премахване на всички гърнета без крайното
- 
				dan88
- потребител 
- Мнения: 17
- Регистриран: 07 мар 2010, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4mi CLX
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
премахване на всички гърнета без крайното
Искам да попитам някой чувал ли е за подобна процедура и дали има ефект ? Моя майстор ме съветва да ми ги маха..щял да спадне разхода и да се повиши мощноста..бил ги махал на много други коли, дори на неговите 5 коли били махнати..и твърди, че ефект имало ! Дали да го послушам?..Та нали тези гърнета служат за връщането на определено количество газове, който избутват буталата и по този начин се добива  пълна мощност.
			
									
									
						- 
				pav4o
- потребител 
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI 
 1990г. CVH
 Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: премахване на всички гърнета без крайното
За разлика в разхода не знам, може и да има, но ще е незначителна.
Друг е въпроса, че на дълъг път трябва да си със шлемофони,защото главата ти ще се надува 
 
Ако искаш да си покачиш мощноста, само от генерация,ти трябват разплетени колектори 4-2-1 и смяна на генерацията с нови тръби минимум ф60мм, като на края трябва да се сложи марково гърне,като ремус да речем, за да вади по-плутен звук .Ако си решил все пак да си махаш средните гърнета, крайното ти гърне ще се издуха за има няма 2 месеца, приготви се да сменяш гарнитури на изпускателния колектор по-честичко
 .Ако си решил все пак да си махаш средните гърнета, крайното ти гърне ще се издуха за има няма 2 месеца, приготви се да сменяш гарнитури на изпускателния колектор по-честичко   
 
Поздрави
			
									
									Друг е въпроса, че на дълъг път трябва да си със шлемофони,защото главата ти ще се надува
 
 Ако искаш да си покачиш мощноста, само от генерация,ти трябват разплетени колектори 4-2-1 и смяна на генерацията с нови тръби минимум ф60мм, като на края трябва да се сложи марково гърне,като ремус да речем, за да вади по-плутен звук
 .Ако си решил все пак да си махаш средните гърнета, крайното ти гърне ще се издуха за има няма 2 месеца, приготви се да сменяш гарнитури на изпускателния колектор по-честичко
 .Ако си решил все пак да си махаш средните гърнета, крайното ти гърне ще се издуха за има няма 2 месеца, приготви се да сменяш гарнитури на изпускателния колектор по-честичко   
 Поздрави


- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: премахване на всички гърнета без крайното
Това важи за двутактовите двигатели, при четиритактовите не е от значение.dan88 написа:......Та нали тези гърнета служат за връщането на определено количество газове, който избутват буталата и по този начин се добива пълна мощност.
Шума е гаден, повишаването на мощността ще е незначителна в сравнение със дискомфорта при дълго пътуване.
- 
				dan88
- потребител 
- Мнения: 17
- Регистриран: 07 мар 2010, 19:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4mi CLX
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
Re: премахване на всички гърнета без крайното
Колеги, благодаря и на 2ма ви за информацията !  
   
 
П.С. Тъкмо се глася да тръгвам на простест за дупките в роният ми град Велико Търново ,ще пада шоу хаха 
 
Поздрави 
  
			
									
									
						 
   
 П.С. Тъкмо се глася да тръгвам на простест за дупките в роният ми град Велико Търново ,ще пада шоу хаха
 
 Поздрави
 
  
- S_C
- потребител 
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
 Marea`01 1.6
 Caravelle JX
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: премахване на всички гърнета без крайното
Типичен ефект след "заигравки" с генерацията и гърнетата са проблемите с празния ход и изобщо ниските обороти.Същото се получава и при използване на гърнета от друга кола,различни от оригиналния размер.Противно на общото мнение,изпускателната система на повечето коли е такава каквато я виждате,в резултат на прецизни изчисления и не позволява произволни промени.
			
									
									Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
						- acorp333
- потребител 
- Мнения: 44
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:30
- Модел на автомобила: mondeo
- Status: Извън линия
Re: премахване на всички гърнета без крайното
колега,аз махнах всички гърнета и останах само е 1 спортно крайно,има голяма разлика,колата се отпуши и стана по паргава,жаобще не се чуди а махай,след това ще се чудиш като мен защо не си го напражил досега-успех
			
									
									
						- dimkar
- потребител 
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: премахване на всички гърнета без крайното
Сега, ако махнеш и климатика, ще се отпуши още повече. 
			
									
									
						
- urgan
- Потребител 
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
 Engine code: FMBA
- Status: Извън линия
Re: премахване на всички гърнета без крайното
dimkar написа:Сега, ако махнеш и климатика, ще се отпуши още повече.

- Pyrhel
- потребител 
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
 Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: премахване на всички гърнета без крайното
Колеги, не се смейте! http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=41908" onclick="window.open(this.href);return false;  
			
									
									
						
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта







