Турбиниране на форд 2.0 ОХЦ
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Турбиниране на форд 2.0 ОХЦ
Хора кажете си мнението за този проект
Последна промяна от niki89 на 03 сеп 2010, 15:44, променено общо 1 път.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
niki89 написа:Хора кажете си мнението за този проект


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Мнението ми е положително. Ама дай повече информация: какво очакваш, кой ще го прави, за какво ще го ползваш?
Автомобилен ретро клуб Shark
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Еми ще го прави един мой приятел който много разбира от силов тунинг,аз просто искам да стане 200 и няколко кончета и да се изтрелва яко.Ще я използвам като нормална кола не на състезания.
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
добре е като начало да уточниш дали е карб или инжек. след това за тази драстична промяна в конете е важно турбо или дросели, газ или бензин.
като цяло двг е полвин косуърт,дръжи на надуване със сток буталата,беили,вал а и с степен 9,5 може и без разреждане за около 0.6 бар.Хипотетично
като цяло двг е полвин косуърт,дръжи на надуване със сток буталата,беили,вал а и с степен 9,5 може и без разреждане за около 0.6 бар.Хипотетично
Tuned and performed by


-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Разбира се че ще е на бензин и колата е ЕФИ пълна инжекция и като цяло джигателя е подходяща за тунинг доста е издръжлив,а относно мощноста ще сложа всико вузможно като се почно от турбо валове бутала клапани колектори дросели инжектори и тн. мисля да лсожа дросел и дебитомер от форд 2.9 в6 6тото са 2 дросела но нз дли ще станат.А и ше направя разреждане щото 0.6 бара не са много а и турбото ще е хубаво ''турбонетикс'' доста коне отпуска и е скапо
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Няма ли да ти излезе по-тънко, направо да вземеш нещо такова: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=40675" onclick="window.open(this.href);return false;

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Еми попринцип този вариант е добур все пак косларда е двувалка и 300 коня си е добре, но аз искам да си го напражя сам от нищото,то иначе е лесно вадиш пари и купуваш нещо готово,то таке не е интересно пак и ще стане по добре от косларда ще кача снимки като приключа 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Тази кола има една много важна подробност, по някакъв начин е регистрирана със този мотор, нещо което е изключително трудно за постигане, а е много важно щом искаш да я караш по пътищата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
ок,да вметна само както по рано ти писах този двг е половин косуърт,или иначе казано блока е от охц а главата е разработка на коси и е 16в.Което означава че колянов вал,биели,бутала ковани,гарнитура за глава група А, и сегменти са същитите като при косуърт 1:1.niki89 написа:Разбира се че ще е на бензин и колата е ЕФИ пълна инжекция и като цяло джигателя е подходяща за тунинг доста е издръжлив,а относно мощноста ще сложа всико вузможно като се почно от турбо валове бутала клапани колектори дросели инжектори и тн. мисля да лсожа дросел и дебитомер от форд 2.9 в6 6тото са 2 дросела но нз дли ще станат.А и ше направя разреждане щото 0.6 бара не са много а и турбото ще е хубаво ''турбонетикс'' доста коне отпуска и е скапо
незнам дали си запознат с цените на тези части,също и не си опоменал и някакъв бюджет.за справка едни ковани бутала нови са около 1000 лв,гарнитурата маи е към 100лв,там някъде са и биели,сигментите около 150лв. също като добавиш и една мега с мапване още грубо 600-1000лв и куп други дребни неща.предполагаемо би ти легнало от 3000лв. нагоре.
това са цени наизуст.според мен биха били пари на вятара за 200 -220 коня.има и друг сравнително евтин и надежден варянт за тези коне.
Tuned and performed by


-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Съгласен сум с теб, аз помислих малко и май по добрия вариант е да си взема то зи кослард: viewtopic.php?f=13&t=40675 и да по работа малко върху външния вид иначе като цяло е много хубав 4х4 кожа абс ксенон климатик и 300 коня на мен ми харесва и е само 6 бона,аз ози форд мога да истискам кам 300 коня но ще дам луди пари, но те не са проблем ма този кослард е единствения дето го има в софия маи или са мн малко 2 3.Но аз исках да мси направя колата е така от 0-лата но няма да е сега ще се обядя на този човек с цосларда и ак оне го е продал ше ходя да го видя и ще го взема
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Да, външния вид, търпи доизпипване. Особено отпред, този стърчащ Кулер плаче за спойлер или направо нова броня, която да го скрие. На снимките не се вижда задницата, но сигурно и там има какво да се пипне. Само гледай да не се престараеш, че и много натрупано пак не е хубаво.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
ок,това са наистина редки коли в бг,една от причините за това е подръжката,данъците,застраховки и съответно като се изтупаш в сервиз за теб цените почват х2.niki89 написа:Съгласен сум с теб, аз помислих малко и май по добрия вариант е да си взема то зи кослард: viewtopic.php?f=13&t=40675 и да по работа малко върху външния вид иначе като цяло е много хубав 4х4 кожа абс ксенон климатик и 300 коня на мен ми харесва и е само 6 бона,аз ози форд мога да истискам кам 300 коня но ще дам луди пари, но те не са проблем ма този кослард е единствения дето го има в софия маи или са мн малко 2 3.Но аз исках да мси направя колата е така от 0-лата но няма да е сега ще се обядя на този човек с цосларда и ак оне го е продал ше ходя да го видя и ще го взема
Tuned and performed by


-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
ок,това са наистина редки коли в бг,една от причините за това е подръжката,данъците,застраховки и съответно като се изтупаш в сервиз за теб цените почват х2.toreto_sz написа:niki89 написа:Съгласен сум с теб, аз помислих малко и май по добрия вариант е да си взема то зи кослард: viewtopic.php?f=13&t=40675 и да по работа малко върху външния вид иначе като цяло е много хубав 4х4 кожа абс ксенон климатик и 300 коня на мен ми харесва и е само 6 бона,аз ози форд мога да истискам кам 300 коня но ще дам луди пари, но те не са проблем ма този кослард е единствения дето го има в софия маи или са мн малко 2 3.Но аз исках да мси направя колата е така от 0-лата но няма да е сега ще се обядя на този човек с цосларда и ак оне го е продал ше ходя да го видя и ще го взема
Еми да тя е регистрирана за 220 коня което зн мн големи цифри и частите тряя се поръчват а моя форд е регистриран преди мн години и е записан 2.0 но 77 коня мисля че толкова беше и плащам 15 лв данък и частите са му без пари направо ще си купя двигател от кослард и готово после са др неша джанти салони и др. а може и нейния си джигател да си направя ако че ше излезе солено.
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
това също е варянт,прегледаи този линк http://skogenracing.editboard.com/proje ... t-t197.htm.
Tuned and performed by


-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Аз ще взема косларда,но ми изпадна 1 турбо гарет Т3 60 трим и питанато ми е следното,мога ли да го сложа на форда ми 2.0 охц 115коня без да правя нищо да стане кам 145 коня ми е достатъчно,но незнам дали без модификации мога да го сложа и без кулер.toreto_sz написа:това също е варянт,прегледаи този линк http://skogenracing.editboard.com/proje ... t-t197.htm.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
Не може, трябва да го разредиш, при сгъстяване 9-10/1 както е при атмосферен мотор, със компресор ще гръмне веднага. Трябва да се направи подложка между блока и главата, която да намали степента на сгъстяване. Разгледай темата на Диск, там е описано много подробно, въпреки че двигателите са различни, принципа е същия.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
при степен 9,5:1 не би трябвало да имаш проблем при 0.5-0.6 бар боост и ще получиш желаните от теб 200 а може и повече коня.но пак не е само да сложиш турбото.пак трябва нещо да го управлява електроника.а кулера е наи малкия проблем един кулер от бус е 100 лв.
Tuned and performed by


-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 27 авг 2010, 11:12
- Модел на автомобила: ford sierra 2.0 OHC
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
За електронниката ще се погрижа на мен вупроса ми беше дали мога да слойа тжа турбо гарет т3 60 без да правя нищо по колата, но нз да ли ще стане 200 коня само с турбото от 115 и то на 0.6 бара но поне се надявам на 150коня а ако трябва ше сложа подложка и кулер та да дигне и тои малко коне,и др въпрос е можели да си остане с дебитумера 6тото нали слагат мк2-3.Ето н6 за двигателя:toreto_sz написа:при степен 9,5:1 не би трябвало да имаш проблем при 0.5-0.6 бар боост и ще получиш желаните от теб 200 а може и повече коня.но пак не е само да сложиш турбото.пак трябва нещо да го управлява електроника.а кулера е наи малкия проблем един кулер от бус е 100 лв.
OHC 2.0 EFI
От 3/85 2-литровия ОНС е оборудван с електронен впръск на горивото (EFI), представляващ система Bosch L-Jetronic със собствен фордовски блок за управление EEC IV.
Съществуват две версии:
- с ниска степен на сгъстяване (92 бензин) и регулируем катализатор с мощност 100кс/74кВт (код до 1/87-NRD; от 1/87-N4B)
- с висока степен на сгъстяване (95 бензин) мощност 115кс/85кВт (код до 1/87-NRB, NR2; от 1/87-N4A, N4I)
Това е един сполучлив двигател доколкото е съхранил достойнствата на ОНС (простота, надежност и нескъпа подръжка), има нелоши динамични характеристики. Монтираната на него система за впръск е проста и за разлика от карбураторното изпълнение рядко се нуждае от особено внимание.
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на форд сиера 2.0 ОХЦ
предполагам да правиш нищо означава да не сменяш части по двигатела с подсилени иначе ще падне доста работа,като начало ревизия на мотора,буталата,биелите и коляновия вал ще издържат на подобно налягане 0,5-0,6.като това ще е пиково както каза нема да се кара по писта.на макс по 1-2 часа.в противен случаи ковани и за по големи налягания.200 коня ги бараш без подложка защото мотора е неразреден косито сток е 220 коня при 0,9 бар боост и 8,0-8,5:1 степен.ще е желателно да си вземаш група А гарнитура за глава метална която да държи.ще се поръча от е бау.буталата се топят мисля че след 800гр.така че за да си по спокоен може да си направиш водна инжекция да пръска в кулера след 5000 оборота.
дебитомера може да остане,ако бооста е над 1 ще трябва по голям от коси,
препоръчвам ти да не я разреждаш тъй като това ще е всекидневна кола,т3 ще се развъта някъде след 3000 оборота,
до 3000 об ще е същата както е в момента ако я разредиш ще стане по мудна.
п.п ако искаш промени името на темата с турбениране на сиера охц заштото има доста хора който знаят повече от мен да се включат и те.
дебитомера може да остане,ако бооста е над 1 ще трябва по голям от коси,
препоръчвам ти да не я разреждаш тъй като това ще е всекидневна кола,т3 ще се развъта някъде след 3000 оборота,
до 3000 об ще е същата както е в момента ако я разредиш ще стане по мудна.
п.п ако искаш промени името на темата с турбениране на сиера охц заштото има доста хора който знаят повече от мен да се включат и те.
Tuned and performed by


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост