Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 22 ное 2009, 01:38
- Модел на автомобила: Ford Escort combi 1.8 TDi 96г.
- Status: Извън линия
Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Здравейте,имам проблем с турбото на форда който е следния- турбинката си върти чува се че свири като карам градско на ниски обороти,но тръгна ли извън градско колата е много мудна,бавно ускорява няма го това ритане след 2000 оборота все едно е чист дизел.По нагорнища от време на време изведнъж опъва колата без да и давам газ,явно тогава се вклшючва моментно турбото но после пак омаля.Също така днес като я карах по-бързо извън градско 150-160км/ч после в града на светофарите -1-ва 2-ра след 2000 об. ме риташе но моментно.Това ми е 2-ра турбина ..1-вата я смених поради същия проблем.Турбините се сменят,а проблема си остава.Моля предложете варианти какво може да се направи.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Значи проблема не е в турбината. Защо винаги се хвърляте да сменяте най-скъпата част?ivonz написа:...Турбините се сменят,а проблема си остава......
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 22 ное 2009, 01:38
- Модел на автомобила: Ford Escort combi 1.8 TDi 96г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
А къде другаде може да е проблема ?
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
В турбокомпенсатора на помпата или в маркуча, който го свързва с турбото. Ако е от маркуча ще се окаже, че заради нещо което струва стотинки си сменил друго за 1200лв.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 22 ное 2009, 01:38
- Модел на автомобила: Ford Escort combi 1.8 TDi 96г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
А в София колко пари варви диагностика на турбина?Да проверя дали работи.
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Задръстен катализатор, горивен филтър, радиатор на турбото (intercooler), блокирал клапан на турбото...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Проблемите са поне два - катализатор и втория може да се казва лукас 

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Няколко поста отгоре имаше мнение за турбо коректора!
Най-лесното нещо на света е да си измериш налягането от турбото.Ако под товар си вдига максималното налягане,то клапата(турбо компенсатор) не работи .Ако не вдига достатъчно налягане се прави проверка дали турбото не е разтоварено.Ако всичко си е наред по него(уестгейта е затворен) значи то(турбото) не е наред,но тогава ще има и голям разход на масло и т.н.
Измери си налягането и сподели показанията.Ако не се сещаш как да го направиш в следващия пост ще напиша.
Успех!!!
Най-лесното нещо на света е да си измериш налягането от турбото.Ако под товар си вдига максималното налягане,то клапата(турбо компенсатор) не работи .Ако не вдига достатъчно налягане се прави проверка дали турбото не е разтоварено.Ако всичко си е наред по него(уестгейта е затворен) значи то(турбото) не е наред,но тогава ще има и голям разход на масло и т.н.
Измери си налягането и сподели показанията.Ако не се сещаш как да го направиш в следващия пост ще напиша.
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 01 сеп 2009, 17:52
- Модел на автомобила: Форд Ескорт комби 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Хайде сподели как се прави,че искам и аз да тествам:)
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Снабдяваш се с манометър със скала 1.6 ; 2.5 или 4.0 бара ,като първия е за предпочитане.
Снабдяваш се с тройник с подходящите размери,след което свързваш тройника към сигналния маркуч който управлява турбо коректора на помпата и отвеждаш допълнително монтирания манометър в системата при теб вътре в купето.Желателно е използването на PVC шлаух защото няма да се деформира от гумените уплътнители.Пали колата и на подходящ участък където е възможно да се ускори се прави теста като задължително колата на трета ,най-добре на четвърта предавка сваляш оборотите на около 1500 и почваш да ускоряваш с пълна газ,като се следи показанието на манометъра.Всяко турбо си собствена харктеристика така че сравнението се прави според предписанието за модела.Възможно е да си вдига налягане а колата(мотора ) да не го усеща или пък да го усеща но налягането да е под исканите стойности.Винаги има причина за това,важно е правилно да се процедира за да се разбере какво става.
Снабдяваш се с тройник с подходящите размери,след което свързваш тройника към сигналния маркуч който управлява турбо коректора на помпата и отвеждаш допълнително монтирания манометър в системата при теб вътре в купето.Желателно е използването на PVC шлаух защото няма да се деформира от гумените уплътнители.Пали колата и на подходящ участък където е възможно да се ускори се прави теста като задължително колата на трета ,най-добре на четвърта предавка сваляш оборотите на около 1500 и почваш да ускоряваш с пълна газ,като се следи показанието на манометъра.Всяко турбо си собствена харктеристика така че сравнението се прави според предписанието за модела.Възможно е да си вдига налягане а колата(мотора ) да не го усеща или пък да го усеща но налягането да е под исканите стойности.Винаги има причина за това,важно е правилно да се процедира за да се разбере какво става.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 22 ное 2009, 01:38
- Модел на автомобила: Ford Escort combi 1.8 TDi 96г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
За възможните проблеми които сте изброили отпадат: Катализатор -нямам;горивния филтър се сменя редовно на 10 000 км;радиатор на турбото(интеркоолер) и той е гледан нищо му няма;лукаса си е наред
лошото е че клапана на турбото след като го раздвижа и при запален двигател над 2200 оборота отварям клапана на турбото,а то не се завърта изобщо
това е 2-ра турбина която слагам(втора ръка е) но си е работила перфектно на предната кола,а при мен и 1-вото и 2-рото турбо не искат да се въртят.Мисля да я закарам да прегледат хубаво маркучите да няма някои позакъсан и имам желание да ги пратя на диагностика 2-те турбота за да видя сносни ли са.Но не знам колко парички ще фръкнат за услугата.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта