Бутон циркулация за Пума.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
ccceco
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 24 ное 2009, 10:43
Модел на автомобила: RANGER
Status: Извън линия

Бутон циркулация за Пума.

Мнение от ccceco » 05 авг 2010, 16:15

Здравейте,бутона в Пумата за циркулация на въздуха в купето-този който отваря и затваря притока на въздух отвън при мен не работи.Свети като се натисне,но не се затваря клапата.Някой имал ли е подобен случай и знае ли как да се реши или по-скоро откъде да се започне търсенето на проблема.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Бутон циркулация за Пума.

Мнение от paci » 05 авг 2010, 17:45

Изобщо не го търсих.
Играех си с копчето.
Включвам и карам, изключа и пак карам да се тръска из дупките и след около 1 година се сети, че трябва да рботи.
Обаче като тръгна започна да трака когато търси да установи позиция отворено.
Трака няколко секунди и спре като се установява на позиция отворено
От как е тръгнала сама не е спирала да работи.
Явно е била запекла нещо.
А къде са му кабелите да видиш дали не ти е от бутона нещо или по веригата не мога да ти помогна защото не съм ровил.

Потребителски аватар
ccceco
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 24 ное 2009, 10:43
Модел на автомобила: RANGER
Status: Извън линия

Re: Бутон циркулация за Пума.

Мнение от ccceco » 09 авг 2010, 11:07

То и на мен много не ми се занимава, но ако е нещо лесно за ремонт ще се пробвам :)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Бутон циркулация за Пума.

Мнение от paci » 09 авг 2010, 12:10

Щом ти се занимава :)
Провери бутона.
Надупи се под жабката и огледай буксите там.
Имаш една за степените на вентилатора на купето и една по-нагоре в ляво от жабката която май е директното захранване на вентилатора т.е. май 4та степен.
За клапата не съм ровил нищо.

Май е клеясал червяка и на твоята и ще трябва да сваляш таблото.
На мен не ми хареса тази идея.
Беше заяла на отворено и не беше кой знае какъв проблем.
Не ми се сваляше табло.
Едва ли ще се върне като хората и ще почне да дрънчи и да скърца.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта