Трудно пали Мондеото?
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Трудно пали Мондеото?
Трудно пали и на газ и на бензин , върти стартера доста.
отдавна е така , два пъти правя стартера вече , щото съм мазохист...
Та , ситуацията е банална , върти...върти...и като пуснеш ключа , пали...що е то?
Колата е 2.0 16.
отдавна е така , два пъти правя стартера вече , щото съм мазохист...
Та , ситуацията е банална , върти...върти...и като пуснеш ключа , пали...що е то?
Колата е 2.0 16.
...дрън-дрън...мноо важно...
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондеото?
Аз залагам на датчика за положението на коляновият вал (CPS). Като не получава импулси от него компютъра не подава искра и не пали.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондеото?
DigiPro написа:Аз залагам на датчика за положението на коляновият вал (CPS). Като не получава импулси от него компютъра не подава искра и не пали.
Е то пали , ама с доста въртене.
...дрън-дрън...мноо важно...
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондеото?
1. Лошо ремонтиран стартер (завишена консумация на ток)
2. Контактната система на ключ за запалването (също и релетата към нея)
"Колата е 2.0 16."и ако е около 93г. набор си огледай инсталацията около мотора, че изолацията на проводниците е във..... "вечните ловни полета"!
2. Контактната система на ключ за запалването (също и релетата към нея)


Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондеото?
Същата ситуация с Рено Меган 2002 1,4 16V бензин. Върти сума време и понякога решава и запалва. Накрая напълно беше отказало. Почистихме този датчик - при него е на електромагнитен принцип и всичко се оправи за около 2 години. След това пак бяха полепнали разни боклуци по датчика и пак трябваше чистене.snaiperisto написа:DigiPro написа:Аз залагам на датчика за положението на коляновият вал (CPS). Като не получава импулси от него компютъра не подава искра и не пали.
Е то пали , ама с доста въртене.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондеото?
Сега остава да ми го покажете нагледно , кво представлява и къде се намира ?
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондеото?
Ами кажи поне какъв е двигателя...ако е DOHC (май и при Zetec) се намира зад стартера - обърнат по посока на маховика. Не се вижда докато не се демонтира стартера. Вижда се само жицата която отива към него и минава над стартера. Като развиваш внимавай че е на еврейска звезда и може да прескочи и после... 

- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондеото?
Явно не мога да се ровя при стартера , трудно се сваля...майната му.Revell написа:Ами кажи поне какъв е двигателя...ако е DOHC (май и при Zetec) се намира зад стартера - обърнат по посока на маховика. Не се вижда докато не се демонтира стартера. Вижда се само жицата която отива към него и минава над стартера. Като развиваш внимавай че е на еврейска звезда и може да прескочи и после...
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондеото?
Тц, не е под стартера, точно от обратната страна е, под клапана за вентилация на картера(приблизително). Със стандартна буксичка, като на дюзите. То там наблизо други няма, ако не броим този на термостата, за уреда на таблото. Варианта с плочката на контактния ключ хич не е за подценяване, особено ако пали точно като отпускаш ключа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта