Focus 1.6TDCI 90hp или 110hp
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Focus 1.6TDCI 90hp или 110hp
ЗДРАВЕЙТЕ,
нов съм и предварително се извинявам ако нещо съм сбъркал къде да пусна темата и прочие.Та въпроса ми е следния както се вижда от заглавието 90 или 110 кой от тях.И друго моторите от Франция ли са или са само патент,защото знам,че тези 110HP дето са монтирани на пежата ''хвърлят'' маховици на 100-150к дали и при фокус 2 има същото конструктивно недоглеждане? Благодаря предварително!
нов съм и предварително се извинявам ако нещо съм сбъркал къде да пусна темата и прочие.Та въпроса ми е следния както се вижда от заглавието 90 или 110 кой от тях.И друго моторите от Франция ли са или са само патент,защото знам,че тези 110HP дето са монтирани на пежата ''хвърлят'' маховици на 100-150к дали и при фокус 2 има същото конструктивно недоглеждане? Благодаря предварително!
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI 90hp или 110hp
освен маховика който е болест на всички нови дизели тоя мотор 1.6 много обича да хвърля турбина ,има фабрично лошо мазане .. инак 110 коньовия е с променлива геометрия а 90 коньовия не е ,естествено по мощния е за предпочитане
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI 90hp или 110hp
А може ли да се каже,че това се е случило при първия собственик и е възможно да не се случва при мен тъй като се заглеждам по модели 2005-2006г.Вчера ходих на Горубляне и бях удивен,защото обиколих всички къщи и видях само 1 такъв 2006-2007 година със сони чейнджъра,но като легнах отдолу кората на двг беше омаслявена и това много ме разколеба за точно този модел,а той беше със 90 коня внос от Италия. Тези фокуси имат ли някатъв проблем др по-мащабен примверно с електорниката или ходовата част?
Благодаря предватително. И др въпрос какво ще рече променлива геометрия?

- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI 90hp или 110hp
Лопатките на турбокомпресора променят ъгъла на "загребване". По този начин е възможно при по-ниски обороти на компресора да се постигне по-високо налягане, т. нар. overboost.sgel написа:... какво ще рече променлива геометрия?
Този тип мотори се водят с по-бързи и по-спонтанни реакции при ускорение и настъпване в сравнение с обикновено турбинните.
Май е вярно, но стъпвам на базата на опита с 1.8TD (90кс. 180Nm) и 2.0TDCi (136кс. 340Nm). Разликата в мощността и годините е бая големичка...
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 22 май 2010, 02:01
- Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6 tdci.2006г. рено сценик 1.9DCI 2007г.
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI 90hp или 110hp
хвърля турбина защото..............има начин да се оправи този дефект
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта