турбо

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

турбо

Мнение от lorinzar » 15 май 2010, 20:16

натягане на турбината с цел увеличаване налягането над 1 бар повечето отзиви са че скапва мотора за норматив някой компетентен по въпроса 1.8 тди мотор мондео

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: турбо

Мнение от lorinzar » 30 май 2010, 18:31

май няма фенове в тоя форум

Потребителски аватар
peneto
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 05 фев 2010, 19:16
Модел на автомобила: Форд МОНДЕО 1.8 TDI комби-98г.Ghia
Местоположение: гр. Лом
Status: Извън линия

Re: турбо

Мнение от peneto » 30 май 2010, 19:43

Нямам идея.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: турбо

Мнение от MapTo_D » 30 май 2010, 22:02

Еми колега то зависи и от турбото, на моя фокус като му правих диагностика на турбото след чип-а показа пик при 100% газ от 1.5 mbar и разтоварва на 1.1, чипа е от повече от 6 месеца и за момента няма проблеми...само че се съмнявам силно че турбините са еднакви и може и да не държи много време налягане от над 1 mbar...

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: турбо

Мнение от lorinzar » 31 май 2010, 00:24

при теб това става по електронен път а има и механичен начин но от толкова разбирачи дето ми обясняваха не разбрах кое се скапва турбото или мотора . по принцип както знам заводско турбото надува 0,5 бара имам приятел които са го натегнал механично но са с опел астра и турбината му е доста по малка даже си е сложил и манометър доста ефекрно е станало

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: турбо

Мнение от KovachevGR » 31 май 2010, 08:01

Колега турбината на 1.8ТД надува 1.2 бара но проблема е от къде ще му докараш гориво
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: турбо

Мнение от lorinzar » 31 май 2010, 22:18

значи гледах днес на познат натегната турбина даже има манометър в купето с предварение на помпата надува до 1,4 ма му изниква друг проблем помпата изключва при влизане в червена зона на оборотомера и се губи ефекта на 4 скорост при 160 км \ ч прекъсва притока на гориво и май всичко става безмислено

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: турбо

Мнение от MapTo_D » 31 май 2010, 23:09

Колега, все пак силата на дизела е в ниските обороти, за какво ти е да влизаш чак в червения сектор, аз фокуса съм го вкарвал 2-3 пъти там, но файда няма никва общо взето...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта