Интересна тема за краш тест на Ескорт!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Интересна тема за краш тест на Ескорт!
http://www.autoreview.ru/tests/ford_029/escort.htm
Оказва се, че купето на Ескорта се е представило доста достойно! Но не е така положението с пасажерските травми! Ако е имало аirbag e щяло да бъде друга работата.
http://www.youtube.com/watch?v=LWi3F6G1Txs" onclick="window.open(this.href);return false;
Оказва се, че купето на Ескорта се е представило доста достойно! Но не е така положението с пасажерските травми! Ако е имало аirbag e щяло да бъде друга работата.
http://www.youtube.com/watch?v=LWi3F6G1Txs" onclick="window.open(this.href);return false;
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Интересна тема за краш тест на Ескорт!
Този ескорт е един от сигурните автомобили за времето и класа си.След него Фокус също държеше добри позиции на краш тестове.Сега за новия фокус не съм ровил,но предполагам пак са на ниво нещата.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Интересна тема за краш тест на Ескорт!
Допълвам темата за ескорт от 95 г. до 98 г., как изглежда купето след челен удар!


Прави впечатление, че въздушната възглавница не се е отворила, а ударите не са леки! Как мислите...


Прави впечатление, че въздушната възглавница не се е отворила, а ударите не са леки! Как мислите...
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Интересна тема за краш тест на Ескорт!
Ford Escort Hatchback 1995-2001
Безопасност- има само две звезди в краш-тестове NCAP, което е лошо.
http://www.driving-test-success.com/use ... eviews.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Safety wise it scored only two stars in the NCAP crash test which is poor.
Безопасност- има само две звезди в краш-тестове NCAP, което е лошо.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Интересна тема за краш тест на Ескорт!
Крива работа, колата от клипа в тубата се запали, a воланът отнесе главата на dummy-то. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Интересна тема за краш тест на Ескорт!
Хубаво, ама въпреки че купето в руския тест не е смачкано, манекените са изпитали смъртоносно претоварване. Работата изглежда, както се казваше в един виц от 80те "хората в колата са като живи".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Интересна тема за краш тест на Ескорт!
Едва ли някой ще си хвърли ескорта заради краш тестовете.Въпреки лошите оценки (не знам защо дават само 2 на handling) , тогава втомобилите са ги правели като я вземеш нова да нямаш проблеми поне 150-200 хил.км , нещо с което новите автомобили нисък и среден клас трудно могат да се похвалят
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Интересна тема за краш тест на Ескорт!
Видяли са, че не е изгодно така.bateto_toshko написа: , тогава втомобилите са ги правели като я вземеш нова да нямаш проблеми поне 150-200 хил.км , .............
Мондео 2007 цепи мрака обаче:
http://www.euroncap.com/tests/ford_mondeo_2007/299.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... fc575a0716" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Интересна тема за краш тест на Ескорт!
То при такава степен на сигурност , по опасно ще е да слезеш от къщи до колата от колкото да се возиш на неяmadboy написа:Видяли са, че не е изгодно така.bateto_toshko написа: , тогава втомобилите са ги правели като я вземеш нова да нямаш проблеми поне 150-200 хил.км , .............
Мондео 2007 цепи мрака обаче:
http://www.euroncap.com/tests/ford_mondeo_2007/299.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... fc575a0716" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Интересна тема за краш тест на Ескорт!
S_C написа:Този ескорт е един от сигурните автомобили за времето и класа си.След него Фокус също държеше добри позиции на краш тестове.Сега за новия фокус не съм ровил,но предполагам пак са на ниво нещата.
Нещо повече - Фокус 1 е най-безопасния от класа си спрямо преките си конкуренти голф 4, ауди а3,опел астра G и малко по-късно(2001) алфа 147, сеат леон(няма го в тестовете, но е голф 4 отдолу-същите резултати), еднакви класове, години, тегло и др.,euroncap: Astra G, 99, Golf 4, 98, Audi A3, 98, Alfa 147, 01

От всички само Фокус-а има доста иновативна за тогава система Front seatbelt load limiters, като отделно от това бие по всичко преките си конкуренти, дори и на визуално смачкване с просто око в иначе напълно еднаквия тест при всички.
В страничния тест има 15 от 16 възможни точки, а дори е тестван без страничната въздушна възглавница, тъй като не била стандартно оборудване. без възглавница 15/16

Ескорта използва остарялата си структура, почти не проектирана за безопасност, това са фактите, колкото и хиляди да се карат още в България, такъв ни е стандарта и много хора това могат да си позволят, дори тестваната е 99та година последната генерация и фейс на ескорта преди заместника му фокус - дори 99та са се продавали едновременно. И пак в теста разликата е от земята до небето. За парите си фокуса 1 е най-надеждната кола в класа си за годините си, пък и спрямо всички останали на тези пари най-вероятно отново е най-безопасната, като последното е сравнения по резултати, точки и т.н., но реално е сравнение между различни класове коли с различни тегла и килограми, и въпреки това аз си позволявам да го правя и го правих преди да си подбера кола, отделно фокус има толкова много плюсове като кола, дизайн и др.-все пак е форд

Escort, 99
Новото мондео направо смазва, обожавам го модела, и фокуса 2 (по-като за мен) е с максимални точки, но не изглежда чак толкова як в предницата като мондеото - танк



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост