от какво се получава това....
- pushkata
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 01 мар 2005, 10:24
- Модел на автомобила: Ескорт-Орион 91г. 1.4 CVH
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
от какво се получава това....
......заглъхване на двигателя при подаване на газ, когато се натисне педала има едно спадане на оборотите и след това зацепва и се вдигат. Спадането става веднага когато е натиснат педала за около секунда и след тази секунда вси4ко е наред. По някога се случва и в движение при превключване от по - ниска на по - висока предавка.
????
Орион 1.4 CL
А, между другото какво зна4ат тези буквички "CL" , знам че като е "CLX", "X" значи плюшен салон?
????
Орион 1.4 CL
А, между другото какво зна4ат тези буквички "CL" , знам че като е "CLX", "X" значи плюшен салон?
Mlad sym i zelen, no se opitvam da se u4a : )
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
еееххх стари моноинжекциони......спокойно и мойта е така, а и на половината колеги с моноинжекции.
Проблема се дължи най-вероятно на някой датчик от многото свързани към компютъра. Датчика подава грешно показание и компютъра не управлява правилно горивния процес.
Ако я закараш в Мото-Пфое да я включат на специален стенд може би ще ти кажат какъв е проблема. За съжаление в Търново в сервиза имат стенд само за по новите модели на Форд и за мойта не ставал.
Проблема се дължи най-вероятно на някой датчик от многото свързани към компютъра. Датчика подава грешно показание и компютъра не управлява правилно горивния процес.
Ако я закараш в Мото-Пфое да я включат на специален стенд може би ще ти кажат какъв е проблема. За съжаление в Търново в сервиза имат стенд само за по новите модели на Форд и за мойта не ставал.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: от какво се получава това....
Би ли уточнил това само на бензин ли го прави или и на газ (ако имаш, естествено)pushkata написа:......заглъхване на двигателя при подаване на газ, когато се натисне педала има едно спадане на оборотите и след това зацепва и се вдигат. Спадането става веднага когато е натиснат педала за около секунда и след тази секунда вси4ко е наред. По някога се случва и в движение при превключване от по - ниска на по - висока предавка.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това понякога става от калпава газ (смяна на газстанцията)
Понякога е запушен газов/бензинов филтър
Понякога от позамърасен въздушен филтър
Понякога от повреден/и кабел/и или свещи
Понякога е въпрос на центровка - при неелектронното ъгъла на запалване се отмества ръчно и е добър за газ и малко лош за бензин. При електронното запалване това го няма...
Възможно е и при лош монтаж на смесителя или изпарителя, както и завихряне на въздуха (откъде и как смуче въздух)
Понякога е запушен газов/бензинов филтър
Понякога от позамърасен въздушен филтър
Понякога от повреден/и кабел/и или свещи
Понякога е въпрос на центровка - при неелектронното ъгъла на запалване се отмества ръчно и е добър за газ и малко лош за бензин. При електронното запалване това го няма...
Възможно е и при лош монтаж на смесителя или изпарителя, както и завихряне на въздуха (откъде и как смуче въздух)
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 09 фев 2005, 09:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 SX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имах(и все още имам) същия проблем. При рязко подаване на газ(при условие, че е на ниски обороти) глъхне. С опънат смукач или загряла кола ефектът не се наблюдава. След едно злополучно посещение в "любимото" Moto Phoe ми казаха, че ми е заминал вакум регулатора на карбуратора. След което от една авто морга си купих цял карбуратор, смених вакум регулатора, но проблема си остана. Или проблема не е в него или този който купих и той не е наред.
п.с. Все не ми остава време да сменя целия карбуратор!
п.с. Все не ми остава време да сменя целия карбуратор!

- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Колеги,не се обиждайте...и при мен е така...както видяхте почти при всички...за да се оправи това нее нужна смяна на карбуратор, инжекция или каквото и да е, а на цялата кола с италианска или с Косуърт, М-пауър или нещо от сорта...няма какво да се лъжем...
тия дни заминавам на почивка не ме търсете:)
тия дни заминавам на почивка не ме търсете:)

"It's a triumph of handling over power!"


- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
При нас с моноинжекциите няма дистрибуторна капачка. Днес в пороя пак газих в дълбоки локви с мръсна газnld написа:има и нещо друго, скоро го установих - конденз по дистрибуторната капачка отвън, та чак и вътре, само при влажно време, не дай боже да е валяло.... Смених я, пак същото

- gin
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 28 май 2005, 13:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе да не е проблема със заглъхването поради това, че комп-а опитва да предотврати форсирането докато колата е студена, както някой е предположил тук?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта