Двигателя угасна при движение и не ще да пали

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Двигателя угасна при движение и не ще да пали

Мнение от diesel1.6 » 14 яну 2011, 17:54

Компютър от тук (Бг) може да си купи, но има да се провери алармата, газовото, ..., ..., и т.н.
Предполага се механиците да могат да кажат кое не работи точно с проверка на нещата едно по едно. Дотук не видях някой да каже има ли запалване, гориво върви ли и т.н.
То ако ще се дават 1000 евро, някой може да дойде да се разходи от Бг. Лошото е, че до Португалия се лети трудно, няма евтини полети.

Потребителски аватар
eddie_prudent
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 03 юни 2009, 09:30
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 1.6i (1999)
Status: Извън линия

Re: Двигателя угасна при движение и не ще да пали

Мнение от eddie_prudent » 22 яну 2011, 14:22

Колеги още се борим с проблема.

Имам въпрос - ако се вземе компютър, ключ и PATS от друга кола дали ще стане направо или трябва да се препрограмира за моя размер на двигателя?
Малко не ми е ясно какво е значението на компютъра като номер в комбинация с двигателя. Бих казал че софтуера е важен (ами да аз съм програмист). Намерих един от англия за 40 евро и го купих (комплекта) ... викам си или ще стане или ще го продам пак.

моята е 1.6 бензин а другата кола е 2.0 бензин.

На майстора вече не му вярвам много затова питам тука.

Допълнително вече си поръчах ODB2 кабел ... ако сега някой ме и светне от къде да си сложа софтуер за моя мотор :) направо ще се пробвам сам да ги сменя нещата и ако стане - стане ... ако не ... майната му.
Изображение
Извинявай не те видях ... ами че то при тази скорост!

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Двигателя угасна при движение и не ще да пали

Мнение от supernatural » 22 яну 2011, 14:52

колега и там ли са толкова калпави майсторите като тука? вече гледам че повече от месец се мъчиш и си без кола, що си не вземеш друга ми набитваш пари и време за глупости, невярвам колите там да са по скъпи от тука, нали от чужбина ги внасят и печелят тука, такова мондео тука е 3000 бона, сигорен сам че за 1500е ше си намериш читаво мондео! все пак успех ти си знаеш най добре
:shock: :shock: :shock:

Потребителски аватар
eddie_prudent
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 03 юни 2009, 09:30
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 1.6i (1999)
Status: Извън линия

Re: Двигателя угасна при движение и не ще да пали

Мнение от eddie_prudent » 22 яну 2011, 16:14

supernatural написа: невярвам колите там да са по скъпи от тука, нали от чужбина ги внасят и печелят тука, такова мондео тука е 3000 бона, сигорен сам че за 1500е ше си намериш читаво мондео! все пак успех ти си знаеш най добре
:shock: :shock: :shock:
Всъщност в България са многог евтини ... цената в Германия плюс 500 лева за транспорт до БГ и плюс легализация. Това е направо без пари!

За съжеление колега не е точно така тук. Тука това което е България е 1000 лева струва 1000 евро като части. За почти всичко е така с изключение на месото :) ... ядем само пържоли! Без майтап ... килограм свинско е 2,60 евро.

Специално при автомобилите има една такса която е "нелегална" при внос на кола от чужбина. Казва се Imposto Automóvel и излиза 80-100% от цената на колата на старо в Германия. Има огромна разлика от цените в Испания и Португалия за ради тази такса. Същото е положението с бензина (1,56 евро сега) а газта (0.73 евро) е много по-рядко разпространена заради забрана за паркиран не закрито на всякъде и който има собствен гараж в сградата не може да паркира защото съседите може да го прецакат ако се оплачат. До колкото знам всяка година правителството плаща глоба на европейската комисия заради автомобилната такса, която на всичко отгоре отнася и ДДС отгоре, но приходите които получава от таксата са по-големи и компенсира :) Не че се оплаквам, ама ако испанците ни превземат ше стане по-добре :) Проблема е че ако Испанците загубят войната там ще стане още по-зле :)

Лятото имаше една реклама в която гледах по сателита в България на Лексус (бял, кабрио и т.н.) за 100 000лв. Абсолютно същата реклама имаше и тука и струваше 100 000 евро. Само за пример. Виках на колегите ако някой иска да кара лексус да купува в България.

Моето фордче е запазено, малко килиметри 120 000, сменен ангренажен ремък и водна помпа, инсталиран сензор за паркиране, нови гуми, ново италианско газово инжекцион .... абе стара кола ама подържана и като механика ще изкара още 100 000км без никакви проблеми ... ама ха де ... да се повреди ел. част ... егати късмета. Затова ми е жал да я оставя защото и за части трудно ще я продам или ще ми дадат някакви мизерни пари, колкото за 4 нови гуми на друга кола.

Мислил съм да купувам кола от БГ и да я докарам тук но има толкова много случаи в които полицатеи като те видят с друга регистрация та спират, приверяват те на компютъра и ако имаш регистрация че живееш и работи тук .... 250 евро глоба и 14 дена да лигализираш колата (плащаш горе споменатата такса плюц други по оформяне на документите) или трябва да махнеш колата от страната.

Иначе другия вариант който вече мисля е намират се Пунто за под 1000 евро от 96/98 година и да брицам с него докато се счупи и тогава за боклука.
Изображение
Извинявай не те видях ... ами че то при тази скорост!

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Двигателя угасна при движение и не ще да пали

Мнение от supernatural » 22 яну 2011, 17:09

колега незнаех че е такава стегнация там, относно покупката на стар автомобил, дано скоро и тука не стане така,верно че пари не земаме като заплати ама коли евтини има бол! набарал си лош късмет колега , дано се opravi forda, mn добре те разбирам и аз си обичам мн колата като член на семейството ее! успех

Потребителски аватар
eddie_prudent
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 03 юни 2009, 09:30
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 1.6i (1999)
Status: Извън линия

Re: Двигателя угасна при движение и не ще да пали

Мнение от eddie_prudent » 22 яну 2011, 17:40

Мерси за пожеланията,

да сумирам последния въпрос на който турся отговор:
дали ECU, PATS, и ключове от 2.0 бензинов двигател могат да се сложат на 1.6 и ако може трябвали да се програмира допълнително, при условие че се сменя PATS модула и ключа?

ако някой знае как се програмира и от къде мога да намеря софтуер за 1.6 бензин ZETEC 1999 година мотор да каже. В момента кабела ODB2 е на път по пощата. :-/:
Изображение
Извинявай не те видях ... ами че то при тази скорост!

tomi1
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 12 авг 2007, 08:42
Модел на автомобила: Форд ескорт 95г. 1.4
Местоположение: Ловеч
Status: Извън линия

Re: Двигателя угасна при движение и не ще да пали

Мнение от tomi1 » 27 яну 2011, 12:23

Колега,накарай майсторите да проверят спойките на платката на таблото на предпазителите.Нека потърсят тъй наречената "студена спойка ".

TRILAR
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 22 юли 2008, 12:23
Модел на автомобила: Форд Мондео
Status: Извън линия

Re: Двигателя угасна при движение и не ще да пали

Мнение от TRILAR » 29 яну 2011, 20:00

Незнам какви са тези маистори и дали някои се сети да провери електронния блок на газовия инжекцион, може тои да се е спекъл и да прекъсва захранването към инжекторите на инжекциона. При газовите инжекциони през него минава тока за инжекторите.

Потребителски аватар
eddie_prudent
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 03 юни 2009, 09:30
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 1.6i (1999)
Status: Извън линия

Re: Двигателя угасна при движение и не ще да пали

Мнение от eddie_prudent » 12 фев 2011, 01:44

**** РАЗВРЪЗКАТА **** СЛЕД 2 МСЕЦА СТРАДАНИЕ

Колеги, ако сте загубили търпение, бедна ви е фантазията аз до къде бях стигнал ... почнах да търся друга кола.
Все ни критикуват че сме на всичко майстори и разбираме от всичко но на края така се получи.

Никой като не знаеше какво става почнахда чета, гледам филчета ... купувам кабели за прогамиране ей така да се намират. Търся кмпютър със същия номер щото така са ми казали и все не намирам ... няма и няма в цяла европа до Полша стигнах да търся с познати и все не излиза нищо на старо.

Една неделя сутринта ставам и си браузвам eBay и гледам нова публикация в англия на компютър, ключ, модул-четец за ключа, 4 ключалки (пише че са взети от кола същата година 1999 работеща и допълнително от същата кола оригинална аларма която не се знае дали работи ... човека пише че не можал да я пробва, колата имала друга аларма инсталирана и ако реботи си е "бонус". И всичко това за 45 евро с доставка до Португалия. Викам си ... купувам и сменям направо на ред защото номера на компютъра е друг, двигателя е 2.0 литра (моя 1.6) ... най-много да трябва да се препорграмира за по малката кубатура.

Дойдоха нещата за 3 дена ... вчико точно, само дето компютъра ама наистина няма нищо общо с моя като номера, имобилайзера е друга серия ... поне и двата бяха LP2 (моя LP2-310 a новия LP2-300). Викам си ще се сменя всичко.

Отивам при майстора дето програмира компютъра и той почна да ми обяснява че било сложно, че не знам си какво, че уж бил ми оправил оригиналния компютър но той нито грешка давал, нито колата палела, че пробвал с друг компютър и пак не палела, че сложил моя компютр на друга кола и запалила ... абе лъже че се къса.

Вика му "или ти оставям този компютър и всички други части и сменяш наред ако трябва докато тръгне ... или ми даваш колата, забравяш за парите и аз вече съм си купил кабелче и ще го закача на моя компютър, правя бекъп, после слагам другия и инсталирам ... и ако тръгне тръгне, ако ли не и без това съм я отписал колата"

Майстора като ме видя такъв мотивиран сам да си я програмира почна "ами я го остави, аз ще видя, те уж различни, номера напълно различни, ама поне и двата са LP2 ... дано като закача този на колата каже къде е грешката, че без грешка не знам какво да търся."

И ми стана ясно че пича, да не кажа "идиота" като флашнал компютъра и той не дава грешка въобще не се мъчи да разбере защо ... лош контакт ли ... имобилайзера ли нещо не сработва ... стои и чака нещо да стане ... а колата стой на улицата и събира прах. Еми как да стане нещо!

Оставих му компютъра петък следобед и му казах, че понеделник след работа ако не е обади отивам с буксира от застрахователната (имам безплатен буксир към тукашното каско) и си вземам колата. (те събота и неделя не работят или събора само до обяд най-много)

Понеделник в 11ч ми звъни и колата работи. На въпроса "и какво беше?" отговора е "абе нали знаеш то с тази електроника никога не се знам ... абе нали работи това е важното"

Поглеждам си частите дето съм му ги дал ... само компютъра е сменен и сигурно е имало някой лош контакт покрай имобилайзера. Така че да знаете ... явно компютрите могат да се програмират без големи проблеми дори и да не са със същия номер, стига момерата на имобилайзера да са близки.

Иначе цялата беля е станала от бобината - изгаря и компютъра заминава също.

Относно въпроса за газовото - говорих с човека който го инсталира и той каза че газовото е включено в паралел. Не прекъсва сигнала към бобината а "слуша" на същата клема. Втората жица на газовия компютър е към датчика на оборотите а третата е към ключа за захранване. Пак добре че компютъра на газовото е добре ... представятели си ако и той беше заминал ...

Както и да е ... колата сега работи. Дано не се повтаря, но аз още този уикенд като ми остане време ще направя бекъп на сегашния софтуер на компютъра да си го имам ;)
Изображение
Извинявай не те видях ... ами че то при тази скорост!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта