ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
ma4o83
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 08 мар 2010, 22:51
Модел на автомобила: ESCORT
Status: Извън линия

ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Мнение от ma4o83 » 08 мар 2010, 23:11

ЗДРАВЕИТЕ , ИМАМ ФОРД ЕСКОРТ 1.3.. 92Г ,, ПРОБЛЕМА Е ЧЕ СЛАГАМ НОВ АКУМОЛАТОР,, И СЛЕД 2 3 ДЕНА Е ВЕЧЕ ИЗТОЩЕН,, :?: :?: ДИНАМОТО Е ОК ЗАРЕЖДА , НО АКУМОЛАТОРА СЕ ИЗТОЩАВААА,,, АКО НЯКОИ МОЙЕ ДА МИ ПОМОГНЕ,,, БЛАГОДАРЯ >:D<:

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Мнение от cockyhotty » 09 мар 2010, 00:23

Лошо замасяване, окъсен кабел, големи токове на утечка в ел. инсталацията, неправилно свързана радио точка.... Причините са безбройно много. С амперметър провери токът на утечка при изключен двигател. Ако е по-голям от няколко десетки милиампери, значи имаш проблем в ел. инсталацията и изолацията на някой кабел.

Потребителски аватар
martinhr
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 31 мар 2008, 16:15
Модел на автомобила: Escort 1.4 estate & Honda Civic 1,4 IS & Yamaha Skyliner & Citroen Xantia 2.0i
Status: Извън линия

Re: ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Мнение от martinhr » 09 мар 2010, 00:34

Колега неискам да бъда критичен,но динамо в нашите автомобили няма,има алтернатор.Отностно изтощаването на акумулатора ти,хвани един мултиметър,включи го в обхват 20A или 10А зависи от модела и силата на тока която може да измери и при изгасен двигател постави двете сонди,едната на положителният извод на акумулатора,другата на клеймата идваща от към автомобила.Мултиметъра ще ти покаже утечката ( ако има такава ) неизключвам вариянта и акумулатора да е дефектирал.След това както е всичко започваш да махаш бушоните един по един което в някой случеи помага в други не,когато махнеш някой бушон и утечката изчезне ( неможе напълно да изчезне все пак има някъкви консуматори ) то почти си локализирал проблема. :-/: :-/: :-/:



Колега пишем по едно и също време .. _friends_
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Мнение от HACKO » 09 мар 2010, 10:28

Ако е седан, може лампата в багажника да свети постоянно и от там да идва проблема, същото важи и хетчбека, ако има кора не може да се види отвън.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Мнение от bateto_toshko » 09 мар 2010, 20:55

martinhr написа:Колега неискам да бъда критичен,но динамо в нашите автомобили няма,има алтернатор.Отностно изтощаването на акумулатора ти,хвани един мултиметър,включи го в обхват 20A или 10А зависи от модела и силата на тока която може да измери и при изгасен двигател постави двете сонди,едната на положителният извод на акумулатора,другата на клеймата идваща от към автомобила.Мултиметъра ще ти покаже утечката ( ако има такава ) неизключвам вариянта и акумулатора да е дефектирал.След това както е всичко започваш да махаш бушоните един по един което в някой случеи помага в други не,когато махнеш някой бушон и утечката изчезне ( неможе напълно да изчезне все пак има някъкви консуматори ) то почти си локализирал проблема. :-/: :-/: :-/:



Колега пишем по едно и също време .. _friends_
а няма ли да е по лесно директно да вади бушоните един по един и на тяхно място да бучне амперметъра ? *00147* .Така хем ще хване от коя верига идва точно утеката....
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
martinhr
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 31 мар 2008, 16:15
Модел на автомобила: Escort 1.4 estate & Honda Civic 1,4 IS & Yamaha Skyliner & Citroen Xantia 2.0i
Status: Извън линия

Re: ИЗТОЩАВАНЕ НА АКУМОЛАТОР

Мнение от martinhr » 09 мар 2010, 21:22

Едно и също е просто предпочитам този начин,но и твоят начин е аналогичен,една и съща работа вършат.Предпочитам го защото на много коли не се виждат крачетата на бушоните и става една ....
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта