Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Колеги, незнам дали е проблем или не, но когато отпускам съединителя на по-ниските предавки и в момента в който тръгва да отделя подам газ се чува виене. Някой има ли предположения на какво може да се дължи това ?
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Заминал си е аксиалният лагер на съединителя.
- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Аха, мерси! Ще поразпитам насам-натам, но ми звучи като нещо адски скъпо 

Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Скъпо, скъпо... 200 лв. комплект съеденител, и ако неможеш сам, още 100-тина за работа 

- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Стига, бе 300 лева ... егати лагера



Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Споко, може да не е толкова страшно. Първо да уточним, казваш "като отпускам съединителя и в момента който тръгва да отделя подам газ се чува виене". Ако отпускаш педала на съединителя идва момент в който "зацепва" а не отделя. Отделя когато натискаш педала. Не се заяждам, моля те да уточниш кое точно действие описваш, защото вероятните отговори са различни.
95 е преходна година и трябва да уточним кое купе е 3 или 4, защото тройките са със механичен привод на съединителя и лагера е в пъти по-евтин, просто вдигни капака и виж жило или маркуч влиза в ск.кутия.
95 е преходна година и трябва да уточним кое купе е 3 или 4, защото тройките са със механичен привод на съединителя и лагера е в пъти по-евтин, просто вдигни капака и виж жило или маркуч влиза в ск.кутия.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Наско, не бих го приел като заяждане, тъй като имам кола само от един месец и не и разбирам много. При отпускане педаля на съединителя точно когато колата потегля и подавам газ се чува свистенето. За купето ще ви излъжа, не съм сигурен кой модел точно е, но имам жило. Също така наскоро се появи и друг проблем. Два-три пъти ми се случва вече като натисна съединителя той да застава в най долно положение и след 2-3 секунди се връща рязко.
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Във тази ситуация със сигурност не е аксиалния лагер, това се дължи най-вероятно на некачествено феродо на съединителя, просто леко приплъзва, лятото го имах за известно време този проблем после изчезна. Така че ако не буксува съединителя не бързай да сменяш нещо. Това за задържането на педала може да се дължи на повредено жило или оста на вилката да иска смазване. От това не е изключено да идва и свиренето, да задържа и да не зацепва веднага. Откачи жилото от вилката на ск.кутия и виж двете неща поотделно как се движат. трябва да се движат сравнително леко без задирания. Ако жилото се движи трудно го смени. Ако проблема е от вилката нещата може да се усложнят, защото може да се наложи сваляне на кутията. На първо време може да опиташ да смажеш с моторно масло оста която влиза в кутията, ако не помогне има натрупани мръсотии на водача на аксиалния лагер. Нищо не трябва да се сменя, просто трябва да се почисти и намаже със масло, обаче за целта трябва да се свали кутията.
В общи линии моли се да е жилото.
В общи линии моли се да е жилото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Проблемите ми със съединителя продължават и през големите студове. Няколко пъти ми се случва след работа, (когато е по-студено) да се опитам да натисна съединителя той е изключително твърд и едвам го натискам, а като го правя се чува мнoгoкратно прещракване. След като педала вече е натиснат, той остава в най долно положение опитвам се да го раздвижа с ръка, но педала увисва и все едно е откачен от жилото. Като отворя капака виждам че жилото е дръпнало вилката и тя стои дръпната. Проблема се оправя като взема една отверка и ударя вилката и тя се връща рязко. Имате ли представа в къде е проблема в този случай? Имах съмнения че съм скъсал жилото първият път, но не е това, защото ако го бях скъсал, вилката нямаше да стои в натиснато положение, а щеше да се върне назад.
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Добре де, защо не го откачиш това жило и да кажеш кое от двете се движи трудно. Не е някаква философия, жилото се откача със ръце.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Ами пробвах да го откача от към вилката но ми беше трудно, и реших да го оставя, за да не направя нещо. Ще се опитам пак утре сега съм на работа и не мога. От педала трудно ли се откача?
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Откъм вилката е по-лено!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 06 ное 2009, 19:01
- Модел на автомобила: fiesta 1.3i
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
При мен го има абсолютно същия проблем.(Колата е 2006та година и е на 70 000 км )Обаче след като бях днес при майстора, той ми каза , че съединителя си е тръгнал.Като се замислих обаче, се сетих , че при другата ми кола, когато сменям маслото в оторизиран сервиз на Рено ми сменят и маслото на скоростната кутия.Възможно ли е това свирене да идва от това, че маслото на автомобила е за смяна?Маслото го сменям както е по книжка на 20 000 км .
- achernar
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 09 юли 2008, 12:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX, 92 г., бензин, 1,4 CVH, 75 к.с., карбуратор, 5 врати, ръчен смукач
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
led_zep, просто откачи жилото както те съветва Наско и провери как то се движи в бронята - трябва да се движи мазно и леко, без никакво запиране и дращене! Не знам дали си с тресчотка на педала или опъването на жилото става откъм вилката, но ако имаш тресчотка е добре да я ревизираш, преди да закачиш жилото. Успех!!!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Не, не може да е от маслото, освен ако липсва, но тогава ще вие винаги.marieta написа:При мен го има абсолютно същия проблем.(Колата е 2006та година и е на 70 000 км )Обаче след като бях днес при майстора, той ми каза , че съединителя си е тръгнал.Като се замислих обаче, се сетих , че при другата ми кола, когато сменям маслото в оторизиран сервиз на Рено ми сменят и маслото на скоростната кутия.Възможно ли е това свирене да идва от това, че маслото на автомобила е за смяна?Маслото го сменям както е по книжка на 20 000 км .
Във сервиза определено те работят, маслото на механична скоростна кутия се меня на над 200 000км, а в много инструкции за експлоатация пише, че не се сменя през целия експлоатационен срок на автомобила. Поради тази причина Фордовете нямат пробка за източване на маслото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 сеп 2010, 19:44
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3CL
- Местоположение: Lukovit
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Целият съединител на мене ми излезе за моят форд около 140лв от euro 07
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Дано не си хвърлил стария притискател, защото тези евтините не са никак читави, феродовия диск става, но не и притискателя. Аз така се мъчих с един МекАрм 25000 и накрая си сложих стария (от завода) притискател и сега съединителя си отделя нормално по средата на хода на педала.RUSNAKA написа:Целият съединител на мене ми излезе за моят форд около 140лв от euro 07
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- led_zep
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 10 дек 2009, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1; 1995г.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Свистене при отделяне на съединител. Фиеста.
Здравейте, колеги!
Все още не съм сменял нищо по съединителя, защото не карах колата много време, но отскоро се появи друг проблем с него. Освен свистенето, което си остана от преди, сега понякога като е многотопло или когато покарам колата известно време започва да става трудно да вкарвам предавките. Също така съединителя зацепва всеки път където си иска. За притискателен диск ли съм или за феродов?
Все още не съм сменял нищо по съединителя, защото не карах колата много време, но отскоро се появи друг проблем с него. Освен свистенето, което си остана от преди, сега понякога като е многотопло или когато покарам колата известно време започва да става трудно да вкарвам предавките. Също така съединителя зацепва всеки път където си иска. За притискателен диск ли съм или за феродов?
Относителност: Три косъма за една глава са малко, но за едно супа са много.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта