дюзи на старо?!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от daniellka_ » 04 яну 2011, 16:26

ходих на диагностика,позитивното мислене не даде резултат-3 дюзи за смяна,цена от МП-578лв на дюза,при 20% отстъпка- 1445лв + 60лв за труд :((:
намерих един фокус на части 3бр. х 120лв с уговорка да се бележат и да ги пробвам,за момента съм на този вариант!

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от Pyrhel » 04 яну 2011, 16:37

С риск да се повторя - моята диагностика показа, че са за смяна 4 дюзи и горивна помпа + други шмекерийки на стойност над 6600 лв. Проблемът не беше такъв.
В МП ли прави диагностиката? Забравих да ти кажа, че можеш да си поискаш принтиран вариант на страницата, където се виждат грешките.

Фокус и дюзи 2ра, 3та, 5та употреба... Такива дюзи си имаш и ти... Не си давай парите за нещо, което може да умре и след 1 седмица. Ако те притеснява цената - по-добре ги ремонтирай и ще ти дадат гаранция. Не купувай някакви си дюзи, не си давай парите ей-така...

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от daniellka_ » 04 яну 2011, 17:25

друг вариант не мога да измисля за момента.
В МП ми прави това.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от diesel1.6 » 04 яну 2011, 17:49

Кола не отива ей така случайно в моргата и след като на всеки такъв двигател му идва времето на дюзите, значи, че в момента ще работят, но след 2-5-8 или 15 седмици не.
В сервизите дават гаранция. Сменят някакви клапанчета, и вземат по 120 или 200 лв на бройка. Дават гаранция за известно време - което значи много, защото всичко това се случва в Бг, при неконтролирани горива, бясно каране и всякакви странни хора сред нас. Някой спомена Пловдив - това трябва да е сервиз Авел, а във Варна също има къде - Моторконсулт. В Моторконсулт поне малко информация имат, не я карат само на шофьорско-монтьорски легенди.

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от daniellka_ » 28 яну 2011, 20:11

Пак съм тук! ;;): Моите проблеми нямат край,след отстраняването на проблема с дюзите колата се движеше както преди,върна си мощността,без да гасне в движение и без да мига датчика на свещите,всичко добре,но проблема с паленето сутрин при -8, -10 С остана,свещи,акумулатор-всичко ми е редовно,някакви свежи идеи да имате?Четох за ниска компресия или проблем с датчика на коляновия вал,замръзнала нафта и т.н.
Писна ми сутрин да гледам прогнозите за времето и да се чудя ще запаля ли или не!
Вчера вечерта я запалих с голямо подгряване,газ до долу и така,днес сутринта голямо въртене,чак накрая акумулатора ми щеше да се скапе.

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от Miri4 » 29 яну 2011, 16:46

Да си включа и аз като потърпевш от същите проблеми. Значи симптомите са:
1. Трудно пали след 2-3 въртенета по 10-15 сек
2.По време на движение придърпва или направо загасва и мига лампата на свещите.
3.Понякога запалва веднага но понякога иска 10-15 мин да истине.
Преди година правих ремонт на инжекторите. В момента са добре. Диагностиката показва грешка Р 0191 което означава понижено налягане в рейла. А това може да се дължи : 1. повреден регулатор на налягането 2. повредена помпа .Най.лесно е да се смени регулатора и да се види . Ако нещата се оправят ще викам "ура".Другия вариант е тъжен -ГНП.
Лошото е че ми искат 500 лв за регулатор и ако се окаже че не е той просто си изгарят. Така че ако някой има такъв за проба да се обажда - ще се разберем

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от Alexi » 29 яну 2011, 17:03

може да се дължи и на задръстен горивен филтър ,сменя се за проба - задължително преди разни други варианти да се търсят ..

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от ivo_63 » 29 яну 2011, 21:57

daniellka_ написа:Пак съм тук! ;;): Моите проблеми нямат край,след отстраняването на проблема с дюзите колата се движеше както преди,върна си мощността,без да гасне в движение и без да мига датчика на свещите,всичко добре,но проблема с паленето сутрин при -8, -10 С остана,свещи,акумулатор-всичко ми е редовно,някакви свежи идеи да имате?Четох за ниска компресия или проблем с датчика на коляновия вал,замръзнала нафта и т.н.
Писна ми сутрин да гледам прогнозите за времето и да се чудя ще запаля ли или не!
Вчера вечерта я запалих с голямо подгряване,газ до долу и така,днес сутринта голямо въртене,чак накрая акумулатора ми щеше да се скапе.
колко ач ти е акумулатора ? стартов ток - как върти - с хъркане или рязко ?
за пръв път чувам за палене с газ - не бутай газта изобщо

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от diesel1.6 » 29 яну 2011, 22:35

Къде оправихте дюзите? Който е работил по колата, не можа ли да каже защо не пали?
В Моторконсулт щяха да я направят да си пали, предполагам, че не е ходила там :D: тази кола

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от Miri4 » 30 яну 2011, 13:22

Една от причините да пали трудно при изправни дюзи , подгревни свещи и добре въртящ акумулатор е и моята - понижено налягане в рейла. Тогава дюзите почват да "пикаят" и паленето се затруднява. За това трябва диагностика да се види какаво налягане има в рейла при палене / мин 150 атм/.Ако е по малко колежката влиза в моя филм, закоето съжалявам.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от ЯЛТА » 30 яну 2011, 17:22

При студено време, не се изключва възможноста от замръзнал ПАРАФИН в нафтата .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от daniellka_ » 30 яну 2011, 19:19

от diesel1.6 на Съб 29 Яну, 2011 22:35

Къде оправихте дюзите? Който е работил по колата, не можа ли да каже защо не пали?
В Моторконсулт щяха да я направят да си пали, предполагам, че не е ходила там тази кола


Колата е правена в Мото Пфое преди 2 седмици,като мина първо на диагностика и категорично заявиха,че проблема е в дюзите,там ми казаха,че от както се е застудило масово хора са ходили със същите проблеми-угасване в движение,светване лампата на свещите-причината при повечето била замръзнала нафта,всички са зареждали от Лукойл както и аз, резервоара ми е все още пълен,почти не съм я карала понеже имаше големи снегове.
Miri4 написа:Една от причините да пали трудно при изправни дюзи , подгревни свещи и добре въртящ акумулатор е и моята - понижено налягане в рейла. Тогава дюзите почват да "пикаят" и паленето се затруднява. За това трябва диагностика да се види какаво налягане има в рейла при палене / мин 150 атм/.Ако е по малко колежката влиза в моя филм, закоето съжалявам.

При диагностиката не трябваше ли да забележат,ако наистина има проблем с налягането в рейла при палене?

мод: Използвай бутона "промени"

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от ЯЛТА » 30 яну 2011, 19:58

Ето това използувам от 5 год. , като добавка за дизелово гориво, против замръзване на парафина в нафтата, има го в ШЕЛ-бензиностанциите :
http://caroil.com.ua/c24_28-Prisadki/p4 ... ontsentrat" onclick="window.open(this.href);return false;
И нямам проблеми, 50 грама за един резервоар дизелово гориво .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

stoyanski
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
Местоположение: България
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от stoyanski » 30 яну 2011, 20:12

всички са зареждали от Лукойл както и аз
Нафтата от лукойл и на мен ми замръзна миналата година при -14 градуса... и от тогава само алпин дизел и не съм имал проблеми досега.

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от Conan_1 » 01 фев 2011, 13:45

Дюзите ги рециклират в Пловдив в сервиза на Бош на Кукленско шосе, подменя се всичко и остава само корпуса на старата.Гаранция също дават хората _friends_ цената е 330 кинта доколкото помня на парче, аз имах една избила и други две дето бяха поизносени и ги направих вс там, сега колата си мърка и върви като самолетче :D:

+ пали от раз на - 10
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от daniellka_ » 01 фев 2011, 14:48

при мен стана ясно,че не е от дюзите,нещо друго е.Изчетох доста инфо-доста неприятни неща могат да излязат,чудя се само как при диагностиката в МП не можах да разберат!

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от Pyrhel » 01 фев 2011, 14:58

daniellka_ написа:При диагностиката не трябваше ли да забележат,ако наистина има проблем с налягането в рейла при палене?
Забелязва се, ако се отвори изрично таблицата с живите данни :)
За сензорите - те се виждат и без да се влиза в подробности.

Попринцип газ не е нужно да се подава като на мОсквич. Ако ти е сменен филтъра (не помня до какъв извод стигнахме), пробвай с добавка против замръзване. Ама малко повече сипи. Примерно тая на лики моли дето е - дават й 50мл добавка за 50л гориво. Не е нужно да купуваш голямата разфасовка от 1л, продават и по 150мл, сипи го цялото в 1/2 резервоар да разкара налепите по тръбите. Тогава ще го мислим.

Като запали няма проблеми после, така ли?

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от Alexi » 01 фев 2011, 15:03

пробвай и алпин дизел ,да видим ще има ли промяна ... свещите сигурно ли е че греят всичките

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от daniellka_ » 01 фев 2011, 15:16

филтърът е сменен август 2010г.
свещите бяха добре,колата е в сервиз да се види всичко отново,вечерта ще имам повече инфо.

Благодаря за съдействието!

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: дюзи на старо?!

Мнение от daniellka_ » 01 фев 2011, 19:03

Оказа се ниска компресия и една изгоряла свещ.Слагам добавка за покачване на компресията и почвам да слагам ALPIN DIESEL,ще видим тези дни как ще е!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта