ИМАМ ПРОБЛЕМ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
lada1200
потребител
потребител
Мнения: 319
Регистриран: 10 дек 2006, 19:10
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 i 75hp 1994
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от lada1200 » 05 май 2010, 22:49

Надявам се някой да може да ми помогне...значи проблема е следния...както си карах моя Форд Ескорт 1994 година 1400 кубика 75 коня пълна инжекция и спях на един светофар...докат чаках изведнаж без никакво предопреждение колата ми изгасна....и от тогава неще и да запали...цялата електроника е проверена заедно с бушоните...навсякаде си има ток....всияко си работи единствено не стига ток до свещите...като бобината сащо е здрава...кабелите ан сфещите също за здрави....какъв може да е проблема някой ако може да ми помогне ще съм много благодарен.
.::FORD Escort 1.4i::.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от HACKO » 05 май 2010, 23:42

Комутатор или датчик на Хол.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

DrunBrun
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 22 апр 2010, 22:02
Модел на автомобила: Ескорт
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от DrunBrun » 06 май 2010, 18:39

При мен при аналогична ситуация излезе скъсан ангренажен ремък.

Потребителски аватар
lada1200
потребител
потребител
Мнения: 319
Регистриран: 10 дек 2006, 19:10
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 i 75hp 1994
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от lada1200 » 06 май 2010, 20:41

колега на мен ремъка ми е здрав...а акумутатора ми е в компютъра вътре...и сега търся работещ комп за да го закача да видя дали от тва идва проблема....но по принцип бях при Ицо форда дето пистата в Калояново е негова (Дракон), той има сервиз както повечето фордаджии знаете, в Пловдив...та там ми прегледаха колата и човека(майстора) ми каза че всичко по тоците си е наред, всичко си работи единствено акумотатора който на този модел форд ескорт се намира в компютърната кутия на колата е прецакан най-вероятно...само че отидох аз същия ден до една автоморга(като преди това обиколих около 5 автоморги и нямаше като моя компютър със същият номер номер на моя комп) и намерих същия компютър с отговарящ номер на моя и го закупих.Пребрах се и го закачих на колата си.Но ефекта беше нулев....проблема си беше останал сащия нямаше промяна в поведението на колата....демек не запали пак.Вариантите са 2:
1.Закупения от мен компютър от автоморгата е бил също с прецакан акумотатор
2.Причината не е в акумутатора
За това търся помощ или съвет от човек който може би е имал същия проблем за да знам какво да правя.
Благодаря предварително.
.::FORD Escort 1.4i::.

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от gazetto » 06 май 2010, 22:07

Акумулатор.......?Генератор...?Пробвай да сложиш читав акумулатор и пробвай.Имахме такъв проблем на фиестата и се оказа скусан кабел от генератора към акумулатора.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от HACKO » 07 май 2010, 11:49

Какво означава "акумутатор"? Не мога да разбера дали пишеш Акумулатор с правописна грешка или имаш предвид комутатора на запалването. Също така не уточняваш това 1.4i с какъв мотор и инджекционна система е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
lada1200
потребител
потребител
Мнения: 319
Регистриран: 10 дек 2006, 19:10
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 i 75hp 1994
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от lada1200 » 07 май 2010, 14:26

Колега моя е грешката...комутатора е проблемен според мен не акумолатора...а за инжекционната система незнам нищо...днес забелязах и др признак...като вартя на стартер и двигателя върти самоче не пали....релето на подкачващата помпа цъка постоянно...но това само когато въртя на стартер...значи давам на контакт то си изцъква подкачва гориво чува се всичко тва и след това релето изключва...и след като почна да въртя на стартер з да запаля релето почва да цъка...смених релетата измерих ги релетата са здрави всичките...варианта може би остава да закарам компютъра в мото-пфое да ми го закачат на техните компутри там и да ми видят дали нещо по него не е изгоряло включително и кумотатора.
.::FORD Escort 1.4i::.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от HACKO » 07 май 2010, 15:40

Вдигни капака, направи една снимка, качи я в снимка бг или някой подобен сайт и дай линк, ще ти кажем какъв е мотора.
Проблем при Ескорта също прави таблото с бушоните, страдат от "студени спойки".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
lada1200
потребител
потребител
Мнения: 319
Регистриран: 10 дек 2006, 19:10
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 i 75hp 1994
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от lada1200 » 07 май 2010, 16:52

Колега двигателя ще кача по нататак снимка, но ето на ел таблото... http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 40097x.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; със син цвят ограденото реле е въпросното, което цъка при въртене на стартер, което до сега не е правило така.А др с червено би трябвало да е същото като това оградено в син цвят.Въпроса е защо цака и има ли нещо общо с проблема за паленето?
.::FORD Escort 1.4i::.

_SLiThER_
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от _SLiThER_ » 08 май 2010, 11:03

Имах същият проблем оказа се "студена спойка".

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от vargala81 » 08 май 2010, 12:12

Колега провери Датчик за позицията на коляновият вал (CKP)sensor. намирасе някъде на маховика, не ми се е налагало да го търся но гледам, че при мен има някакъв датчик Изображение

osiata
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 09 юни 2010, 20:46
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от osiata » 18 юни 2010, 20:23

Човече откачи цялото табло с бушоните занеси го у вас и внимателно с поялника презапойваш всички спойки. Преди време имах подобен проблем и когато свалих въпросното табло се изплаших. Почти всички спойки се клатеха, презапоих и проблема изчезна. Ако нямаш опит с поялник по добре потърси някой, който има в противен случай може би нама да оправиш проблема. Успех!!!

Потребителски аватар
lada1200
потребител
потребител
Мнения: 319
Регистриран: 10 дек 2006, 19:10
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 i 75hp 1994
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ

Мнение от lada1200 » 19 юни 2010, 13:42

мерси колега за съвета точно това беше проблема.вече е решен благодаря на всички за съветите. _friends_
.::FORD Escort 1.4i::.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта