Искам да си купя фокус2006г. но какъв
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
Според мен дизел комън рейл втора употреба не ти трябва. Нека колегите с дизели да кажат колко са дали за рециклиране или за нови дюзи. Ако те устройва може да заделиш настрани тази сума, защото рано или късно ще трябва да я дадеш.
Иначе от бензиновите, добър като разход и динамика е 1,6 Ti-VCT 115 к.с. който се монтира и на новата фиеста във вариант с 120 к.с.
Иначе от бензиновите, добър като разход и динамика е 1,6 Ti-VCT 115 к.с. който се монтира и на новата фиеста във вариант с 120 к.с.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
вземи върнат от лизинг с ясна история и пробег ,ще дадеш малко повече пари но те ще се възвърнат във времето .. 1.6 бензин е смехотворен мотор в сравнение с 1.6 тдци - висок разход и ниска динамика ,като също не е лишен от проблеми ...
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
Ti-VCT 115к.с. ускорява 0-100 за 10,8 сек. а 1,6 TDCI 109 к.с. за 10,9 сек. така, че като динамика са сходни. Цената на бензиновият ще е поне с 1000 лв. по-ниска при втора употреба.
Който си купува нов дизел си прави сметката да му навърти повече километри за да му избие парите. За 5 години ще е навъртял 100-на хил.км, което с нашата нафта не е никак малко. Освен това поддръжката на дизела е по скъпа. Зимата дизелите са по капризни към горивото и акумулатора и проблемите с паленето са по-вероятни.
Ако все пак се гони максимална икономия от към гориво на бензина може да се сложи газова уредба (аз не съм фен на газовите).
Спора бензин или дизел е вечен, но аз бих си взел дизел само чисто нов от магазина.
Който си купува нов дизел си прави сметката да му навърти повече километри за да му избие парите. За 5 години ще е навъртял 100-на хил.км, което с нашата нафта не е никак малко. Освен това поддръжката на дизела е по скъпа. Зимата дизелите са по капризни към горивото и акумулатора и проблемите с паленето са по-вероятни.
Ако все пак се гони максимална икономия от към гориво на бензина може да се сложи газова уредба (аз не съм фен на газовите).
Спора бензин или дизел е вечен, но аз бих си взел дизел само чисто нов от магазина.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
това че ускоряват еднакво до 100 нищо съществено не означава .. 115 коня от 1.6 бензин за мен означава пълна липса на тяга до 3500-4000 оборота ,а след 4000 висок разход и много шум .. всъщност високия разход ще е и на по ниски обороти ,както и градско .. ако ще е бензин според мен 2.0 е минималния смислен бензинов атмосферен мотор .. а ако все пак реши да е 1.6 бих му препоръчал варианта със 100 коня .. по опростен и масов за разлика от екзотичния 115 коньов ,а и влиза в ниския данък ..
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
1,6 бензин май имаше една доста дълга серия с проблеми , колеги тук във форума се оплакваха , че им гори много масло
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
Май говориш за друг 1.6, не за 1,6 Ti-VCT 115 к.с на мк2.bateto_toshko написа:1,6 бензин май имаше една доста дълга серия с проблеми , колеги тук във форума се оплакваха , че им гори много масло
Дизел - само с ясна история - от МП върнат лизингов! Поддръжката е по-скъпа, двигателя е по-чувствителен към всичко, дюзите са правени за не повече от 150 000км, да не говроим с тукашната нафта. А струват 2000лв. За съжаление вече не използват по-здравата, но надеждна система при TD моторите, но и цялото автомобилостроене се ориентира към двигатели, не предвидени за ремонт а с определен живот, след пък и преди който ремонта е толкова скъп(не са проектирани за да са ремонтируеми), че са почти за изхвърляне или подмяна.
Бензин - ако не караш много - по-добрия вариант, а и ако не можеш да си намериш, харесаш или позволиш дизел с известна история. 1,6 Ti-VCT 115 к.с не е лош мотор, но мисля по-малко коли има 2ра с него. В чужди форуми са доволни от двигателя, защо си мислите, че не е дианмичен. Дизела го бие в градски условия, но там всеки дизел бие всеки сходен бензин

Дизела е в пъти по-добър за градско, за извънградско разлика няма ако не си крайно спортен тип - не е този случая щом си се ориентирал към дизела 109к.с
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
Само автомобил втора ръка със ясна история мисля да взимам.http://www.webcars.bg/item/view/43237/-" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; примерно.http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details ... rder=p_asc" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
Според мен с дизела ще избиваш минимум по 800-900 лева за година при 10 000 километра.
Сам си смятай. За 50-60 000 километра разликата за по-скъпия дизел е капут при градско каране.
Бензиновия фокус ще си млати 10/100, а дизела няма да хвърли над 6/100.
Всеки сам да смята. 1.6 ЦДТИ е супер икономичен. Карал съм го на пежо 307. Невероятен старт и супер икономия.
Сам си смятай. За 50-60 000 километра разликата за по-скъпия дизел е капут при градско каране.
Бензиновия фокус ще си млати 10/100, а дизела няма да хвърли над 6/100.
Всеки сам да смята. 1.6 ЦДТИ е супер икономичен. Карал съм го на пежо 307. Невероятен старт и супер икономия.
- ageorgiev2010
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 24 дек 2009, 16:42
- Модел на автомобила: Volvo C30 (2010) 1.6 R-Design
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
При дизел/ бензин сравнението никой не отчита разликата в консумативи като свещи, съединител, масло и филтри, недай си боже DPF... и не на последно място 10% разлика в цената бензин-дизел. На 100 000 км. при разлика 2 литра на 100 км в полза на дизела "икономията" е 2000 литра, НО 100 000 км с дизел при цена на дизела 2.20 за литър и разход примерно 5/100 ще струва на собственика 5000 литра*2.20=11 000 лева за гориво. Същата сметка за бензинов автомобил при цена на бензина 2.10 лв. за литър и разход 7/100 е 7000 литра*2.10= 14 700 лв.. Т.е. горе-долу за целия жизнен цикъл на автомобила ще спестите от гориво 3700 лв. От тях 2000 вадите още при покупката за разликата в цената бензин/дизел. Остават 1700 лв. За този период имате 5 смени на масло и филтри. Ако при бензина са Ви 100 лв., то при дизела са около 150 лв. Т.е. тук изваждате за този период още 5*50=250 лв. Останата 1450 лв.За този период ще смените поне веднъж свещи, което е още 100 лв. разлика в полза на бензина, т.е. Ви остават 1350 лв. Сега да посмятаме и нещо друго: в началото давате 2000 лв. повече. Какво означава това? Ако купите автомобила на лизинг това са Ви 26% лихва за тези пари (по лизинговата схема на Мото-Пфое). Т.е. реално Вие плащате не 2000 лв., а 2520 лв. От тук вадим и още 520 лв и от 1350 лв. остават 830 лв. Сега идва и интересната част. Ако каското на колата Ви е 5% (стандартно за лизингите на нови автомобили), то Вие ще плащате при цена на автомобил примерно 20 000 лв./ 22 000 лв. (бензин/дизел) със 100 лв. на година по-скъпо каско или още 500 лв. надолу от предимството на дизела или 830 - 500 лв. = 330 лв. Ако Ви се наложи да смените поне веднъж за тези 100 000 км и съединител то разликата вече е стопена тотално.
За калкулацията съм ползвал за пример цени и разходни норми за Ford Fusion 1.4 80 hp Ebony 2 (бензин) с цена 20 000 лв. и Ford Fusion 1.4 TDCI 68 hp Ebony 2 (дизел) с цена 22 000 лв. По заводски данни разликата в средният разход е 6.5 спрямо 4.6 в полза на дизела и ускорения от 0-100 км/ч 14.0 сек спрямо 16.3 сек. в полза на бензина.
ПИТАМ: Къде е това голямо предимство на дизела? Според мен това е търговски мит. Безплатен обяд няма. Просто при теглене на чертата тотала е еднакъв!
ИЗВОДЪТ: Ако карате само и единствено в градски условия има лек превес за дизела, НО ако карате смесено и/или извънградско предимно (както аз) то избора е само един - бензинов мотор. Настрани оставям капризността на моторите, защото това е до късмет и в сферата на хипотезата
Горенаписаното са мои лични съждения, с които не искам да ангажирам никой. Просто излагам моята гледна точка.
За калкулацията съм ползвал за пример цени и разходни норми за Ford Fusion 1.4 80 hp Ebony 2 (бензин) с цена 20 000 лв. и Ford Fusion 1.4 TDCI 68 hp Ebony 2 (дизел) с цена 22 000 лв. По заводски данни разликата в средният разход е 6.5 спрямо 4.6 в полза на дизела и ускорения от 0-100 км/ч 14.0 сек спрямо 16.3 сек. в полза на бензина.
ПИТАМ: Къде е това голямо предимство на дизела? Според мен това е търговски мит. Безплатен обяд няма. Просто при теглене на чертата тотала е еднакъв!
ИЗВОДЪТ: Ако карате само и единствено в градски условия има лек превес за дизела, НО ако карате смесено и/или извънградско предимно (както аз) то избора е само един - бензинов мотор. Настрани оставям капризността на моторите, защото това е до късмет и в сферата на хипотезата

Горенаписаното са мои лични съждения, с които не искам да ангажирам никой. Просто излагам моята гледна точка.
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
2 литра разлика на 100 км между бензин и дизел
.
Колега, хайде малко по-сериозно. Твоята статистика ми прилича на тези изготвяни от нашите правителства.




Колега, хайде малко по-сериозно. Твоята статистика ми прилича на тези изготвяни от нашите правителства.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
Колегата ageorgiev2010 говори за заводски данни по каталог и е абсолютно прав.А това,че вашите дизели горят по-малко от каталожните данни сме го чували.Не знам защо,но моя дизел гори повече от заводските данни и сметката, изложена по-горе излиза вярна.Бензиновия ми автомобил също гори повече от данните по каталог,но като цяло съотношението се запазва.Ако си купите стар дизел(да приемем,че няма да му сменяте нищо,в което се съмнявам)може и да има някаква далавера,заради малката разлика при първоначално закупуване.Но при нов автомобил,в сегашното съотношение на цените,100000км. не стигат, за да се избие първоначалната инвестиция.Колегата е дал примера с Фюжън,където дори разликата е по-малка,отколкото да кажем при дизелов C-Max,който е по-скъп с 4000лв.от бензинов такъв.
Все пак темата е за автомобил втора употреба,където всичко ще зависи единствено от състоянието на отделния екземпляр и дано колегата jordj да си намери читав и поддържан,за да му се радва повече.
Все пак темата е за автомобил втора употреба,където всичко ще зависи единствено от състоянието на отделния екземпляр и дано колегата jordj да си намери читав и поддържан,за да му се радва повече.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
сметките са горе долу такива да ,като трябва да се спомене че и при бензина има доста неща които да се скапят и не са евтини ,като свещи и той има ,обслужването пък е на една цена та ако е само 2000 лв разликата за нови коли аз бих ги дал ,но често пъти са 4000-5000 лв ,което вече е апсурдно .. интересната част е че никой не му хрумва ,че чичо италианец/австриец/германец също си ги прави като купува кола .. и за да избере дизела( който там има и по висок данък) трябва да го кара ,ама много много да го кара че да се избие .. а всички дизели идват тука на по 120к т.е. таман се поизбил чичо италианец/австриец/германец
и почти некарания дизел се оказва много капризен .. ама масово се шири теорията че не стават тия дизели .. то има няма 100к и айде помпа/дюзи/маховик/турбина заминали ..

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
Tой бензина е безсмъртен и нищо не му се сменя.
Какви свещи при дизела? Подгревателните, които нямат интервал за смяна дори, защото работят само при старт и само в частни случаи се сменят, и то не са с скъпи. Ако дизела е с известна история много хиляди километри няма да чуеш за comman rail дюзите, само хубава нафта ти трябва! Новите дизели може да са много скъпи и трудно избиват парите, заюото новите бензини са по-икономични, но 2ра ръка дизела бие, просто не трябва да е раздрънкан и да е с история. Моя е на 175к вече и си прави каталожните консумации, дори с 205.50.16 и сега 205.55.16, които дори са над допустимите за мк1 ак не е st170 или rs. Всички хора карат нервно особено в София, как да си стигнете разхода с тежък крак и пцуване по другите за най-малкото като каруцар, на 10 коли 9 ускоряват сякаш са на писта на светофара, и гледат пред носа си, идва червено те газ газ нищо, че е склон и на инерция няма да убият скорост и бавят тези тозад, примерен случай, още куп такива. Някой вдигал ли си е налягането на гумите извънградско като ходи, не нали ? Да си го вдигне по книжка и да види дали нямада е каталожната му консумация ако не му е тежък крака и колата е изправна, горивото добро.
ageorgiev2010 Ако е с история колата съединител няма да смени скоро, но наистина е по-скъп особено на tdci-тата е ужас сравнено с tddi, защото се сменя и маховика и още какво беше с него.
Година и месец нищо не съм пипал по колата си, беше с история в МП и бележки, които сравних в системата им, че са сменени всички консумативи на еди колко си км. Колата се държи като нова, двигателя е по-тих от на познати някои comman rail-и и така. Сипваш 100лв и караш 1000км, грубо, ходи постигни това с друга кола. А дори фокус 2 1.6tdci е малко по-икономичен и само 100 и нещо кг отгоре фокус 2 с него.

ageorgiev2010 Ако е с история колата съединител няма да смени скоро, но наистина е по-скъп особено на tdci-тата е ужас сравнено с tddi, защото се сменя и маховика и още какво беше с него.
Година и месец нищо не съм пипал по колата си, беше с история в МП и бележки, които сравних в системата им, че са сменени всички консумативи на еди колко си км. Колата се държи като нова, двигателя е по-тих от на познати някои comman rail-и и така. Сипваш 100лв и караш 1000км, грубо, ходи постигни това с друга кола. А дори фокус 2 1.6tdci е малко по-икономичен и само 100 и нещо кг отгоре фокус 2 с него.
- ageorgiev2010
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 24 дек 2009, 16:42
- Модел на автомобила: Volvo C30 (2010) 1.6 R-Design
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
Предстои да купуваме един Ford Fusion за леля ми и тази калкулация съм я направил на жената. Моята гореща препоръка е да вземе бензиновото. Все пак има и шофьори (като нея), които за години ще минат не 100 000 км, а 20-30 000 км. Тогава предимствата на бензина пък са огромни. Казах и по-горе - това е мое мнение - не ангажирам никой с него!
ПП: Съединител и с и без история се сменя в зависимост от стила на шофиране между 80 000 и 160 000 км
ПП: Съединител и с и без история се сменя в зависимост от стила на шофиране между 80 000 и 160 000 км

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
горублянски да .. инак спокойно изкарва 300-350к един съединител , ако се кара спокойно и не се пържи ...
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
ageorgiev2010 написа:Предстои да купуваме един Ford Fusion за леля ми и тази калкулация съм я направил на жената. Моята гореща препоръка е да вземе бензиновото. Все пак има и шофьори (като нея), които за години ще минат не 100 000 км, а 20-30 000 км. Тогава предимствата на бензина пък са огромни. Казах и по-горе - това е мое мнение - не ангажирам никой с него!
ПП: Съединител и с и без история се сменя в зависимост от стила на шофиране между 80 000 и 160 000 км
И той ще е нов? Прочети отново, човека си търси втора ръка, където разликата е малка в цената м/у бензин и дизел. И дизела не е 10% по-скъп от бенза, 2.2 и 2.31, 9ст. което е 4 процента, до 5 да ходят по някога, и то спрямо А95, А98 е 2.40 5% по-скъп от дизела. Да ти сравня ли консумациите на 1.6 на фокус 2 и да кажем 1.6 ti-vct (най-икономичния бензин, но не толкова вървящ) - дизела прави близо 50% по-нисък разход градско по книжка, а си представям в реалния свят защото тези 8.7 градско на бензиновия не ги виждам, но и тях да прави пак е 50%, с тях го сметнах. Познай кой ще е много по-добре градско - 109коня tdci с променлива геометрия на турбото, или 115коня бенз с мощност и въртящ момент във високите. 240Нм на 1750об с/у 155Нм на 4150об

За измислени 10% по-скъп дизел и нова кола може и да ти излезнат сметките, но за втора ръка дизел и 4-5% (които не са 10 и не са били, дори преди време беше 5% под бензина, не знам от къде измисли 10%) си излизат сметките, дори и 30 000 да правиш на година. Особено ако колата е подбрана, с история - ще излезнат и още как в полза на дизела. И дизела е толкова по-добра кола за градско, бензина е по-добър само в спортното каране, и никъде другаде.
Кола с история и ако не я пържиш много ще изкара съединителя, сиерата ни от 150 000км до 450 000 смяна на с-л няма и работи без забележки, преди тези 150к не знам, не е била наша, а дизеловите с-ли са още по-здрави, защото ги правят и за теглене на каравани и др., за което се използват само дизели и се предвиждат за това. И аз не ангажирам с мнението си, но не говорим за нова кола и измислени 10% по-скъпа нафта, съжалявам. Дизел с история, подбрана кола, втора ръка, е за предпочитане пред бензина за мен. То, ако спестиш 1000-2000лв от кола 2ра ръка и бензин да е вероятно да й правиш ремонт и консумативи за повече, не само дизела е така.
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
Форд Фokus 8.7 градско
може, но на място за парно.


Последна промяна от vvasilev на 12 дек 2010, 15:44, променено общо 1 път.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
vvasilev написа:Форд Фюжън 8.7 градско![]()
може, но на място за парно.
Темата е за фокус 2 втора ръка, не за фюжън, стига спам. Говорих за Фокус 1.6 ti-vct по книжка 8.7 градско, това че ти и другия колега си говорите за фюжън си е ваш проблем, дори другия колега за нов фюжън, нищо, че говорим за на старо фокус 2. През ред ли четете, не знам. Ще е хубаво някой да разчисти.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам да си купя фокус2006г. но какъв
Градският разход е мноого разтегливо понятие. Ако например работиш нощни смени и работата ти е на 10-15 км. не е проблем да имаш градски разход 6-7л на 100 км. дори с по-голям бензинов мотор.vvasilev написа:Форд Фokus 8.7 градско![]()
може, но на място за парно.
Бензин или дизел всеки сам си решава според много фактори и след като си направи добре сметката.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта