Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
- Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
- Status: Извън линия
Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Уважаеми колеги,имам удоволствието да Ви поканя на Второто национално състезание за издържливост на ретро и класически автомобили-Калояново 2010 г. Надявм се да се видим на пистата ! Поздрави и успех
Уважаеми колеги,
Пускам регламента за състезанието,може да има малки корекций от нас организаторите,за което ще бъдете информирани навреме respect.gif
1.Обща организация
Състезанието се организира от инж.Иван Славов,председател на Старозагорски Автомобилен клуб Ретро,Гео Славов,Владимир Димитров.
2.Място:Автомобилна писта "Дракон" край село Калояново,област Пловдив.
Дата 18 Април 2010г.
3.Програма на състезанието:
-Дата на откриване на записванията 24 Февруари 2010,дата на закриване на записванията: 18 Април 2010 г. Непосредствено преди старта.
-Дата и място на Административния и Технически преглед:18 Април 2010 г.-Неделя ,писта "Дракон" от 9.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС,платена такса за участие.По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките,сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него,наличност на изправен пожарогасителв купето на автомобила,действащи фарове,мигачи,габарити,стопове,странични огледала.
Интервал в който записалите се могат правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00ч.
-Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие.
Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:
1.Производство до 1980 г.
2.Производство до 1985 г.
При наличие на голям брой участници, ще бъдат сформирани и подкласове,според кубатура , до и над 1600 кубически сантиметра.
4.Изисквания към екипажите:Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима пилоти.Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно , без навигатор.Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути , или 3 смени за сесия.
5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допускани автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 г.(пример:ако модела се произвежда в периода 1978-1985 г. а конкретния автомобил е произвевден през 1985 г. , то той ще бъде допуснат до участие).Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия , всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6.Протичане на състезанието
Състезанието за издържливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара,като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определеното време.Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи.Старта няма да бъде от стартова решетка, а ще бъде летяш.Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер,който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк,където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смяната на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво , и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопастност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастността и коректното протичане на надпреварата. respect.gif
Такса за участие
до 1-ви Април 50 лв. на екипаж
от 1-ви Април да 17 Април -70 лв. на екипаж
Без предварителна заявка на място 90 лв.
За информация по начина на заплащане тел. 0887 24 37 47
0889 83 11 64
за допълнителна информация и всичко свързано със състезанието : 0887 24 37 47 Гео Славов
0889 83 11 64 Влади Димитров
Поздрави и успех на всички участници respect.gif kinggrin.gif

Уважаеми колеги,
Пускам регламента за състезанието,може да има малки корекций от нас организаторите,за което ще бъдете информирани навреме respect.gif
1.Обща организация
Състезанието се организира от инж.Иван Славов,председател на Старозагорски Автомобилен клуб Ретро,Гео Славов,Владимир Димитров.
2.Място:Автомобилна писта "Дракон" край село Калояново,област Пловдив.
Дата 18 Април 2010г.
3.Програма на състезанието:
-Дата на откриване на записванията 24 Февруари 2010,дата на закриване на записванията: 18 Април 2010 г. Непосредствено преди старта.
-Дата и място на Административния и Технически преглед:18 Април 2010 г.-Неделя ,писта "Дракон" от 9.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС,платена такса за участие.По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките,сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него,наличност на изправен пожарогасителв купето на автомобила,действащи фарове,мигачи,габарити,стопове,странични огледала.
Интервал в който записалите се могат правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00ч.
-Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие.
Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:
1.Производство до 1980 г.
2.Производство до 1985 г.
При наличие на голям брой участници, ще бъдат сформирани и подкласове,според кубатура , до и над 1600 кубически сантиметра.
4.Изисквания към екипажите:Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима пилоти.Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно , без навигатор.Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути , или 3 смени за сесия.
5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допускани автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 г.(пример:ако модела се произвежда в периода 1978-1985 г. а конкретния автомобил е произвевден през 1985 г. , то той ще бъде допуснат до участие).Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия , всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6.Протичане на състезанието
Състезанието за издържливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара,като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определеното време.Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи.Старта няма да бъде от стартова решетка, а ще бъде летяш.Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер,който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк,където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смяната на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво , и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопастност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастността и коректното протичане на надпреварата. respect.gif
Такса за участие
до 1-ви Април 50 лв. на екипаж
от 1-ви Април да 17 Април -70 лв. на екипаж
Без предварителна заявка на място 90 лв.
За информация по начина на заплащане тел. 0887 24 37 47
0889 83 11 64
за допълнителна информация и всичко свързано със състезанието : 0887 24 37 47 Гео Славов
0889 83 11 64 Влади Димитров
Поздрави и успех на всички участници respect.gif kinggrin.gif
- super_go6o
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 15 авг 2009, 19:27
- Модел на автомобила: ford escort /91g/CVH/efi/1.6/105konq/cabriolet
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
е жалко че немога да участвам
но поне селото ми е на 2 крачки от пистата хахаха

но поне селото ми е на 2 крачки от пистата хахаха


- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Не, че имам с какво да участвам. Все още са ми нови колите
, но имам една забележка към организаторите за следващи състезания. Както аз така предполагам и доста хора не са склонни да си дадат автомобила, който подържат с доста труд и лишения на друг човек да го управлява. Може ли да се измисли нещо за следващата или по-следващата година, когато живот и здраве ще се видим?

Автомобилен ретро клуб Shark
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Е предполагам че това е направено с цел да не се преуморяват шофьорите, все пак става въпрос за непрофесионалисти. Но наистина е доста шантаво - би трябвало да си партнират хора които се познават толкова добре, че да си имат доверие.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
И какво му е ретрото? Могат да участват ВАЗ 2101;2103;2106 от които по нашите пътища има много и то в състояние да изминат още много километри. Също така възможността да има модифицирани и нестандартни агрегати, поставя участниците в неравноправно положение. Аз имам ЗАЗ 968 1977г., мога да участвам както е в момента без никакви изменения, също така мога и да му сложа 2.0 ZETEC и пак да участвам, какво ще се случи? Или въпроса е във таксата за участие?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
сложи на ЗАЗа един мотор 2.0 Зетек и всички ще ръкопляскаме и ще се радваме. нищо че е модифициран.
апропо загледах преди време един москвич 12так така реставриран и лъснат че чак благородна завист ми изби

апропо загледах преди време един москвич 12так така реставриран и лъснат че чак благородна завист ми изби
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Каква преумора за един час. Като те гледам си от София и сигурно за толкова отиваш до работа.peterdi_bg написа:Е предполагам че това е направено с цел да не се преуморяват шофьорите, все пак става въпрос за непрофесионалисти.
И представи си, че караш колата на най-добрия си приятел. Пазиш я от удари, не вдигаш големи обороти, следиш масло и температура на водата, но се пука гума и се обръщаш по таван. Какво правим? Как ще му оправиш колата, в която той е вложил години труд?
Автомобилен ретро клуб Shark
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Свърши, домързя ме и Декември го бракувах, отива за скрап. Инак му бях приготвил CVH от стария Орион.jack71 написа:сложи на ЗАЗа един мотор 2.0 Зетек и всички ще ръкопляскаме и ще се радваме. нищо че е модифициран.![]()
апропо загледах преди време един москвич 12так така реставриран и лъснат че чак благородна завист ми изби
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
- Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Наско, идеята на състезанието е да си с ретро автомобил или янгтаймер.Можеш да го модифицираш както пожелаеш.Що се касае за подкласовете, ако се съберат достатъчно автомобили ще се направят отделни групи,примерно: до 1980 г. ще са разделени на две групи до 1600 кубика и над 1600 кубика.така ще си в равностойно положение с колегите си от дадения клас.Идеята е да завършиш.Що се касае за таксата за участие , тя е символична,ако сте трима в екипа излиза по около 15 кинта на човек, нали? Ако ходиш все пак да караш на пистата свободно таксата ти е 25 кинтаHACKO написа:И какво му е ретрото? Могат да участват ВАЗ 2101;2103;2106 от които по нашите пътища има много и то в състояние да изминат още много километри. Също така възможността да има модифицирани и нестандартни агрегати, поставя участниците в неравноправно положение. Аз имам ЗАЗ 968 1977г., мога да участвам както е в момента без никакви изменения, също така мога и да му сложа 2.0 ZETEC и пак да участвам, какво ще се случи? Или въпроса е във таксата за участие?


що се касае до екипите , желанието ни е да запазим пилотите живи и здрави, затова сме взели решение да карат минимум двама и максимум трима пилоти,да не се преуморяват, и да се надяваме да няма инциденти



- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Е, тук в София все пак се спира често... иначе стигам до работа за половин час - мястото на офиса ми го позволява.Sasho85 написа:Каква преумора за един час. Като те гледам си от София и сигурно за толкова отиваш до работа.
И представи си, че караш колата на най-добрия си приятел. Пазиш я от удари, не вдигаш големи обороти, следиш масло и температура на водата, но се пука гума и се обръщаш по таван. Какво правим? Как ще му оправиш колата, в която той е вложил години труд?
Аз лично за себе си не знам дали много ще се преуморя, но и GT 51 казва че идеята е това - все пак държат да се презастраховат.
За другото си прав, тъпо е. Ако някога реша да участвам в такова нещо, точно изискването за партньор в екипа ще ме спре.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
А защо да не се помисли за разделяне на такива без модификация и със модификация. Всеки ще се съгласи, че да доведеш един стар автамобил до състояние да издържи дълго скоростно натоварване със оргинални агрегати е по-трудно, отколкото да ремонтираш купето и да сложиш нови агрегати.GT 51 написа: Наско, идеята на състезанието е да си с ретро автомобил или янгтаймер.Можеш да го модифицираш както пожелаеш.Що се касае за подкласовете, ако се съберат достатъчно автомобили ще се направят отделни групи,примерно: до 1980 г. ще са разделени на две групи до 1600 кубика и над 1600 кубика.така ще си в равностойно положение с колегите си от дадения клас.Идеята е да завършиш.....
Това си е мое виждане и просто подхвърлям идея, не съм никой че да казвам как ще става.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Според мен винаги ще има проблеми в регламента, но това са "бели кахъри". Предполагам, че ако има много желаещи организаторите ще могат да направят класове и т.н., но според мен ако се съберат 20 коли например това ще е невъзможно
Иначе идеята да се събереме ентусиасти със стари коли на писта Дракон е добра. А и виждам, че таксата в сравнение с миналата година изглежда по- разумна.
Аз лично, ако колата ми е наред мисля да отида и да покарам. Ясно е, че едва ли някой ще напъва ретро автомобила си до предела на възможностите му в продължение на един час. Ще се повъртиме малко по пистата. Ще поговориме за коли, ще изпиеме по бира и това е. Така поне предполагам, че ще стане
bonso

Иначе идеята да се събереме ентусиасти със стари коли на писта Дракон е добра. А и виждам, че таксата в сравнение с миналата година изглежда по- разумна.

Аз лично, ако колата ми е наред мисля да отида и да покарам. Ясно е, че едва ли някой ще напъва ретро автомобила си до предела на възможностите му в продължение на един час. Ще се повъртиме малко по пистата. Ще поговориме за коли, ще изпиеме по бира и това е. Така поне предполагам, че ще стане

bonso
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
- Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Наско, това е второто състезание по рода си което се прави в БГ.Ако има достатъчно сериозни заявки,ще се направят промени в регламента ,няма как.Не сме и помисляли да има ощетени и правим всичко възможно да няма и недоволни.На първото състезание се събрахме 11 автомобила и макар да бяха малко, стана яка битка,направихме приблизително по около 100 състезателни обиколки ,по 1700 м. е едната....тренировките не ги броя.На финала се събрахме в ресторанта на Дракона и всеки имаше думата да си каже какво мисли, плюсове, минуси, препоръки.Всичко което казаха колегите го обмислихме.Отворен съм за нови идеи.ПоздравиHACKO написа:А защо да не се помисли за разделяне на такива без модификация и със модификация. Всеки ще се съгласи, че да доведеш един стар автамобил до състояние да издържи дълго скоростно натоварване със оргинални агрегати е по-трудно, отколкото да ремонтираш купето и да сложиш нови агрегати.GT 51 написа: Наско, идеята на състезанието е да си с ретро автомобил или янгтаймер.Можеш да го модифицираш както пожелаеш.Що се касае за подкласовете, ако се съберат достатъчно автомобили ще се направят отделни групи,примерно: до 1980 г. ще са разделени на две групи до 1600 кубика и над 1600 кубика.така ще си в равностойно положение с колегите си от дадения клас.Идеята е да завършиш.....
Това си е мое виждане и просто подхвърлям идея, не съм никой че да казвам как ще става.

Колега,това е идеята, да се видим , да се запознаем, да покараме и всичко да мине безаварийноBonso написа:Според мен винаги ще има проблеми в регламента, но това са "бели кахъри". Предполагам, че ако има много желаещи организаторите ще могат да направят класове и т.н., но според мен ако се съберат 20 коли например това ще е невъзможно![]()
Иначе идеята да се събереме ентусиасти със стари коли на писта Дракон е добра. А и виждам, че таксата в сравнение с миналата година изглежда по- разумна.
Аз лично, ако колата ми е наред мисля да отида и да покарам. Ясно е, че едва ли някой ще напъва ретро автомобила си до предела на възможностите му в продължение на един час. Ще се повъртиме малко по пистата. Ще поговориме за коли, ще изпиеме по бира и това е. Така поне предполагам, че ще стане![]()
bonso

-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 03 мар 2010, 21:50
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
О и аз мисля да участвам
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Доколкото помня първото такова състезание, беше 2 часа (или греша)?
Тогава ми се стори безумно дълго, сега е един час и пак ми се струва дълго...
Мисля, че и 20 мин. стигат - обиколката на Калояново е около минута, минута и половина (зависи дали бананът е включен)... Повече от 20 обиколки са съсипващи за колата. Това са стари коли. Завоите са предимно леви - направо ще има изкривени купета
И гумите се търкат неравномерно...
Един час са приблизително 45-50 обиколки - това е много, според мен...
Иначе цената тоя път е съвсем приемлива.
Живот и здраве да е - поне като зрител ще присъствам. Освен ако Бонсата не ме включи в екипа си
Тогава ми се стори безумно дълго, сега е един час и пак ми се струва дълго...
Мисля, че и 20 мин. стигат - обиколката на Калояново е около минута, минута и половина (зависи дали бананът е включен)... Повече от 20 обиколки са съсипващи за колата. Това са стари коли. Завоите са предимно леви - направо ще има изкривени купета

И гумите се търкат неравномерно...
Един час са приблизително 45-50 обиколки - това е много, според мен...
Иначе цената тоя път е съвсем приемлива.
Живот и здраве да е - поне като зрител ще присъствам. Освен ако Бонсата не ме включи в екипа си

-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 03 мар 2010, 21:50
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Като ти гледам колицата удряй повечко поддръжка че скоро ще става ретро
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Една година й остава, милата
И хайде в Ретрото...
Живот и здраве да е - ще дойда с колата и ще има драг (xr3i vs Capri Sierra), щото Гео много люто ми се закани последния път

Живот и здраве да е - ще дойда с колата и ще има драг (xr3i vs Capri Sierra), щото Гео много люто ми се закани последния път

-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 03 мар 2010, 21:50
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Моя ескорт вече е в ретрото и сега му наблъсках доста голям двигател и му сменихме предаването на задно и стана нещо ненормално.Дано не го скапя до тогава но да стискаме палци.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Сподели, за какво става въпрос?
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 03 мар 2010, 21:50
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: Второ национално състезание за издържливост на ретро автомоб
Всички отговори на пистата.Имам един познат дето ми каза за някакви майстори дето се занимавали със сериозен силов тунинг и ще отида до Стара Загора да видим дали не може да се подобри още нещо по колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта