От моноинжекция към карбуратор

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
LAN_Selot
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

От моноинжекция към карбуратор

Мнение от LAN_Selot » 03 мар 2010, 20:49

Здравейте, колеги,

Дано не повтарям някоя тема, но уж търсих и точно за моя случай не намерих. Имам си Фиеста МК3 1.1 моно с много издухан двигател. Днес си купих още една (баровец, а :D) пак 1.1, само че карбуратор и малко на хармоника. Идеята ми е да си сложа двигателя барабар с карбуратора, защото той е в доста добро състояние. Даже тая операция няма да я върша сам, ами един майстор. Той уж ми обясни това-онова, пък и аз поназнайвам това-онова, но все пак има някои неизвестни. Той каза, че ще вземе там карбуратора, колектора, главата и т.н. от ударената и ще ги монтира. Каза, обаче, че имало някаква електроника, която не може да я направи. Трябвало да се вземе ток отнякъде, така и не разбрах. Първият ми въпрос е именно за какъв ток говори точно тоя. Тръгнах да чета аз по форумите и срещнах на доста места, че и бензиновата помпа също не е подходяща, защото тази на моноинжекцията изпомпва горивото с по-високо налягане. Вярно ли е това? Ще съм благодарен и на някой-друг линк към подобна тема. Благодаря!

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: От моноинжекция към карбуратор

Мнение от cruise » 03 мар 2010, 20:59

Мисля че има вариант да си оставиш моноинжекцията. Да смениш само двигателя мисля че е същият. Имам предвид твоята (на издуханият двг) моноинжекция заедно с колекторите + двигателя от хармониката. Но нека се изкаже някой по вещ.
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

LAN_Selot
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От моноинжекция към карбуратор

Мнение от LAN_Selot » 03 мар 2010, 21:03

Точно така! Еднакви са. Забравих да спомена и, че самата моноинжекция има проблеми. Моторчето за празен ход не работи добре. Но не съм сигурен, че това е проблема, защото има и някакъв датчик на моното, в който също се съмнявам. Пък моно втора ръка е към 60лв и пак няма гаранция за успех. Затова искам да преработвам към карбуратор. Все пак ударената Фиеста си е вървяла до последно.

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: От моноинжекция към карбуратор

Мнение от Nikola Iordanov » 03 мар 2010, 22:38

Какво те притеснява помпата , на карбораторния двигател си имаш помпа . Махаш резервоара със помпата за моното качваш другия от хармониката и си готов .

LAN_Selot
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От моноинжекция към карбуратор

Мнение от LAN_Selot » 03 мар 2010, 23:04

Nikola Iordanov написа:Какво те притеснява помпата , на карбораторния двигател си имаш помпа . Махаш резервоара със помпата за моното качваш другия от хармониката и си готов .
Вероятно така ще стане, да. Защото и без това този с помпата беше пробит и го кърпихме, пък онзи го гледам, че изглежда доста добре. А относно тези тоци, които трябва да се свързват някой знае ли нещо?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: От моноинжекция към карбуратор

Мнение от HACKO » 03 мар 2010, 23:32

Ами всичко необходимо го имаш на карбураторната Фиеста, каквото е по-различно на твоята го взимаш оттам и го слагаш на карбураторната, дори и цялата ел. инсталация да подмениш, като я имаш какъв е проблема. Мисля че няма да се налага да местиш много неща, запалването е еднакво и двете са без делко (предполагам). Евентуално комутатора може да е различен, виж дали във него е вграден МАПа (към него отива вакум), или е с отделен МАП. Евентуално оттам ще дойде разликата, може да се наложи да прехвърлиш комутатора от карбураторната , съответно и жилото на смукача. Всичко друго е еднакво, със карбуратора ще си по-доволен отколкото с инджекциона.
Ако можеш направи няколко снимки (по възможност със фотоапарат) и най-вече на комутатора, намира се на стената зад двигателя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

LAN_Selot
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От моноинжекция към карбуратор

Мнение от LAN_Selot » 03 мар 2010, 23:54

:D То е ясно, че всичко имам и всичко мога да преместя. Въпросът е операцията да стане с минимален брой местения. Все пак предполагам, че не е много далавера да местя цялата ел. инсталация и кабел по кабел да свързвам, защото има голям шанс в края нещо да не е като хората.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: От моноинжекция към карбуратор

Мнение от HACKO » 04 мар 2010, 09:40

Това от което се страхуваш пък е най-лесното. Инсталацията е във сноп, и всичко е на куплунзи, нищо не се реже и свързва. Във твойта ситуация, щях директно да пристъпя към подмяната и без да се тормозя другата дали става.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 23 госта