Ford Fusion 1.4tdci
- 
				7712
- потребител 
- Мнения: 2
- Регистриран: 31 дек 2009, 14:21
- Модел на автомобила: Форд Куриер
- Status: Извън линия
Ford Fusion 1.4tdci
Здравей те предстоими покупка на Ford Fusion 1.4tdci кажете ми нещо повече плюсовете и миносите на тази кола .
			
									
									
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Нафтата стана много скъпа.
			
									
									
						- Alexi
- потребител 
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
то не гори ,няма страшно 
			
									
									
						
- 
				DTM
- потребител 
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Само мирише нафтицатаAlexi написа:то не гори ,няма страшно
 , то и толкова върви де
 , то и толкова върви де  .
 .- Alexi
- потребител 
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
всъщност за вървенето си доста гори 
			
									
									
						
- baidido
- потребител 
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Стига сте си правили майтап, кажете на човека нещо смислено, има и хора с фюжъни, дано да се включат.
			
									
									Който кара Форд е горд!
						- Alexi
- потребител 
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
личното ми мнение е ,че не си заслужава такъв малък дизелов мотор - усложнен е ,има доста неща които ако се скапят са скъпи ,всъщност всичко му е като на голям мотор ,само дето не върви .. отделно ако го напъваш ще погорява - личен опит с кънекта ,подминава мондеото като разход извънградско ... за фюжън мотора е 1.4 бензин ..
			
									
									
						- ftall
- потребител 
- Мнения: 38
- Регистриран: 11 мар 2010, 14:33
- Модел на автомобила: Fusion 1.4 TDCi
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Карам я от година и по-скоро съм доволен. Висока е, удобна, с удобен багажник. За момента нямам особени технически проблеми. Двигателя по книга трябва да гори под 4, но реално гори към 4.5 май без значение как я караш  Говоря естествено за междуградско. На градско е както си го направиш. Предната ми кола беше един стар Ровър 213S. По-предната беше Москвич така, че ще се огранича до сравнението с ровъра. Качеството на обзавеждането на купето не е кой знае какво. Много пластмаса, от страничните вертикални пластмасови профили на вратите се получава завихряне на въздуха и на моменти досадно похлопване. Оправя се с уплътняване. Ровъра беше с отделен багажник и затова ми е досадно непрекъснатото замърсяване на задното стъкло. Според старите ми навици прекалено се заклепват и страничните огледала, както и долната част на страничните прозорци. Не ми харесва, че няма кора под двигателя и реално няма какво да спре случайно препятствие. Зимата и в най-големите студове пали безпроблемно. Карал съм други дизели. Времето за предварително подгряване е несравнимо по-малко в полза на фюжъна. Устойчива е на пътя въпреки, че изглежда висока. Зимата не съм имал също грижи със стабилността на пътя. В началото имах проблеми с динамиката на двигателя, защото бензиновия мотор развива мощността си на по-високи обороти, а този дизел е между 2 500 и 3 500. Ами май не се сещам за друго. Ако те интересува нещо друго питай. Ако пък аз се сетя за нещо различно от обичайното ще пиша също
 Говоря естествено за междуградско. На градско е както си го направиш. Предната ми кола беше един стар Ровър 213S. По-предната беше Москвич така, че ще се огранича до сравнението с ровъра. Качеството на обзавеждането на купето не е кой знае какво. Много пластмаса, от страничните вертикални пластмасови профили на вратите се получава завихряне на въздуха и на моменти досадно похлопване. Оправя се с уплътняване. Ровъра беше с отделен багажник и затова ми е досадно непрекъснатото замърсяване на задното стъкло. Според старите ми навици прекалено се заклепват и страничните огледала, както и долната част на страничните прозорци. Не ми харесва, че няма кора под двигателя и реално няма какво да спре случайно препятствие. Зимата и в най-големите студове пали безпроблемно. Карал съм други дизели. Времето за предварително подгряване е несравнимо по-малко в полза на фюжъна. Устойчива е на пътя въпреки, че изглежда висока. Зимата не съм имал също грижи със стабилността на пътя. В началото имах проблеми с динамиката на двигателя, защото бензиновия мотор развива мощността си на по-високи обороти, а този дизел е между 2 500 и 3 500. Ами май не се сещам за друго. Ако те интересува нещо друго питай. Ако пък аз се сетя за нещо различно от обичайното ще пиша също 
			
									
									 Говоря естествено за междуградско. На градско е както си го направиш. Предната ми кола беше един стар Ровър 213S. По-предната беше Москвич така, че ще се огранича до сравнението с ровъра. Качеството на обзавеждането на купето не е кой знае какво. Много пластмаса, от страничните вертикални пластмасови профили на вратите се получава завихряне на въздуха и на моменти досадно похлопване. Оправя се с уплътняване. Ровъра беше с отделен багажник и затова ми е досадно непрекъснатото замърсяване на задното стъкло. Според старите ми навици прекалено се заклепват и страничните огледала, както и долната част на страничните прозорци. Не ми харесва, че няма кора под двигателя и реално няма какво да спре случайно препятствие. Зимата и в най-големите студове пали безпроблемно. Карал съм други дизели. Времето за предварително подгряване е несравнимо по-малко в полза на фюжъна. Устойчива е на пътя въпреки, че изглежда висока. Зимата не съм имал също грижи със стабилността на пътя. В началото имах проблеми с динамиката на двигателя, защото бензиновия мотор развива мощността си на по-високи обороти, а този дизел е между 2 500 и 3 500. Ами май не се сещам за друго. Ако те интересува нещо друго питай. Ако пък аз се сетя за нещо различно от обичайното ще пиша също
 Говоря естествено за междуградско. На градско е както си го направиш. Предната ми кола беше един стар Ровър 213S. По-предната беше Москвич така, че ще се огранича до сравнението с ровъра. Качеството на обзавеждането на купето не е кой знае какво. Много пластмаса, от страничните вертикални пластмасови профили на вратите се получава завихряне на въздуха и на моменти досадно похлопване. Оправя се с уплътняване. Ровъра беше с отделен багажник и затова ми е досадно непрекъснатото замърсяване на задното стъкло. Според старите ми навици прекалено се заклепват и страничните огледала, както и долната част на страничните прозорци. Не ми харесва, че няма кора под двигателя и реално няма какво да спре случайно препятствие. Зимата и в най-големите студове пали безпроблемно. Карал съм други дизели. Времето за предварително подгряване е несравнимо по-малко в полза на фюжъна. Устойчива е на пътя въпреки, че изглежда висока. Зимата не съм имал също грижи със стабилността на пътя. В началото имах проблеми с динамиката на двигателя, защото бензиновия мотор развива мощността си на по-високи обороти, а този дизел е между 2 500 и 3 500. Ами май не се сещам за друго. Ако те интересува нещо друго питай. Ако пък аз се сетя за нещо различно от обичайното ще пиша също 

- 
				7712
- потребител 
- Мнения: 2
- Регистриран: 31 дек 2009, 14:21
- Модел на автомобила: Форд Куриер
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Мерси за изчерпателният отговор само да те питам когато пуснеш климатика как е сигорно се усеща .
			
									
									
						- ftall
- потребител 
- Мнения: 38
- Регистриран: 11 мар 2010, 14:33
- Модел на автомобила: Fusion 1.4 TDCi
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Доволен съм от климатика. Трябва му малко време да влезе в режим, но след това е "железен"  Понеже мотора не е много мощен е добре да се съобразяваш с климатика при напълно натоварена кола. Особено при изпреварвания на баири
 Понеже мотора не е много мощен е добре да се съобразяваш с климатика при напълно натоварена кола. Особено при изпреварвания на баири  Ако сте 2-3 не е проблем.
 Ако сте 2-3 не е проблем.
			
									
									 Понеже мотора не е много мощен е добре да се съобразяваш с климатика при напълно натоварена кола. Особено при изпреварвания на баири
 Понеже мотора не е много мощен е добре да се съобразяваш с климатика при напълно натоварена кола. Особено при изпреварвания на баири  Ако сте 2-3 не е проблем.
 Ако сте 2-3 не е проблем.
- puek
- потребител 
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 мар 2009, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Ползвам Ford Fusion 1.4TDCi от месец юни 2010г. Произведен е на 03.11.2005г., а е регистриран на 10.02.2006г. Купих го от Мото-Пфое, 4 години е бил на оперативен лизиг, когато го взех беше на 104 000км. Модела го харесах още при дебюта му, но по финансови причини му се кефя чак сега. Този двигател е съвместен продукт на PSA и Ford, наистина не пращи от мощност, но в зависимост за какво ти трябва е оптимален вариант. Аз не съм "пилот", няма значение кога ще пристигна по-важното за мен е колко зареждам /от Габрово съм/. Автомобила е насочен към гадско ползване но е и не лош за по-дълги пътувания. Общо взето е "събран" автомобил има си всичко за една семейна кола. Моя интерес бе точно към дизеловия вариянт и засечения среден разход за времето от месец 08.2010г. до месец 12.2010г. бе 4.81л/100 км. в отношение 50/50 градско и извън градско. За повече информация /ако ти се отдава руския/http://www.fusionclub.ru/
			
									
									
						- M.Gruev
- потребител 
- Мнения: 18
- Регистриран: 21 авг 2010, 11:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8TDDI
- Местоположение: Казанлък
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
И на мен ми харесва модела, но тази кола не е ли малка за семейна? И как е возията?
			
									
									
						- DigiPro
- потребител 
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
 ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
 ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Да ти кажа не е малка за семейна. В багажника се събира сгъната детска количка (от големите) + багаж. Отзад детско столче + жената а в краката на предния пасажер най-големият куфар. Така пътуваме до морето ( около 250км) без проблеми. Возията е като на малка кола, но нас ни устройва и аз не се уморявам дори и на по-дълъг път.M.Gruev написа:И на мен ми харесва модела, но тази кола не е ли малка за семейна? И как е возията?
Иначе като служебна събира спокойно в багажника копирна машина А3 + куфар с инструменти и други боклуци. Като се смъкнат задните седалки + предната до шофьора може да сложиш и нещо дълго като стълба.
- puek
- потребител 
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 мар 2009, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
На въпроса дали не е малка за семейна кола, мисля че зависи от числеността на семейството и от предназначението и. Преди "Фюто" ползвах Peugeot 405, колкото багаж събирах в багажника му, толкова събирам и сега, друг е въпроса относно подреждането и удобството на товарене   . Ако сравнявам возията на Peuge-то и Фюто, не може да се сравнява, но на хубава настилка /да го наречем ЕВРОПЕЙСКИ път/ Фютката се държи перфектно. Удобството при пътуването се дължи на по-особенното положение на седалките /почти като в автобус/ на мен лично ми допада и не е изморително.
 . Ако сравнявам возията на Peuge-то и Фюто, не може да се сравнява, но на хубава настилка /да го наречем ЕВРОПЕЙСКИ път/ Фютката се държи перфектно. Удобството при пътуването се дължи на по-особенното положение на седалките /почти като в автобус/ на мен лично ми допада и не е изморително.
			
									
									
						 . Ако сравнявам возията на Peuge-то и Фюто, не може да се сравнява, но на хубава настилка /да го наречем ЕВРОПЕЙСКИ път/ Фютката се държи перфектно. Удобството при пътуването се дължи на по-особенното положение на седалките /почти като в автобус/ на мен лично ми допада и не е изморително.
 . Ако сравнявам возията на Peuge-то и Фюто, не може да се сравнява, но на хубава настилка /да го наречем ЕВРОПЕЙСКИ път/ Фютката се държи перфектно. Удобството при пътуването се дължи на по-особенното положение на седалките /почти като в автобус/ на мен лично ми допада и не е изморително.- gabo
- потребител 
- Мнения: 31
- Регистриран: 26 сеп 2006, 18:33
- Модел на автомобила: Спеис Рънар 2.0
- Местоположение: Пловдив-Монтана
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Колеги намислил съм да взема този модел 1.4 дизел.Може ли някой да каже повече подробноси-с ремак ли и цени обслужване.Благодаря.
			
									
									
						- DigiPro
- потребител 
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
 ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
 ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
1,4 TDCi e с ремък. Оригиналния комплект в Мото-Пфое не е скъп (според мен):
Все пак както всяка стара кола (особено дизел комон рейл) е хубаво да я огледа майстор (специалист) преди покупката.
			
									
									
						Предполагам, че има алтернативни части дори на по-ниска цена.Каталожен номер: 1348648
Наименование: АНГР. РЕМЪК К-Т С РОЛКИ
Цена с ДДС: 325.62 лв.
Заместващ номер
1211185
Все пак както всяка стара кола (особено дизел комон рейл) е хубаво да я огледа майстор (специалист) преди покупката.
- bateto_toshko
- потребител 
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96 
 (Zetec-SE,16V, 90PS)
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
около 200 лв са алтернативните комплекти ангр.ремък.Съединител 500 лв , предни дискове и накладки около 200 лв , това всико алтернативни части без труда.Не ми изглежда скъпо за такава кола.DigiPro написа:1,4 TDCi e с ремък. Оригиналния комплект в Мото-Пфое не е скъп (според мен):Предполагам, че има алтернативни части дори на по-ниска цена.Каталожен номер: 1348648
Наименование: АНГР. РЕМЪК К-Т С РОЛКИ
Цена с ДДС: 325.62 лв.
Заместващ номер
1211185
Все пак както всяка стара кола (особено дизел комон рейл) е хубаво да я огледа майстор (специалист) преди покупката.
http://drive.bg/index.php?ModelId=16626 ... 0116_10185
на фиестата ми която е с 10 г. по-дърта цените са горе долу същите
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста    
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
						
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- imarh
- потребител 
- Мнения: 271
- Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
 Grand Cherokee 2.7 CRD 2004
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Какво мислите за този Fusion на първо четене?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									
						http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				varby
- потребител 
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
"Малък" двигател окомплектован с автом.кутия-незнам дали е много изгоден?
			
									
									
						- puek
- потребител 
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 мар 2009, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Fusion 1.4tdci
Количката си я бива, поне това което се вижда на снимките. Според износването на волана е може би на тези километри. Мисля, че комбинацията на този двигател с автоматична скоростна кутия не е съвсем лоша. Аз лично съм с механична и май си мечтая за автомат. Ако ползваш руски може би ще ти е любопитно да прочетеш какво пишат в клуба на собствениците и любителите на "ФЮ" в Русия http://www.fusionclub.ru" onclick="window.open(this.href);return false;. По въпроса за ангренажа, да ремък е и се сменя на 240 000 км., но запознати казват, че водната помпа протича преди това.
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта










