Относно накладки Фокус
- ptashkov
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 15 авг 2006, 14:20
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Бензин 2009 г.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Относно накладки Фокус
Здравейте, колеги! Предстои ми смяна на накладките на моя Фокус 1.6 бензин, 1999 г. Предлагат ми най-различни модели, но искам да ви питам какво ще ми препоръчате като марка и ориентировъчно каква е цената им, че един приятел си смени наскоро и уж бяха хубави и скъпи, а свирят като че ли влак ще спира.Благодаря ви предварително!!!
- ptashkov
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 15 авг 2006, 14:20
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Бензин 2009 г.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Относно накладки Фокус
Пропуснал съм да напиша, че става въпрос за предни!
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Относно накладки Фокус
ATE са към 80 кинта.
Оригиналните бяха към 120лева, ама са твърдички - гледам, че ядат Брембо-то бая.
Сега за БМВ-то мисля да взимам ATE, обаче в БМВ-форума нещо плюят по Манимпекс (официалният вносител).
Задните ми са оттам (АТЕ) и нямам оплаквания, ама са задни все пак - не се натоварват толкова...
Ето линк с преведен руски тест на накладки.
http://www.ladaclub-bg.com/faq/81-brake-pads
Оригиналните бяха към 120лева, ама са твърдички - гледам, че ядат Брембо-то бая.
Сега за БМВ-то мисля да взимам ATE, обаче в БМВ-форума нещо плюят по Манимпекс (официалният вносител).
Задните ми са оттам (АТЕ) и нямам оплаквания, ама са задни все пак - не се натоварват толкова...
Ето линк с преведен руски тест на накладки.
http://www.ladaclub-bg.com/faq/81-brake-pads
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Относно накладки Фокус
Сигурен съм, че още някъде се коментираха накладки и голямата разлика между евтини и скъпи такива в реални ситуации.
Лично аз още не съм ги сменял, но съм фен ан Английската фирма QH (под ATE в линка на Debug). Както се вижда, те дават най-голям коеф.на триене при студено спиране - 0.65 срещу 0.58 при АТЕ. От всички измервания само при нагряване 250градуса им пада коеф. спрямо този на АТЕ. За мен при студено спиране(много по-силни от АТЕ) и при цикъл с многократно спиране(~равни с АТЕ) са по-съществените. При загряване на 250градуса теста ми се вижда някак нереално за средна кола в реални условия на движение. Не без значение, просто не до там.
Сиерката е карана(и от мен вкл.) (още не е сменен - колата не я караме) с ангренажен ремък на QH, като смяната е на 20 000км по книжка за този двигател, но вече поне 50 000км и над 2години(!) е от слагането му си стои - при проверка на кода му като свалях капака му (за да купя същия пак QH, а по модел не могат да ми намерят правилния - колата е особена серия с този мотор 90та година и в магазините много бъркат филтри, ремъци и т.н. за нея) дори не беше напукан, отпуснат или в лошо състояние.
Останах шокиран. Знам, че тук говорим за друго, но тази фирма действително е на доста високо ниво въпреки не силно известна в Б-я към момента.
Дано и други колеги се включат за да научим и от личен опит мнения - не само по фирма, цена и коефициенти
Лично аз още не съм ги сменял, но съм фен ан Английската фирма QH (под ATE в линка на Debug). Както се вижда, те дават най-голям коеф.на триене при студено спиране - 0.65 срещу 0.58 при АТЕ. От всички измервания само при нагряване 250градуса им пада коеф. спрямо този на АТЕ. За мен при студено спиране(много по-силни от АТЕ) и при цикъл с многократно спиране(~равни с АТЕ) са по-съществените. При загряване на 250градуса теста ми се вижда някак нереално за средна кола в реални условия на движение. Не без значение, просто не до там.

Сиерката е карана(и от мен вкл.) (още не е сменен - колата не я караме) с ангренажен ремък на QH, като смяната е на 20 000км по книжка за този двигател, но вече поне 50 000км и над 2години(!) е от слагането му си стои - при проверка на кода му като свалях капака му (за да купя същия пак QH, а по модел не могат да ми намерят правилния - колата е особена серия с този мотор 90та година и в магазините много бъркат филтри, ремъци и т.н. за нея) дори не беше напукан, отпуснат или в лошо състояние.


Дано и други колеги се включат за да научим и от личен опит мнения - не само по фирма, цена и коефициенти

- Dian_bonev
- потребител
- Мнения: 158
- Регистриран: 20 яну 2009, 22:17
- Модел на автомобила: fokus
- Местоположение: Bqla (ruse)
- Status: Извън линия
Re: Относно накладки Фокус
аааа колеги тоя приятел сам аз iii все още си спира така :Д забравих каква марка бяха (мисля бяха валео) ама ми костваха 107 лв и от първия ден на слагането им до ден днес6ен се така си скърцат
с тях сам вече около 30 000 и имат още хлебец

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост