От моноинжекция към карбуратор
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г. - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
От моноинжекция към карбуратор
Здравейте, колеги,
Дано не повтарям някоя тема, но уж търсих и точно за моя случай не намерих. Имам си Фиеста МК3 1.1 моно с много издухан двигател. Днес си купих още една (баровец, а
) пак 1.1, само че карбуратор и малко на хармоника. Идеята ми е да си сложа двигателя барабар с карбуратора, защото той е в доста добро състояние. Даже тая операция няма да я върша сам, ами един майстор. Той уж ми обясни това-онова, пък и аз поназнайвам това-онова, но все пак има някои неизвестни. Той каза, че ще вземе там карбуратора, колектора, главата и т.н. от ударената и ще ги монтира. Каза, обаче, че имало някаква електроника, която не може да я направи. Трябвало да се вземе ток отнякъде, така и не разбрах. Първият ми въпрос е именно за какъв ток говори точно тоя. Тръгнах да чета аз по форумите и срещнах на доста места, че и бензиновата помпа също не е подходяща, защото тази на моноинжекцията изпомпва горивото с по-високо налягане. Вярно ли е това? Ще съм благодарен и на някой-друг линк към подобна тема. Благодаря!
Дано не повтарям някоя тема, но уж търсих и точно за моя случай не намерих. Имам си Фиеста МК3 1.1 моно с много издухан двигател. Днес си купих още една (баровец, а

- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: От моноинжекция към карбуратор
Мисля че има вариант да си оставиш моноинжекцията. Да смениш само двигателя мисля че е същият. Имам предвид твоята (на издуханият двг) моноинжекция заедно с колекторите + двигателя от хармониката. Но нека се изкаже някой по вещ.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г. - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От моноинжекция към карбуратор
Точно така! Еднакви са. Забравих да спомена и, че самата моноинжекция има проблеми. Моторчето за празен ход не работи добре. Но не съм сигурен, че това е проблема, защото има и някакъв датчик на моното, в който също се съмнявам. Пък моно втора ръка е към 60лв и пак няма гаранция за успех. Затова искам да преработвам към карбуратор. Все пак ударената Фиеста си е вървяла до последно.
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: От моноинжекция към карбуратор
Какво те притеснява помпата , на карбораторния двигател си имаш помпа . Махаш резервоара със помпата за моното качваш другия от хармониката и си готов .
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г. - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От моноинжекция към карбуратор
Вероятно така ще стане, да. Защото и без това този с помпата беше пробит и го кърпихме, пък онзи го гледам, че изглежда доста добре. А относно тези тоци, които трябва да се свързват някой знае ли нещо?Nikola Iordanov написа:Какво те притеснява помпата , на карбораторния двигател си имаш помпа . Махаш резервоара със помпата за моното качваш другия от хармониката и си готов .
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От моноинжекция към карбуратор
Ами всичко необходимо го имаш на карбураторната Фиеста, каквото е по-различно на твоята го взимаш оттам и го слагаш на карбураторната, дори и цялата ел. инсталация да подмениш, като я имаш какъв е проблема. Мисля че няма да се налага да местиш много неща, запалването е еднакво и двете са без делко (предполагам). Евентуално комутатора може да е различен, виж дали във него е вграден МАПа (към него отива вакум), или е с отделен МАП. Евентуално оттам ще дойде разликата, може да се наложи да прехвърлиш комутатора от карбураторната , съответно и жилото на смукача. Всичко друго е еднакво, със карбуратора ще си по-доволен отколкото с инджекциона.
Ако можеш направи няколко снимки (по възможност със фотоапарат) и най-вече на комутатора, намира се на стената зад двигателя.
Ако можеш направи няколко снимки (по възможност със фотоапарат) и най-вече на комутатора, намира се на стената зад двигателя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г. - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От моноинжекция към карбуратор

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От моноинжекция към карбуратор
Това от което се страхуваш пък е най-лесното. Инсталацията е във сноп, и всичко е на куплунзи, нищо не се реже и свързва. Във твойта ситуация, щях директно да пристъпя към подмяната и без да се тормозя другата дали става.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта