Fiesta mk3... моята мечта

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
gotmie
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 27 мар 2008, 16:39
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.8 - 16V. Веднъж Фиеста, Фиеста завинаги!!!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от gotmie » 04 апр 2010, 09:06

koko0078 написа:...150hm я си представи само кво е 1000hm!!!брутално залепяне за седалката!!! :lol: колега до каде го докара със фолиото?? ще затамняваш ли положението! :D:
Веднага щом събера 200лв излишни :) :D

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от Ianaki » 04 апр 2010, 10:44

Браво, колега.Много е готина.А относно затъмняването на стъклата и аз мисля тъкмо за това, но 200лв. ми се струват много.На мен ми предлагат затъмняване с американскко фолио, уж не пропускащо топлина и УВ лъчи за около 130лв, 5 стъкла. :?

Потребителски аватар
eskort
потребител
потребител
Мнения: 334
Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
Модел на автомобила: Бялата стрела
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от eskort » 05 май 2010, 07:04

Гледам че има обява в mobile.bg ,да не си решил да се разделяш с красавицата? :)
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
Изображение

Потребителски аватар
gotmie
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 27 мар 2008, 16:39
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.8 - 16V. Веднъж Фиеста, Фиеста завинаги!!!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от gotmie » 07 май 2010, 07:23

eskort написа:Гледам че има обява в mobile.bg ,да не си решил да се разделяш с красавицата? :)

Не ми се иска да се разделям с нея, даже събирам парички за колектор 4/2/1 и едни 4 дросела отделно. Но пък от друга страна имам едно пежо партнер ванче, да не кажа баничарка :) и вече ми е малко, естеството на работа ми е такава, че не ми стига и искам да си взема едно вито. И така един ден в момент на лична моя слабост и пуснах обява. Наистина не ми се иска да я продавам и за това съм сложил цена, която отговаря реално на вложените средства и всичко останало, а не цена за да я продам :) Не знам дали съм писал, но си имам конзола и един бууст за налягане на маслото, чуда се какви два още да сложа :)

Потребителски аватар
ageorgiev2010
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 24 дек 2009, 16:42
Модел на автомобила: Volvo C30 (2010) 1.6 R-Design
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от ageorgiev2010 » 07 май 2010, 11:14

Готиа смяна на цвета :D

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от Danchev » 08 май 2010, 17:27

Недей я продава, после като ти дойде мерака ще почнеш отначало, защото утърване няма :D а в момента си свършил доста работа.
Щом имаш вече налягане на маслото, можеш да си сложиш температура на маслото, вакуум метър, волтметър или уред за сместта (AFR Meter)
Вакума е готино да го гледаш как шава стрелката, обаче особенна полза от него няма. Аз имам налягане, температура на маслото, волтметър и AFR.
Първите три са в една обща конзола, АФР-то е на отделна стойка.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
gotmie
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 27 мар 2008, 16:39
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.8 - 16V. Веднъж Фиеста, Фиеста завинаги!!!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от gotmie » 27 май 2010, 13:46

Danchev написа:Недей я продава, после като ти дойде мерака ще почнеш отначало, защото утърване няма :D а в момента си свършил доста работа.
Щом имаш вече налягане на маслото, можеш да си сложиш температура на маслото, вакуум метър, волтметър или уред за сместта (AFR Meter)
Вакума е готино да го гледаш как шава стрелката, обаче особенна полза от него няма. Аз имам налягане, температура на маслото, волтметър и AFR.
Първите три са в една обща конзола, АФР-то е на отделна стойка.


Обявата ми изтече и не мисля да я подновявам, нещо бях в "период" и за това я пуснах... Сега се здобих с испускателен колектор 4-1 от хонда сивик 1.6 vtec и ще го видя дали ще стане като имам време. После трябва да си намера някакви дросели 4 броя на 45 да му сложа... Има си доста работа по колата още :) Иначе имам проблем, който седи и за сега не мога да намера кой да ми помогне. По - рано бях писал за него - километража не ми показва вярно, защото е от хонда и импулсите, който чете за информацията са през 1, а форда чете всеки... Също така и това налягане нещо не можахме да го подкараме както трябва... HELP!!! :D :D :D

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от Danchev » 28 май 2010, 17:46

За кое налягане става въпрос, че не можах да разбера.
Иначе за дроселчетата добре си си ориентирал, ти мега си имаш вече :)
можеш да погледнеш това .... мисля че ще ти е от полза
http://www.sportingfords.com/forums/vie ... =16&t=1960" onclick="window.open(this.href);return false;
Англичните много обичат да ползват дросели от GSXR 1000 тъй като се разглобяват както ще видиш и много лесно се нагласят разстоянията
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
gotmie
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 27 мар 2008, 16:39
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.8 - 16V. Веднъж Фиеста, Фиеста завинаги!!!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от gotmie » 28 май 2010, 19:16

Danchev написа:За кое налягане става въпрос, че не можах да разбера.
Иначе за дроселчетата добре си си ориентирал, ти мега си имаш вече :)
можеш да погледнеш това .... мисля че ще ти е от полза
http://www.sportingfords.com/forums/vie ... =16&t=1960" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Англичните много обичат да ползват дросели от GSXR 1000 тъй като се разглобяват както ще видиш и много лесно се нагласят разстоянията

Да, точно такива... Едни пичове от Чехия са слагали такива. Писали са, че с такива дросели и 4-1 изпускателна система и мега са докарали 200коня... Са не искам да коментираме това, защото няма смисъл и нещата са много относителни :) Но някъде към 150 - 200 паунда максимум ще стъпат такива дросели и това ще е следващото нещо, което ще сложа. :)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от Danchev » 28 май 2010, 19:24

Ами то 4-1 то не прави конете, дроселите са главния виновник, но все пак тоя заводският колектор да го махаш колкото може по-надалеч :D
За колектора аз знам, че ако е 4-1 имаш силни високи, а при 4-2-1 имаш силни ниски и средни. Вече е въпрос къде искаш да ти върви колата. Хондите точно за това са с 4-1 защото те тръгват здраво от 5500-6000 нагоре :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
gotmie
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 27 мар 2008, 16:39
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.8 - 16V. Веднъж Фиеста, Фиеста завинаги!!!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от gotmie » 28 май 2010, 19:51

Danchev написа:Ами то 4-1 то не прави конете, дроселите са главния виновник, но все пак тоя заводският колектор да го махаш колкото може по-надалеч :D
За колектора аз знам, че ако е 4-1 имаш силни високи, а при 4-2-1 имаш силни ниски и средни. Вече е въпрос къде искаш да ти върви колата. Хондите точно за това са с 4-1 защото те тръгват здраво от 5500-6000 нагоре :)

Така е, аз нали и хонда съм правил на моя приятел 1.6-16v v-tec 160ps с чип и съм писал как сме. Той я смени, сложи оригинална, че тази му е много ниска и навсякъде му опира, та намазах без пари, иначе исках 4-2-1, но е 500лв с доставката...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от Danchev » 28 май 2010, 20:02

От Калибра 2.0XE ти върши идеална работа, аз имам такъв и го взех от морга много евтино. Само трябва да му нарежеш нова планка за главата и пасва идеално :)
Изображение
вземи му и термолента
Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
gotmie
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 27 мар 2008, 16:39
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.8 - 16V. Веднъж Фиеста, Фиеста завинаги!!!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta mk3... моята мечта

Мнение от gotmie » 28 май 2010, 21:12

Аз съм харесал е това :) http://i.ebayimg.com/03/!B%28hLDj!BWk~$ ... !~~_35.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта