Съединител
- mutodi
 - потребител

 - Мнения: 96
 - Регистриран: 30 май 2008, 13:55
 - Модел на автомобила: escord 1993 1.6 16в
 - Местоположение: Благоевград
 - Status: Извън линия
 
Съединител
здравейте колеги имам следния проблем надявам се някои от вас да помогнат с решението му ...  имам ескорт 1.6 16 в 90 коня доч мотор... та проблема е.. че преди време не ми влизаха добре предавките... смених жилото с ново.. но педала стана доста твърд..  и ме дразни съединителя миля че не е заминал защото не ми боксува или да прави мизери просто не влизаха предавките за това смених жилото на съединитела.... но защо след като купих ново и ве4е карам доста км.. педала все още е твърд.. може ли накои да подскаже с нещо за да реша тази дилема..  може би има нещо др или нещо което не сам направил добре
			
									
									
						- qwertyu
 - потребител

 - Мнения: 20
 - Регистриран: 04 мар 2009, 15:51
 - Модел на автомобила: ford mondeo 2.0 16v 1995
 - Местоположение: sliven
 - Status: Извън линия
 
Re: Съединител
И аз имам същия двигател и същия проблем най-вече при 1ва скорост.Казаха ми че е заради лостчетата на кутията.
			
									
									
						- mutodi
 - потребител

 - Мнения: 96
 - Регистриран: 30 май 2008, 13:55
 - Модел на автомобила: escord 1993 1.6 16в
 - Местоположение: Благоевград
 - Status: Извън линия
 
Re: Съединител РЕШЕН
ами колеги след доста чудене забелязах че новото жило което бях сложил по същия начин както старото просто се огъваше повече от необходимото... с което промених траекторията на осукване и воаля.. стана като ново отдея просто перфектно
			
									
									
						- 
				alexdidi
 - потребител

 - Мнения: 17
 - Регистриран: 04 фев 2010, 19:45
 - Модел на автомобила: форд мондео 2.0 16v 136 1996g
 - Местоположение: Несебър
 - Status: Извън линия
 
Re: Съединител
Колеги на моя мондак 96 2.0 16v съединителя му е с жило ,но педала ми отделя много долу иначе работи добре дали вече съединителя ми заминава или просто си е така.Не е ли по-добре да отделя към средата.Ако някой е наясно да пише.Благодаря ви.
			
									
									
						- mutodi
 - потребител

 - Мнения: 96
 - Регистриран: 30 май 2008, 13:55
 - Модел на автомобила: escord 1993 1.6 16в
 - Местоположение: Благоевград
 - Status: Извън линия
 
Re: Съединител
аз мисля че когато е долу е добре и със износването за почва да отделя леко по леко на горе и на горе и след мн време чисто горе когато е заминал това е според мене но нека и по опитните да споделят мението си
			
									
									
						- NightRider
 - потребител

 - Мнения: 184
 - Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
 - Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Съединител
Ако отделя долу е добре. Когато започне да отделя горе това означава, че си заминава. В края на жилото при оста на съединителя има "винт" за регулиране на жилото. Може би ако се отпусне от там ще започне да отделя по-високо.
			
									
									
						- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: Съединител
Нищо не е добре, притискателя не по реда си, съединителя трябва да започва да отделя някъде по средата на хода на около 2/3 от хода да е напълно отцепен. Няма ново феродо няма старо феродо, за това се грижи зъбния храповик, като се износи феродото почва да отделя още като пипнеш педала, но пак е около средата. 
И аз така, смених феродо и щото "трябвало" да се сменя комплект, пък и имаше 2-3 пластини, които не бяха наравно със другите, смених притискател и 30 000км чаках да се вдигне педала, ама не. Сега като сменях ск.кутия, си сложих стария притискател(този дето бях свалил), който си е от завода и е поне на 200 000км и педала си дойде на мястото(по средата).
Извода е, не сменяйте оргинални работещи агрегати при смяна на консумативи, щото "ТАКА ТРЯБВАЛО".
			
									
									
						И аз така, смених феродо и щото "трябвало" да се сменя комплект, пък и имаше 2-3 пластини, които не бяха наравно със другите, смених притискател и 30 000км чаках да се вдигне педала, ама не. Сега като сменях ск.кутия, си сложих стария притискател(този дето бях свалил), който си е от завода и е поне на 200 000км и педала си дойде на мястото(по средата).
Извода е, не сменяйте оргинални работещи агрегати при смяна на консумативи, щото "ТАКА ТРЯБВАЛО".
- 
				alexdidi
 - потребител

 - Мнения: 17
 - Регистриран: 04 фев 2010, 19:45
 - Модел на автомобила: форд мондео 2.0 16v 136 1996g
 - Местоположение: Несебър
 - Status: Извън линия
 
Re: Съединител
мерси колеги
			
									
									
						- ludavoda
 - потребител

 - Мнения: 555
 - Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
 - Модел на автомобила: Escort xr3i
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Съединител
Не съм теоретик, но когато съм сменял съединител с нов, после винаги педалът ми е бил по-мек...
Сега на xr3i-ти му смених съединителя и педалът се натиска с ръка. С един пръст може да се натисне даже - толкова омекна...
Не съм сменял жило...
			
									
									
						Сега на xr3i-ти му смених съединителя и педалът се натиска с ръка. С един пръст може да се натисне даже - толкова омекна...
Не съм сменял жило...
- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: Съединител
Достатъчно е да свалиш аксиалня лагер, да почистиш водача му и втулките на оста на вилката и съединителя ще "омекне".
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта
