Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Процеса от протичане до блокиране на помпата, за да повреди ремъка, може да продължи няколко хиляди километри. Трябва да си голям катил да не смениш помпата през това време.nikky написа:"Обикновено се износва така наречения фибър и помпата протича полека, после протича яко, а накрая се износват лагерите и пресрещането на клапаните с буталата става съвсем скоро."
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
На моята бивша водна помпа , перката и се ронеше , като препечен хляб, ма изрони и 4 клапана !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Feel The Difference
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
- Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
- Местоположение: София, Сухата Река
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Горивният филтър може да го смениш и на 100К ама до тогава може да правиш и помпа и дюзи, затова трябва да го сменяш заедно с маслото и да си свиркаш. По-добре да не чакаш да усетиш някакви ясни сигнали, че е задръстен

ЯЛТА написа:А горивния филтър , може да го смениш, и на 20 000 , и на 30 000 км., той ако се задръсти ще усетиш , и преди това си дава сигнали, - липса на динамика , или кофти палене . Зависи и от това , дали ти е чист резервоара , какво сипваш, как го сипваш, използуваш ли мръсни съдове , и тн. Лошо е ако не обръщаш внимание , аз съм виждал и прокъсана хартия на горивен филтър , и тогава всичките боклуци - в ГНП , много лоша ситуация , но се случва много рядко ! Успех .![]()
![]()
Вие можете да получите “Форд-Т” във всеки цвят, при условие, че този цвят е черен - Хенри Форд
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
а не мога ли да спестя пари купувайки си някакъв по смислен двигател който в обслужването му не влиза да го сменя половината .. водна помпа на 80к ади няма нужда .. че те за 1 година се въртят понякога тия 80к ... а идеята да се върти от ангренажния ремък е малоумна простоDigiPro написа:Напълно е прав колегата. Не пестете пари от смяна на водна помпа при смяната на ремъка.nikky написа:"Обикновено се износва така наречения фибър и помпата протича полека, после протича яко, а накрая се износват лагерите и пресрещането на клапаните с буталата става съвсем скоро."
Никак не е нетипична смяната на водна помпа, заедно с ремък - вижте форумите на Мазда, Пежо, Рено... Една водна помпа не е смяна на целия двигател.
Може да метнете едно око и на тази тема - http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=27769" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; .
Преди време имахме служебно рено меган 2002г. 1,4 16V. На магистралата с около 130км/ч скъсахме ангренажен ремък заради блокирала водна помпа. Ремонта не беше никак ефтин и от 16 клапана само 2 бяха останали здрави.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Тя тая помпа не блокира ей-така с щракване на пръстите. Дето препоръчват на 80к да се сменя ремък, означава, че и на всеки 80к трябва да сменям и водната помпа ли... Такива работи има и ще има, пишман-сервизите откъде ще се хранят иначеFeel The Difference написа:Варианта е ако блокира водната помпа и прескочи(скъса) ангренаж.

Пък дали е малоумна или не идеята... Пробезите на тия двигатели си го показват

Па тия дето сменят горивния филтър на 100к - евала... И колко пари се спеставят? 40-60 лева? Евала бе... То по тая логика да отида и с четката да позачистя поленовия и въздушния филтри и айде пак същите. Да, ще спестя още 20 лева, но иначе рази'иш ли форда и циганина зимата не работят.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Моя мотор е на 250 000км а може и на 350 000 да е и не е сменяна водната помпа. Като гледам и ролката не е сменяна а предполагам, че поне веднъж в Германия е сменян ремъка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Прав си, но по новите автомобили не са така проектирани да са толкова здрави и смяната на водната помпа дава допълнително спокойствие.HACKO написа:Моя мотор е на 250 000км а може и на 350 000 да е и не е сменяна водната помпа. Като гледам и ролката не е сменяна а предполагам, че поне веднъж в Германия е сменян ремъка.
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Гледайте сега - може абсолютно нищо да не се сменя, само да се долива масло, да се тупа въздушния филтър и пак ще издаяни много една кола... Дали е в това въпроса?
Аз познавам един гений, който беше изчислил, че ако не сменя масло ще избие повредения двигател...
Аз познавам един гений, който беше изчислил, че ако не сменя масло ще избие повредения двигател...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Е нали в Италия , така правят, и после ние ги купуваме , и им се радваме , и хвалим по форумите !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 10 дек 2010, 17:22
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Привет bsd!
И аз имам Фокус дизел от 2006-а, и също е купен от Мото Пфое. И го взехме на близо 117 хил. км.
Успях да убедя продавачите да сменят ремъка. Навиха се, защото по предписание сменяли ремък на дизелите на всеки 150 хил. км. Съветът ми е да не се чакат 150 хил., да се сменя. А за маслата и филтъра не зная, но мисля да не прехвърлям 10 хил. км. Наливам (когато може) догоре резервоара, не доливам, предпочитам да е пълен - ако има шлака и мръсотии, да не падат на дъното. Зареждам на ЕКО, казаха ми, че засега имали добро гориво. Нямам оплаквания от тях. Ами това е, успех! :D
И аз имам Фокус дизел от 2006-а, и също е купен от Мото Пфое. И го взехме на близо 117 хил. км.
Успях да убедя продавачите да сменят ремъка. Навиха се, защото по предписание сменяли ремък на дизелите на всеки 150 хил. км. Съветът ми е да не се чакат 150 хил., да се сменя. А за маслата и филтъра не зная, но мисля да не прехвърлям 10 хил. км. Наливам (когато може) догоре резервоара, не доливам, предпочитам да е пълен - ако има шлака и мръсотии, да не падат на дъното. Зареждам на ЕКО, казаха ми, че засега имали добро гориво. Нямам оплаквания от тях. Ами това е, успех! :D
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Сиерата е на 450 000км, последните 300 000км са навъртяни от бащата от 99та до 2008 плюс 6000 от мен до август 09, и не е сменяна водната помпа, колата направо мърка.HACKO написа:Моя мотор е на 250 000км а може и на 350 000 да е и не е сменяна водната помпа. Като гледам и ролката не е сменяна а предполагам, че поне веднъж в Германия е сменян ремъка.
Който предлага на човека да си смени и водната помпа по-добре да замълчи в този момент. На пежо може и да я сменят, но това не е пежо, нали така ?
Имам и един въпрос - горивния филтър като се смени не трябва ли обезвъздушаване и къде става на фокуса ми 1.8тдди (мк1) - мисля да го сменям, не е толкова скъп а наистина нафтата ни е лоша. Обезвъздушаването не е ли сложна работа или просто въртиш докато запали? Нямам никакви познания и опит в тази насока.
На еко наистина е хубава нафтата. Благодаря на DigiPro доста полезен линк, за жалост точно което ми трябва - въздушния филтър на двигателя на моя дизел не излиза изобщо като ред, още повече като интервал за смяна. По спомени е 10 000км, но къде съм го чел.. Други са ясни - 20 000км е маслото и масл.филтър, 150 000 ангренажния ремък, за горивния пише само да се източи водата от water drain facility


-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Здравей колега и аз имам такъв фокус модел 07'.Вчера сменях ангренажен ремък ролки и ролка на пистовия на коляновия вал. И моя е купен от МП.При покупката му сменихме там масла и филтри.Моя ангренажен ремък е на 120к и за сега нямам намерения да го сменям.
-
- ВРЕМЕННО ОТСТРАНЕН
- Мнения: 92
- Регистриран: 24 дек 2010, 09:42
- Модел на автомобила: .
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
В момента има промоция във Ford Мото-Пфое са следните неща:
1. Смяна на масло (Ford 5W30 5l.), маслен филтър и труд за Ford Focus 2 1.6 TDCI - 99.71 лв.;
2. Смяна на оригинални чистачки за Ford Focus 2 + труда - 76.40 лв.;
3. Смяна на ангренажен комплект (оригинален Ford) + труда - 322.80 лв.;
4. Смяна на филтър за клиематик (оригинален Ford) за Ford Focus 2 + труда - 34.21 лв.
Това означава, че за около 500 лв. може да си обслужите основно автомобила. Ако трябва да се сменя съединител, то цената за това е 614.16 лв.
1. Смяна на масло (Ford 5W30 5l.), маслен филтър и труд за Ford Focus 2 1.6 TDCI - 99.71 лв.;
2. Смяна на оригинални чистачки за Ford Focus 2 + труда - 76.40 лв.;
3. Смяна на ангренажен комплект (оригинален Ford) + труда - 322.80 лв.;
4. Смяна на филтър за клиематик (оригинален Ford) за Ford Focus 2 + труда - 34.21 лв.
Това означава, че за около 500 лв. може да си обслужите основно автомобила. Ако трябва да се сменя съединител, то цената за това е 614.16 лв.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Това за всички модели на форд ли е или само за Фокус?angel.georgiev написа:В момента има промоция във Ford Мото-Пфое са следните неща:
1. Смяна на масло (Ford 5W30 5l.), маслен филтър и труд за Ford Focus 2 1.6 TDCI - 99.71 лв.;
2. Смяна на оригинални чистачки за Ford Focus 2 + труда - 76.40 лв.;
3. Смяна на ангренажен комплект (оригинален Ford) + труда - 322.80 лв.;
4. Смяна на филтър за клиематик (оригинален Ford) за Ford Focus 2 + труда - 34.21 лв.
Това означава, че за около 500 лв. може да си обслужите основно автомобила. Ако трябва да се сменя съединител, то цената за това е 614.16 лв.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- ВРЕМЕННО ОТСТРАНЕН
- Мнения: 92
- Регистриран: 24 дек 2010, 09:42
- Модел на автомобила: .
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
За Ford Focus 2 1.6 TDCI. Има промоция за повечето актуални моделиbateto_toshko написа:Това за всички модели на форд ли е или само за Фокус?angel.georgiev написа:В момента има промоция във Ford Мото-Пфое са следните неща:
1. Смяна на масло (Ford 5W30 5l.), маслен филтър и труд за Ford Focus 2 1.6 TDCI - 99.71 лв.;
2. Смяна на оригинални чистачки за Ford Focus 2 + труда - 76.40 лв.;
3. Смяна на ангренажен комплект (оригинален Ford) + труда - 322.80 лв.;
4. Смяна на филтър за клиематик (оригинален Ford) за Ford Focus 2 + труда - 34.21 лв.
Това означава, че за около 500 лв. може да си обслужите основно автомобила. Ако трябва да се сменя съединител, то цената за това е 614.16 лв.

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
има всички модели .. скоро ще сменя масло + филтър и труд за 120 лв на мондеото .. дано не си правят нещо оглушки за промоцията че им е централно спусната а те са франчайзери при нас
-
- ВРЕМЕННО ОТСТРАНЕН
- Мнения: 92
- Регистриран: 24 дек 2010, 09:42
- Модел на автомобила: .
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Какво като са франч? Те по тази логика и ценовата листа за нови коли могат да не признават!Alexi написа:има всички модели .. скоро ще сменя масло + филтър и труд за 120 лв на мондеото .. дано не си правят нещо оглушки за промоцията че им е централно спусната а те са франчайзери при нас
-
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 11 май 2009, 11:47
- Модел на автомобила: Ford FOCUS MKII 1.6 TDCI
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Реших да питам в тази тема. Някой който е сменял ангренажен комплект на Фокус МК2 1.6 ТДЦИ 90 коня какви са оригиналните марки за вграждане. Аз на моя Фокус сменях за първи път на 150 хил. км. Спомням си че ангренажния ремък и пистовия ремък бяха Dayco. Не се сещам водната помпа каква беше. Май че беше Quinton Hazell. Интересувам се защото могат да се намерят като части вместо оригинални. То и оригинален горивен филтър е на UFI а не на Ford и се сменя на 40-50 хил.
При смяната на водната помпа се видя че за 150 хил. км. е почнала да прокапва от фибърчето. Така че ако искате сменяйте.
Сега съм с ремъци Contitech и всички ролки INA. Водна помпа сложих Valeo. Но не мога да се сетя каква е оригиналната за първоначално вграждане. Двигателя е разработката с Пежо който е. Смятам така да карам 70000 км. до следваща смяна. Като пак ще си сменя и водната помпа. По-добре няколко лева отгоре за да си спокоен.
Ако има някой да каже каква е оригиналната помпа нека да напише.
При смяната на водната помпа се видя че за 150 хил. км. е почнала да прокапва от фибърчето. Така че ако искате сменяйте.
Сега съм с ремъци Contitech и всички ролки INA. Водна помпа сложих Valeo. Но не мога да се сетя каква е оригиналната за първоначално вграждане. Двигателя е разработката с Пежо който е. Смятам така да карам 70000 км. до следваща смяна. Като пак ще си сменя и водната помпа. По-добре няколко лева отгоре за да си спокоен.
Ако има някой да каже каква е оригиналната помпа нека да напише.
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Така ето извадка от WIN.Те сами да си отговорят.По тия данни търся части за колата и двигателя.Интересувам се на колко се сменя ремъка,маслото на скоростите и лагерите на главините.Писах до МотоПфое но вече седмица нямам отговор.
Първостепенни характеристики
Дата на изготвяне: 12.09.2005
Автомобилна серия: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Тип на каросерията: 4 Door Estate
Версия: Series 32
Двигател: 1.6L Duratorq TDCi (110PS) - DV6
Трансмисия: 5-Speed Manual Trans - MTX75
Предаване: LHD FWD
Емисии: 2000 EEC (EEC 7)
Климатик: Manual Air Conditioning
Територия: (+)"BG"
Боя: Jeans (Metallic)
Интериорен материал: Humy / Mondus / Dark Flint
Първостепенни характеристики
Дата на изготвяне: 12.09.2005
Автомобилна серия: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Тип на каросерията: 4 Door Estate
Версия: Series 32
Двигател: 1.6L Duratorq TDCi (110PS) - DV6
Трансмисия: 5-Speed Manual Trans - MTX75
Предаване: LHD FWD
Емисии: 2000 EEC (EEC 7)
Климатик: Manual Air Conditioning
Територия: (+)"BG"
Боя: Jeans (Metallic)
Интериорен материал: Humy / Mondus / Dark Flint
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: На линия
Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?
Ето тук http://www.etis.ford.com/fordservice/se ... uleForm.do на официалния сайт на Форд за обслужване можеш да си провериш според годините, или километрите. Сайта може да бъде и на български, като езика се избира от началото от Preferences.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост