датчик за температурата
- bratovched
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
датчик за температурата
имам форд ескорд 1,4 1991 75кс. дали някои може да ми каже какъв датчик за перката трябва. от каква температура да се включва и на каква да изключва. има много датчици с различни температурни граници и цветове моя специално е тъмно кафяв но на него непише температурите. в магазина ми предлагат с черен цвят и граници 98 изключва а 103 включва. купих го този но перката включва по късно от преди. дали може да карам така или да търся друг. според мен разликата може да е 10 градуса.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
какво значи зимен и летен датчик ?snaiperisto написа:Продали са ти ЗИМЕН ДАТЧИК , купи си ЛЕТЕН и си карай безгрижно. Този си го пази за зимата. Трябва да включва по-рано. Имай впредвид че ако ти се вижда скъп , можеш да си сложиш от Жигула за около 3 лв. ( не че ти го препоръчвам).
има параметър температура при определена температура включва нещо си и при определена температура изключва нещо си.
и зиме и лете като стане 60 80 90 или колкото е там да се включва все са си толкова градусите, не се изменят.
те сигурно от тия от 3 лева са такива сезонни. аз си търся зимен двигател

Последна промяна от licho на 10 май 2006, 21:06, променено общо 2 пъти.

- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Летен , примерно - включва (перката на радиатора ) на 85 градуса и изключва на 75 , зимен - вкл. на 103 , изкл. на 93. Идеята е челятото ще ти държи водата в радиатора по студена , та като отвори термостата да охлади...а ако си със зимен ...и ти вкара 100 градусова вода от радиатора...ще ти охлади опинците...
Написаното по горе важи с пълна сила и за термостата...
Надявам се да си ме разбрал....а ЗИМЕН-ЛЕТЕН е терминология при бакшишите , не е задължителна за НОРМАЛНИ водачи на МПС.
Написаното по горе важи с пълна сила и за термостата...
Надявам се да си ме разбрал....а ЗИМЕН-ЛЕТЕН е терминология при бакшишите , не е задължителна за НОРМАЛНИ водачи на МПС.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
_SLiThER_ написа:No comment!snaiperisto написа:Продали са ти ЗИМЕН ДАТЧИК , купи си ЛЕТЕН и си карай безгрижно. Този си го пази за зимата. Трябва да включва по-рано. Имай впредвид че ако ти се вижда скъп , можеш да си сложиш от Жигула за около 3 лв. ( не че ти го препоръчвам).
кви са тия глупости бре ...
Кво в поста ми ти прилича на ГЛУПОСТИ бе ? Влез в едим магазин за авточасти и питай има ли датчици и термостати който работят на различни температури (или питай за зимни и летни и хората ще те разберат) и тогава ела да ми пишеш ГЛУПОСТИ...е за това гледам да не драскам много...щото все ще се намери някой философ на който трябва да се обяснявам...
...Ауди 100СС 5 цилиндрово , работната му температура е 110 градуса...то с какъв датчик работи...философе ?
А и ако имаш да казваш нещо на човека (все пак сме в неговата тема и тои има въпрос) , кажи му...кво ме цитираш мене? И аз не съм съгласен с много неадекватни отговори (според мене ) ама си трая.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- Status: Извън линия
Абе двигателя си има работен температурен диапазон на работа
в него има оптимален режим на работа. Това знаеш ли колко изчисления са
неможеш ей така да си го сменяш
П.П. Аз съм му отговорил на човека
А колкото до твоите постове .... страшно му помогна


П.П. Аз съм му отговорил на човека
Ще проверя из бумагите си колко точно е за неговия двигател !Абе тия стойности защо си мисля, че са за зетеците
А колкото до твоите постове .... страшно му помогна

- bratovched
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- bratovched
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Aми вредно , кво са некви 103 градуса...карай спокойно ...ще гръмне някой маркуч (по добрия вариант) или гарнитура на глава...или глава...ама се продават...човек купи си датчик на който пише температурите ... и гледай да са по малки...bratovched написа:проблема е че на оригиналния датчик не пише температурния диапазон иначе щях на търся същия. само исках да разбера дали е нормално да я карам така през лятото. и дали този диапазон е нормален или вреден.
...дрън-дрън...мноо важно...
- Луки
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
дрън - дрън.... яринаsnaiperisto написа:Aми вредно , кво са некви 103 градуса...карай спокойно ...ще гръмне някой маркуч (по добрия вариант) или гарнитура на глава...или глава...ама се продават...човек купи си датчик на който пише температурите ... и гледай да са по малки...bratovched написа:проблема е че на оригиналния датчик не пише температурния диапазон иначе щях на търся същия. само исках да разбера дали е нормално да я карам така през лятото. и дали този диапазон е нормален или вреден.

- bratovched
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Как можа да ги напишеш тези градуси,нещо бъркаш.При тези температурни стойности ще ти гори колцата яко ейvalboy написа:....Знам, че стандартно перката трябва да се включва на 80 градуса и да се изключва на към 60. Моя съм го пробвал и беше точно така....



1.При зетеците,на 85 до 92 градуса им дават пълно отваряне на термостата,а не вкл. на перката.
2.Перката се включва приблизително на 102-104 градуса/втората степен/.
Антифриза повишава темп. на кипене на водата над 105 градуса. За да работи най-добре бензиновият двигател се нуждае от температура 90 градуса

Той bratovched много ясно го е казал и е напълно прав

...в магазина ми предлагат с черен цвят и граници 98 изключва а 103 включва

- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Имам информация за термастата на няколко двигателя:
“ Термостат должен начать открываться при:
• 82°C (179°F) - автомобили с двигателем 1.6L Zetec-SE/1.4L.
• 82°C (179°F) - автомобили с двигателем 1.6L Duratec.
• 92°C (197°F) - автомобили с двигателем 1.8L/2.0L/1.6L Zetec-E.
• 87°C (188°F) - автомобили с двигателем 1.8L Diesel.
Термостат должен быть полностью открыт при:
• 96°C (204°F) - автомобили с двигателем 1.6L Zetec-SE/1.4L.
• 96°C (204°F) - автомобили с двигателем 1.6L Duratec.
• 99°C (210°F) - автомобили с двигателем 1.8L/2.0L/1.6L Zetec-E.
• 102°C (215°F)-автомобили с двигателем 1.8L Diesel.”
“ Термостат должен начать открываться при:
• 82°C (179°F) - автомобили с двигателем 1.6L Zetec-SE/1.4L.
• 82°C (179°F) - автомобили с двигателем 1.6L Duratec.
• 92°C (197°F) - автомобили с двигателем 1.8L/2.0L/1.6L Zetec-E.
• 87°C (188°F) - автомобили с двигателем 1.8L Diesel.
Термостат должен быть полностью открыт при:
• 96°C (204°F) - автомобили с двигателем 1.6L Zetec-SE/1.4L.
• 96°C (204°F) - автомобили с двигателем 1.6L Duratec.
• 99°C (210°F) - автомобили с двигателем 1.8L/2.0L/1.6L Zetec-E.
• 102°C (215°F)-автомобили с двигателем 1.8L Diesel.”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта