При тръгване се чува ужасно стръргане....
- James76
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 08 ное 2005, 11:33
- Модел на автомобила: Ford Orion Ghia 1.8, 16V, 1992
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
При тръгване се чува ужасно стръргане....
Здравейте Колеги!
Имам следния проблем: Ако тръгна по-рязко, само на първа се чува едно рязко пристъргване от долу, там където се доближават ауспуха и носачите... Хм, май не успях да обясня...
Интересното е, че само на първа го прай това....
Имам следния проблем: Ако тръгна по-рязко, само на първа се чува едно рязко пристъргване от долу, там където се доближават ауспуха и носачите... Хм, май не успях да обясня...
Интересното е, че само на първа го прай това....

James
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Много интересно
Знаеш ли че и на мен ми го прави. Аз си мислех че е от съединителя, обаче като "окотих" скоростната кутия и като я смених си сложих чисто нов съединител, лукас някъв ако не се лъжа, това не е важно. Мислех че е лагера на самия съединител, аксиалния ако не с лъжа как се казваше. Интересното е че става само на първа и при мен. Не и на задна. Скоростната си е идеална, сменихме и маслото, всичко както трябва. Ама не виждам причина да е тампон на двигател. Щеше да се усеща осезаемо при каране. А няма нищо което да ме навежда на тази мисъл.
Даже ми прави впечатление, че се случва по-често като е мокро и като е по-топла колата (може и да греша обаче), другата седмица ще я покарам да видя. Напоследък все други коли ми се случва да карам.
При мен е присвирване, доста остро, само на първа също така. И само при тръгване от напълно спряло. Съединителят не буксува, нищо му няма като зацепване. Мдам вероятно е лагера. Я кажете какво става при износен лагер, как се познава!
Даже ми прави впечатление, че се случва по-често като е мокро и като е по-топла колата (може и да греша обаче), другата седмица ще я покарам да видя. Напоследък все други коли ми се случва да карам.
При мен е присвирване, доста остро, само на първа също така. И само при тръгване от напълно спряло. Съединителят не буксува, нищо му няма като зацепване. Мдам вероятно е лагера. Я кажете какво става при износен лагер, как се познава!
- James76
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 08 ное 2005, 11:33
- Модел на автомобила: Ford Orion Ghia 1.8, 16V, 1992
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съмнява ме да е лагер или скоростна кутия...
Съмнявам се да е лагер или да се чува от скоростната кутия защото засега нямам проблеми със съединител или да не мога да превключа... Смятам че е тампон. Скоро сменях масления тампон (220лв.) и единия от другите два. Третия не съм го сменял и ме съмнява че е от него. Един вид двигателя е увиснал на някъде и понеже на първа има най-голяма мощ и тампона не е в час, целия двигател се опира някъде и се чува този звук...
James
- ikov_vr
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
- Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съмнява ме да е лагер или скоростна кутия...
ами мен така ми правеше на мондеото и знаетели какво беше пружината ми се беше счупила и едно праче се беше заглавило и за това
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги това при тръгване потропване може да е от носачи,от тампони стабилизираща щанга,Биалетки или прожинии амортисъори.
Да се обоснова.
Ако в носачите имаш някаква хлабина и при тръгване колата се надига .В следващия момент тя се спуска е в това време се чува (скърцане или потропване ).
Биалетките лесно се забелязват да ли са отишли.
Тампоните на Стабилизиращата щанга също.
Амортисъора ако ома хлабина или позаминал би трябвало също да го прави това тракане при тръгване и спиране.
Затова на място натисни предницата или я повдигни и ако се чуе този звук който те притеснява се ослушай от каде идва.
Елиминирай едно по едно нещата като погледнеш да ли са изправни безда ги сваляш разбирасе.
При мен беше този шум от заминали тампони на стабилизиращата щанга и тръгнали биалетки .Смених ги и това изчезна.
Да се обоснова.
Ако в носачите имаш някаква хлабина и при тръгване колата се надига .В следващия момент тя се спуска е в това време се чува (скърцане или потропване ).
Биалетките лесно се забелязват да ли са отишли.
Тампоните на Стабилизиращата щанга също.
Амортисъора ако ома хлабина или позаминал би трябвало също да го прави това тракане при тръгване и спиране.
Затова на място натисни предницата или я повдигни и ако се чуе този звук който те притеснява се ослушай от каде идва.
Елиминирай едно по едно нещата като погледнеш да ли са изправни безда ги сваляш разбирасе.
При мен беше този шум от заминали тампони на стабилизиращата щанга и тръгнали биалетки .Смених ги и това изчезна.

- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Възможна причина за гаден шум при тръгване може да бъде и една предпазна ламарина която се намира на пода отдолу до резервоара и предпазва резервоара да не се нагрява от тръбата на ауспуха.Тя е закрепена с едни пластмасови матракуки и ми са се чупили и се появяваше от време на време гаден звук при тръгване като подам малко газ и тогава се чуваше.Доста си играх докато намеря от какво идва звука.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта