Трудно пали Мондеото?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Трудно пали Мондеото?

Мнение от snaiperisto » 05 юни 2010, 00:47

Трудно пали и на газ и на бензин , върти стартера доста.
отдавна е така , два пъти правя стартера вече , щото съм мазохист...

Та , ситуацията е банална , върти...върти...и като пуснеш ключа , пали...що е то?

Колата е 2.0 16.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондеото?

Мнение от DigiPro » 05 юни 2010, 18:01

Аз залагам на датчика за положението на коляновият вал (CPS). Като не получава импулси от него компютъра не подава искра и не пали.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондеото?

Мнение от snaiperisto » 05 юни 2010, 23:46

DigiPro написа:Аз залагам на датчика за положението на коляновият вал (CPS). Като не получава импулси от него компютъра не подава искра и не пали.

Е то пали , ама с доста въртене.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондеото?

Мнение от evg2 » 06 юни 2010, 11:31

1. Лошо ремонтиран стартер (завишена консумация на ток)
2. Контактната система на ключ за запалването (също и релетата към нея)
*00110* *00110*"Колата е 2.0 16."и ако е около 93г. набор си огледай инсталацията около мотора, че изолацията на проводниците е във..... "вечните ловни полета"!
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондеото?

Мнение от DigiPro » 06 юни 2010, 15:26

snaiperisto написа:
DigiPro написа:Аз залагам на датчика за положението на коляновият вал (CPS). Като не получава импулси от него компютъра не подава искра и не пали.

Е то пали , ама с доста въртене.
Същата ситуация с Рено Меган 2002 1,4 16V бензин. Върти сума време и понякога решава и запалва. Накрая напълно беше отказало. Почистихме този датчик - при него е на електромагнитен принцип и всичко се оправи за около 2 години. След това пак бяха полепнали разни боклуци по датчика и пак трябваше чистене.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондеото?

Мнение от snaiperisto » 07 юни 2010, 01:31

Сега остава да ми го покажете нагледно , кво представлява и къде се намира ?
...дрън-дрън...мноо важно...

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондеото?

Мнение от Revell » 07 юни 2010, 11:20

Ами кажи поне какъв е двигателя...ако е DOHC (май и при Zetec) се намира зад стартера - обърнат по посока на маховика. Не се вижда докато не се демонтира стартера. Вижда се само жицата която отива към него и минава над стартера. Като развиваш внимавай че е на еврейска звезда и може да прескочи и после... :-/:

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондеото?

Мнение от snaiperisto » 07 юни 2010, 19:57

Revell написа:Ами кажи поне какъв е двигателя...ако е DOHC (май и при Zetec) се намира зад стартера - обърнат по посока на маховика. Не се вижда докато не се демонтира стартера. Вижда се само жицата която отива към него и минава над стартера. Като развиваш внимавай че е на еврейска звезда и може да прескочи и после... :-/:
Явно не мога да се ровя при стартера , трудно се сваля...майната му.
...дрън-дрън...мноо важно...

kotyo
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 04 май 2006, 00:08
Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали Мондеото?

Мнение от kotyo » 13 юни 2010, 14:05

Тц, не е под стартера, точно от обратната страна е, под клапана за вентилация на картера(приблизително). Със стандартна буксичка, като на дюзите. То там наблизо други няма, ако не броим този на термостата, за уреда на таблото. Варианта с плочката на контактния ключ хич не е за подценяване, особено ако пали точно като отпускаш ключа.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта