няма как от снимките да стане ясно къде точно са фугите.Опита ли с реглаж на заключващия механизъм?
Ако пишман- майстори са прецакали окачването и ключалката на вратата преди време, май ще трябва да потърсиш допълнителни самозалепващи уплътнения.
Само на една врата ли е проблема?
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Потребителски аватар
vgp.sas
потребител
потребител
Мнения: 215
Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от vgp.sas » 09 апр 2011, 11:11

При затворена врата, не по цялата врата, а на места и на двете врати, като на дясната е по-зле работата.

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от Pyrhel » 09 апр 2011, 12:12

Виж дали не са разядени пантите и ключалката. Ако са - започни с тях.

Но щом казваш не по дължината на вратата, значи е имало удари и не е изправено като хората. Тогава има различни случаи :)
От коя страна е фугата - между уплътнението и вратата или между уплътнението и каросерията?
Ако е между уплътнението и каросерията - сваляй уплътненията, почисти ги добре, почисти и тенекията и ги лепи със силикон и заспива и става вечно.
Ако е между вратата и уплътнението - или изправяш вратата или купуваш по-дебели уплътнения :drink:

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от иво г. иванов » 09 апр 2011, 12:15

Има ли голям луфт при затворена врата, който да е видим отвътре и да се обира с леко придърпване на вратата?
Визирам луфт в ключалката.От снимките се виждат някакви деформаций по купето, както е предположил колегата
Pyrhel, но те не изглеждат да са точно в местата на захващане на уплътнението.Възможно е да са улегнали с времето
но пък как така само на места??? :-/:
Почни с нещо отнякъде >:D<: :mrgreen: >:D<: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Потребителски аватар
vgp.sas
потребител
потребител
Мнения: 215
Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от vgp.sas » 09 апр 2011, 12:41

Процепите са между вратата и уплътнението. Иначе, то е здраво.
На първо време ще пробвам да регулирам вратата с 2мм на вътре, ако отвън изглежда зле визуално, ще купя от тези уплътнения за прозорците (черните) продават ги в Практикер и ще ги наложа под оригиналните после със силиконец.
Ще пиша, кое се е получило!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от HACKO » 09 апр 2011, 14:02

Измъкни уплътненията от периферията, на която са надянати, и снимай пак. Готви се за изненади, това което виждам, дано не виждам правилно, на тавана има присадка, но не е направено както трябва и затова тече. Проблема не е от уплътнението.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
vgp.sas
потребител
потребител
Мнения: 215
Регистриран: 04 яну 2010, 19:15
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk3 -1118 cс, petrol, Kent/HCS
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от vgp.sas » 09 апр 2011, 14:14

Проблема е, че врата не опира уплътнението.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от HACKO » 09 апр 2011, 14:21

Тогава, свали уплътнението, вземи чук и очукай периферията на която е надянато навън в местото където не уплътнява. Само не се престаравай, че ще трябва да го изчукваш наобратно ;): .
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

meloomen
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 27 яну 2011, 11:40
Модел на автомобила: mondeo, 93
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от meloomen » 14 апр 2011, 11:46

Здравейте,
При Мондео 93,96г. основния проблем (когато е нямало изкривяване или деформация) при вратите са:
1) проблем с пантите износване на 4бр бронзови лагерни втулки или износване на пинивете
2) Проблем с регулировката на по горните Панти.
При мен и двете бяха проблемни: Вратата беше пропаднала и при затваряне се удряше в колонката.
Решението бе следното:
Демонтирах пантите (откачаш 4бр болт М6), демонтирах пиновете (откачат се зегер шаибите) избиват се съответно горният на долу и долният на горе.
Подпираш вратата на някое трупче така че да се изкриви. В пантите има съответно 4бр бронзови втулки с размери ф11/ф9/13мм и ф10/ф8/13мм - демонтират се старите и се изработват нови при съответно при стругар, оглеждат се пиновете да нямат износване (хлабината във бронзовите лагери-втулки трябва да е около 0.02-0.06мм). След извършената профилактика пантите и пиновете се монтират в обратен ред и се закрепват към вратата - общо време за ремонта до тук с изработката на бронзовите втулки 3часа.
Следва и голямата играчка регулирането на вратата с тези 4бр болтове М6 закрпващи пантите към вратите - време за регулировка в зависимост от сръчността от 15мин до няколко часа.
Това е Успех и лека работа . Не забравяйте че спестявате около 80 - 100 лева във сервиз за цялата операция на врата.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от ЯЛТА » 14 апр 2011, 13:26

Един просташки ремонт : Черен силикон-напластяваш на гуменото уплътнение там където не лежи добре, а колоната където трябва да лежи намазваш тънко с масло за да не залепне силикона, затваряш вратата, и след 3 часа отваряш вратата,силиконът е залепнал само на гуменото уплътнение, и режеш с макетно ножче излишъка-силикон който не лежи по колонката- / мустачета и тн. /, а колоната избърсваш от маслото. Преди силикона имий с коресилин гуменото уплътнение.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми с врата и уплътенията!

Мнение от jordj » 17 апр 2011, 08:12

Малко или много в горния край вратата потдава като се натисне на огъване.Първо свали прозореца до долу и отвория сложи долу до прага едно дървено трупче и натисни горе.Пробвай дали вече не е по добре.Така оправят даже и Порше в завода като ново
*00133*

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта