Мото Пфое - Люлин
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 19 ное 2010, 18:59
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3
- Status: Извън линия
Мото Пфое - Люлин
Здравейте колеги!
Днес посетих Мото Пфое - Люлин за диагностика на двигател (фиеста 1.3, 1992 г.). Колата си вървеше нормално, но имаше леки проблеми с променливи обороти на празен ход (но без да гасне колата), чукане на клапани след 3000 оборота и невъзможност за форсиране на двигателя при рязко подаване на газ.
Приемчикът си прие колата, обясни, че преди диагностиката трябва да регулират клапаните и каза, че ще се обади когато всичко е готово.
Като отидох по-късно да получа колата същия ми обясни, че са регулирали клапаните, но резултата не бил добър според тях, защото вероятно имало износване по разпределителния вал/повдигачи/кобилици и др. Стъпковото моторче за празен ход било за смяна и дюзата на инжекциона (колата е моно инжекция) била безвъзвратно запушена и трябвало да се подмени. Общо в български лева - около 1100 (780 за дюза и 350 за стъпков мотор). Отделно ми взеха 82 лв. за услугата. Благодарих и си тръгнах.
НО - щом запалих колата - НИКАКВИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД (повтарям, че преди интервенцията им те бяха променливи, но стабилни), ЧУКАНЕТО НА КЛАПАНИ ВЕЧЕ Е ПОСТОЯННО И В ДОПЪЛНЕНИЕ СЛЕД 5-6 км колата просто спря в движение. После тръгна, след 5-6 км пак спря. Като погледнах под капака и видях, че винтчето за регулиране на оборотите на празен ход (което бях поставил в крайно положение - за максимални възможни обороти на празен ход) е в съвсем друга позиция. За съжаление - щом го върнах в старото положение нищо не се промени! Това е!
Мислих да ходя да се разправям, но после реших, че е по-добре да споделя с вас. Нека всеки прецени за себе си!
Успех на всички!
п.с.: Считам, че ако споделите своя опит по темата ще бъде полезно за всички.
Днес посетих Мото Пфое - Люлин за диагностика на двигател (фиеста 1.3, 1992 г.). Колата си вървеше нормално, но имаше леки проблеми с променливи обороти на празен ход (но без да гасне колата), чукане на клапани след 3000 оборота и невъзможност за форсиране на двигателя при рязко подаване на газ.
Приемчикът си прие колата, обясни, че преди диагностиката трябва да регулират клапаните и каза, че ще се обади когато всичко е готово.
Като отидох по-късно да получа колата същия ми обясни, че са регулирали клапаните, но резултата не бил добър според тях, защото вероятно имало износване по разпределителния вал/повдигачи/кобилици и др. Стъпковото моторче за празен ход било за смяна и дюзата на инжекциона (колата е моно инжекция) била безвъзвратно запушена и трябвало да се подмени. Общо в български лева - около 1100 (780 за дюза и 350 за стъпков мотор). Отделно ми взеха 82 лв. за услугата. Благодарих и си тръгнах.
НО - щом запалих колата - НИКАКВИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД (повтарям, че преди интервенцията им те бяха променливи, но стабилни), ЧУКАНЕТО НА КЛАПАНИ ВЕЧЕ Е ПОСТОЯННО И В ДОПЪЛНЕНИЕ СЛЕД 5-6 км колата просто спря в движение. После тръгна, след 5-6 км пак спря. Като погледнах под капака и видях, че винтчето за регулиране на оборотите на празен ход (което бях поставил в крайно положение - за максимални възможни обороти на празен ход) е в съвсем друга позиция. За съжаление - щом го върнах в старото положение нищо не се промени! Това е!
Мислих да ходя да се разправям, но после реших, че е по-добре да споделя с вас. Нека всеки прецени за себе си!
Успех на всички!
п.с.: Считам, че ако споделите своя опит по темата ще бъде полезно за всички.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
ти си луд как ще дадеш толкова пари за тая кола бре, как ще отидеш в мото фое да ти направят ремонт дето колата няма 1000 лв, приятел майстор или поне познати нямаш ли, ако бех аз на твое място щех да я предам за 400 лв и да си купя друга!
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
нормални са си цените .. колко мислиш че може да струва дюза за инжекциона ,20-30 лв ли .. просто колата е много стара и не си струва да се прави ...
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
Аз едно нещо не мога да разбера, как така отиваш за диагностика, а ти слагат части колкото и колата не струва!!! Не се ли обаждат предварително, това и това мислим, че е за смяна, да го правим ли...
Който кара Форд е горд!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
baidido написа:Аз едно нещо не мога да разбера, как така отиваш за диагностика, а ти слагат части колкото и колата не струва!!! Не се ли обаждат предварително, това и това мислим, че е за смяна, да го правим ли...
Надали са ги сменил, а просто са му казали цените. Цената на труда е долу-горе нормална стига обаче да са си свършили работата както трябва. От друга страна 18 годишна кола надали може да работи перфектно, колкото и пари да налееш в нея.mihail_d написа:Стъпковото моторче за празен ход било за смяна и дюзата на инжекциона (колата е моно инжекция) била безвъзвратно запушена и трябвало да се подмени. Общо в български лева - около 1100 (780 за дюза и 350 за стъпков мотор). Отделно ми взеха 82 лв. за услугата. Благодарих и си тръгнах.
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
Може и аз да не съм разбрал
. 82 лв. си е нормално като за МП, останалото не го коментирам.

Който кара Форд е горд!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4786
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
ако беше прегледал форума преди да си закараш колата там щеше да си спестиш 82 лв.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 50&t=34068" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 50&t=34068" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 19 ное 2010, 18:59
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
Пичове, вероятно не съм се изразил правилно - не съм им давал никакви пари -само 82 лв. за диагностиката и регулировката на клапаните. Тия цени (780 лв за дюзата и 350 - за моторчето) приемчикът само ми ги съобщи и ако се бях зарибил трябваше да ги дам! Мисълта ми беше, че изобщо не регулираха читаво клапаните и нарочно ми разстроиха моторчето за празен ход. Сега съм дал колата на познат и после като я взема ще стане ясно как стоят нещата в действителност. Ще пиша!essex написа:ти си луд как ще дадеш толкова пари за тая кола бре, как ще отидеш в мото фое да ти направят ремонт дето колата няма 1000 лв, приятел майстор или поне познати нямаш ли, ако бех аз на твое място щех да я предам за 400 лв и да си купя друга!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
добре , съжалявам за обидния ми коментар 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 19 ное 2010, 18:59
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3
- Status: Извън линия
Мото Пфое - Люлин-развитие
Така - вече със сигурност мога да кажа, че тия от Мото Пфое - Люлин са или пълни некадърници или огромни мошеници, а най-вероятно - и двете. Взех си колата от обикновения майстор и се оказа, че единствено е имало един клапан за смяна (прегорял, както се изрази той). Всичко останало си е ОК! Ник'ви запушени дюзи, моторчета за празен ход и др. Дори клапаните не са били регулирани (за което ми взеха пари обаче от Мото Пфое) -два-три от тях само били пипани. Сега колата върви идеално. По-големи копеленца от тия не съм виждал, така че - не ходете там, ако искате да си нямате ядове!
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
Купих гарнитура за маслена помпа от мотопфое Люлин и тъй като ремонта на двигателя ще го правя есента въобще не погледнах както имаше в картонената опаковка и след месец ми се обажда един пич там от резервните части и ми казва, че вместо 1 ми е дал 5 броя. Проверих и беше така 5 бяха и той каза..няма проблеми ще бъдеш компенсиран и ако мога да ги върна. Върнах ги и имах и други части да купувам, а не специално за това да бия път въпреки, че не ми беше спешно и след 5мин разговори по телефона с човека, които е объркал, с какво мога да бъда компенсиран...все пак бях компенсиран с невероятната стара карта на България и 3 броя химикалки и аз блокирах...казвам им, че боклуци не ми трябват...стана ми тъпо... после смешно...метнах и карта и химикалки и си тръгнах. Не съм за 40лв, ама отношението е важно, а колко пари съм им дал за резервни части не е истина...
- Yamato
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
- Местоположение: ШОПландия
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
А ти защо просто не ги запали след като са се вътрили с 4 части в повече след като си ги знаеш че са лайнари?kenwoodl написа:Купих гарнитура за маслена помпа от мотопфое Люлин и тъй като ремонта на двигателя ще го правя есента въобще не погледнах както имаше в картонената опаковка и след месец ми се обажда един пич там от резервните части и ми казва, че вместо 1 ми е дал 5 броя. Проверих и беше така 5 бяха и той каза..няма проблеми ще бъдеш компенсиран и ако мога да ги върна. Върнах ги и имах и други части да купувам, а не специално за това да бия път въпреки, че не ми беше спешно и след 5мин разговори по телефона с човека, които е объркал, с какво мога да бъда компенсиран...все пак бях компенсиран с невероятната стара карта на България и 3 броя химикалки и аз блокирах...казвам им, че боклуци не ми трябват...стана ми тъпо... после смешно...метнах и карта и химикалки и си тръгнах. Не съм за 40лв, ама отношението е важно, а колко пари съм им дал за резервни части не е истина...
-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 28 фев 2011, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Focus sedan 1.6 Duratec 100PS
- Местоположение: София/Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
Кой знае на коя заблеяна дущица ще му ги удържат от заплатата, така че може би е добре, че си ги върнал.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 фев 2012, 18:38
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
Некадърниците не са само в Мото-Пфое Люлин...... Те са събрани във всичките им представителства май.
- mediacenter
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 25 мар 2009, 22:42
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0 tdci 2007
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
Още помня как, като купихме първия форд с баща ми,едно ескортче '87-ма
и отидохме направо в мото-пфое-бургас за диагностика,
майсторчетата обявиха най-небрежно че видиш ли коляновия вал бил износен
и още не знам какво си и ..айде на основен ремонт...
Баща ми пребледня...изкараха ни акъла гадовете мръсни.
А после си го карахме 3 години без никакви проблеми,че и след нас хората още колко го търкаляха.
и отидохме направо в мото-пфое-бургас за диагностика,
майсторчетата обявиха най-небрежно че видиш ли коляновия вал бил износен

Баща ми пребледня...изкараха ни акъла гадовете мръсни.
А после си го карахме 3 години без никакви проблеми,че и след нас хората още колко го търкаляха.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
нали трябва да получават и те някаква заплата
просто лъжат и зимат парите, това е истината

просто лъжат и зимат парите, това е истината
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 157
- Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
- Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
- Местоположение: Бургас (София - от време на време)
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
Виждал съм от първа ръка как тръгваше марков сервиз - само сериозни хора - 5 човека от общо 7 инженери (ДВГ), как като тръгна работата започнаха да се водят "комшии по лозе" и прочие... как приемчика беше бивш горски... и постепенно инженерите си набихме камшиците защото и парите взеха да стават смешни, след нас си тръгнаха и по-сериозните майстори... и така....
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 17 дек 2011, 21:15
- Модел на автомобила: Focus 1.6 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
Здравейте колеги,
Искам и аз да споделя неприятните ми впечатления от този сервиз.Преди три седмици ходих да сменя на фокусника и всичко беше на пръв поглед ОК , излеземи ми 135.90 лв за 3.7л масло 5В40. Днеска като си подреждах багажика на колата и както повечето колеги си носех 2 лв масълче за зор-заман, ако се наложи нещо и гледам ботилката празнааааа ??????!!!?? И изведнъж ми светна, че са ми го налели в сервиза и съм го платил пак , породиха се съмнения, че може и масленият филтър да не са ми сменили !!!
Не ходете там !!
Искам и аз да споделя неприятните ми впечатления от този сервиз.Преди три седмици ходих да сменя на фокусника и всичко беше на пръв поглед ОК , излеземи ми 135.90 лв за 3.7л масло 5В40. Днеска като си подреждах багажика на колата и както повечето колеги си носех 2 лв масълче за зор-заман, ако се наложи нещо и гледам ботилката празнааааа ??????!!!?? И изведнъж ми светна, че са ми го налели в сервиза и съм го платил пак , породиха се съмнения, че може и масленият филтър да не са ми сменили !!!
Не ходете там !!
- Yamato
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
- Местоположение: ШОПландия
- Status: Извън линия
Re: Мото Пфое - Люлин
Тия имат ли си представа какво лошо реноме имат и как никой собственик на форд с повече от 2 мозъчни клетки няма да стъпи при тях освен ако не е с гаранция? 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта