Проблем с парното Ford escort 1.8 d
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 04 яну 2010, 21:59
- Модел на автомобила: Fort escort 1.8 D
- Status: Извън линия
Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Парното работи много слабо казвайте какво да правим
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Я уточни кое наричаш парно.atanaspetk0v написа:Парното работи много слабо казвайте какво да правим
Доста умници наричат парно вентилатора на купето и се чудиш за кое да им даваш акъл, къде и какво да ровят.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Все пак караш Форд и то дизел, не очаквай през първите 1-2...100 километра в купето да стане баня. От всичките дизелови фордове които съм карал досега не мога да се похваля, че парното им е .... добро. Включително на Фокуса от който очаквах повече, се наложи прибирайки се по магистралата онзи ден да включвам и вентилатора на 2-ра степен за да се усеща топлото в купето. На Ескорта 1.8 Д комби баща ми слагаше един картон пред радиатора та до някаква степен да загрява по-бързо и определено имаше ефект, но не мисля че това трябва да е решението. Затова сега в тез студове си карам с шапка и ръкавици.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 25 окт 2009, 20:24
- Модел на автомобила: ESCORT 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Аз съм с Ескорт 1.8 TDI.По4ти нямах парно като го купих.Оказа се запу6ено радиатор4е.Запали го и го остави малко да поработи и пипни марку4ите които влизат кам радиатор4ето в купето.Ако и двата са топли зна4и не е от марку4ите.Ако само единия е топъл или радиатор4ето е запу6ено или някой марку4.Но най вероятно е радиатор4ето.Вади6 двата марку4а и с един друг марку4 от 4е6мата към казан4ето директно.Продухва6 го хубаво в двете посоки и си готов.Ве4е има6 парно.Работата изисква канал и 4е6ма става за 20 мин 

- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Колега, и аз съм с (предполагам) същият проблем като твоя. Духа топло (и то слабо) само на 1-ва степен и трудно обдухва прозореца. Искам да те попитам датчика за температурата какво ти отчитеше преди да промиеш маркучите? Защото при мен, колкото и дълго да шофирам, стрелката не може да достигне "N". Ако и двата маркуча са топли къде според вас трябва да търся проблема?gojyto написа:Аз съм с Ескорт 1.8 TDI.По4ти нямах парно като го купих.Оказа се запу6ено радиатор4е.Запали го и го остави малко да поработи и пипни марку4ите които влизат кам радиатор4ето в купето.Ако и двата са топли зна4и не е от марку4ите.Ако само единия е топъл или радиатор4ето е запу6ено или някой марку4.Но най вероятно е радиатор4ето.Вади6 двата марку4а и с един друг марку4 от 4е6мата към казан4ето директно.Продухва6 го хубаво в двете посоки и си готов.Ве4е има6 парно.Работата изисква канал и 4е6ма става за 20 мин

- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Отворен термостатInvader написа:Колега, и аз съм с (предполагам) същият проблем като твоя. Духа топло (и то слабо) само на 1-ва степен и трудно обдухва прозореца. Искам да те попитам датчика за температурата какво ти отчитеше преди да промиеш маркучите? Защото при мен, колкото и дълго да шофирам, стрелката не може да достигне "N". Ако и двата маркуча са топли къде според вас трябва да търся проблема?
Поздрави


- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Сменен е преди около 2000 км. Като че ли отчитането се оправи за малко след смяната, но после пак се прецака.The seven написа:Отворен термостат

- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Пробата за отворен термостат е следната. Палиш от студен двигател и пипаш маркуча след него дали ще почне да затопля скоро или ще мине време докато се затопли. Почти съм сигурен че ще почне да се затопля веднага. Това ще рече че термостата остава незатворен.
Поздрави


- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Маркуча започва да се стопля след 5-6 минути. Интересното е, че като тръгна сутринта през първите няколко километра стрелката на температурния датчик почти стига до "N", след което пада почти до бялото полеThe seven написа:Пробата за отворен термостат е следната. Палиш от студен двигател и пипаш маркуча след него дали ще почне да затопля скоро или ще мине време докато се затопли. Почти съм сигурен че ще почне да се затопля веднага. Това ще рече че термостата остава незатворен.


- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Днес си поиграх малко с термостата. Тестът с тенджерата показа, че работи. Отвори си и си затвори без проблем. Като обезвъздушавах системата в двигателя, маркучите и антифриза видимо загряха, а индикатора за температура мръдна, но не стигна дори до "N". Перката на радиатора въобще не се включи! Работи така 10 мин. и я загасих, че ме хвана страх да не прегрея двигателя. Колеги дайте ми идеи къде може да е проблема
А се сещам само за датчиците. Като ги поразгледах има един на термостата (предполагам е температурния) и един на горния съединяващ маркуч към радиатора (предполагам са за перката). Моля, ако греша да ме поправите. Ако дам на късо при куплонгите към датчиците (за проверка на уредите) трябва ли двигателя да работи или е достатъчен само контакт? И има ли вероятност с даването на късо да ми изпатка някой предпазител или уред? Предварително благодаря 



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
На колко градуса отвори?Invader написа:Днес си поиграх малко с термостата. Тестът с тенджерата показа, че работи. Отвори си и си затвори без проблем. ......
Няма опасност като шунтираш датчиците, но трябва да е поне на контакт, може и запален.
Какво се опитваш да докажеш, оставил си дизел 10мин. на обороти през зимата, и очакваш да се включи вентилатора, няма начин даже и лятото?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Наско, благодаря че пак бързо се отзоваHACKO написа:На колко градуса отвори?Invader написа:Днес си поиграх малко с термостата. Тестът с тенджерата показа, че работи. Отвори си и си затвори без проблем. ......
Няма опасност като шунтираш датчиците, но трябва да е поне на контакт, може и запален.
Какво се опитваш да докажеш, оставил си дизел 10мин. на обороти през зимата, и очакваш да се включи вентилатора, няма начин даже и лятото?

Не съобразих да примеря къде отвори, тък като исках само да проверя дали отваря и затваря, но беше малко преди да заври водата.
Преди малко дадох на късо куплонга на вентилатора при запален двигател, но перката не завътря. Замерих съпротивлението с мултицета на 200 ома, но ми показа 1-ца, т.е май е заминал. А аз се чудих защо вече година и малко не съм чувал да се включва. Дано намеря време през седмицата за ел. сервиз.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Щото може да отваря на 50градуса и да затваря на 30 и пак работи правилно, но колата няма да загрява, теста се прави задължително с термометър във водата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Ако е повече от 200 ома?Пробвай на няколко други обхвата , примерно 1-2 килоома.Нямам идея какво съпротивление трябва да покаже , но тва не е малко вентилаторче за компютърInvader написа:
....
Преди малко дадох на късо куплонга на вентилатора при запален двигател, но перката не завътря. Замерих съпротивлението с мултицета на 200 ома, но ми показа 1-ца, т.е май е заминал. А аз се чудих защо вече година и малко не съм чувал да се включва. Дано намеря време през седмицата за ел. сервиз.


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Не е по темата, но днес с монтьора на фирмата, в която работя направихме една подробн диагностика на всички кабелчета и връзки по охладителната система. Резултатът е, че венилатора на радиатора ми е заминал, а всички датчици, релета и уреди са наред.bateto_toshko написа:Ако е повече от 200 ома?Пробвай на няколко други обхвата , примерно 1-2 килоома.Нямам идея какво съпротивление трябва да покаже , но тва не е малко вентилаторче за компютърInvader написа:
....
Преди малко дадох на късо куплонга на вентилатора при запален двигател, но перката не завътря. Замерих съпротивлението с мултицета на 200 ома, но ми показа 1-ца, т.е май е заминал. А аз се чудих защо вече година и малко не съм чувал да се включва. Дано намеря време през седмицата за ел. сервиз..Отделно дори и на всички обхвати да даде 1-ца , може да не е изгорял , а просто да имаш прекъсната или лоша връзка.Пристържи буксата с макетно ножче и пръсни с електротехнически спрей за по сигурно.И без това си решил да го вадиш може да го огледаш на светло , но гледай да няма кибици отстрани , щото така никаква няма да я свършиш

- escort82
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 17 окт 2006, 21:49
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1982,1998, Focus2008
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Може да е запекъл втулки, виж дали се върти на ръка перкта. И после му пусни директо от акумулатора 12в да си сигурен, че аман от майстори :Д
- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
escort82 написа:Може да е запекъл втулки, виж дали се върти на ръка перкта. И после му пусни директо от акумулатора 12в да си сигурен, че аман от майстори :Д

Не беше по темата, та за това не писах какво съм направил. Завчера си взех само перката с моторчето (без дифузьора) - 2-ра употреба. Струваше ми 60 лв. от една морга в Пловдив. Монтирах си я и засега няма проблем. Иначе старата се върти на ръка, но малко трудно и яко скърца. Като гледам беше капсулована и не ми се отваряше да я погледна. Благодаря все пак


- ktborisov
- потребител
- Мнения: 100
- Регистриран: 27 май 2008, 15:36
- Модел на автомобила: Ford Sierra '84
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Ford escort 1.8 d
Аз на сиерата също нямах парно докато в един студ с огромната помощ на колегата Venom4o, не свалихме радиаторчето. Беше почти тотал запушено. След почистването на въпросното радиаторче сега има доста прилично парно.


Skype: ktborisov ICQ: 572809688
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост