Изваден ключ от ''боша'' и още стои на контакт?
- поната
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Изваден ключ от ''боша'' и още стои на контакт?
Изваден ключ от ''боша'' и още стои на контакт. Колата е фиеста 93 1.3 моно. Колата пали нормално но, не гасне
изваждам ключа она си работи.Фарове, мигачи, аварийни, дълги всичко работи. Има газова но всичко това се случва при вкл. положение на бензин на селектора та проблема е този защо не гасне.Благодаря предварително.

колата ми служи, не аз на нея


-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Изваден ключ от ''боша'' и още стои на контакт?
Здр. колега,
до преди година бях горд собственик на една Корса, набор 87...Ще ти кажа на мен какво ми се случи и как го отремонтираха...След връщането на ключа в изходна позиция, колата гаснеше, но оставаше на контакт. В случаите, когато всичко си беше наред, колата гаснеше, таблото и то....не минаваха и няколко минути и колата сама минаваше на положение "на контакт". Представи си колко тъпо изглеждах, ключа в ръката ми, а колата сама се включва на контакт..След като потроших един акумулатор така(колата си беше стояла цяла нощ на контакт), реших че е време да я карам на майстор....той ми отвори боша и ми показа една пластина, при завъртане на която, колата минаваше на контакт и обратно, гаснеше......Оказа се, че тази пластина просто е леко износена и с едни обикновенни клещи леко я пооформи и всичко си дойде на мястото....и така 3-4 години без проблеми.
..Иначе майстори, на които не им се занимаваше, казваха..."купувай нов бош и идвай при мен да го сменяме"....
P.s надявам се,че съм уцелил терминологията, че не съм голям спец в тази област....аз само карам
P.s_2 Ако те интересува майстора, пиши, но не съм сигурен дали бачка още на същото място
до преди година бях горд собственик на една Корса, набор 87...Ще ти кажа на мен какво ми се случи и как го отремонтираха...След връщането на ключа в изходна позиция, колата гаснеше, но оставаше на контакт. В случаите, когато всичко си беше наред, колата гаснеше, таблото и то....не минаваха и няколко минути и колата сама минаваше на положение "на контакт". Представи си колко тъпо изглеждах, ключа в ръката ми, а колата сама се включва на контакт..След като потроших един акумулатор така(колата си беше стояла цяла нощ на контакт), реших че е време да я карам на майстор....той ми отвори боша и ми показа една пластина, при завъртане на която, колата минаваше на контакт и обратно, гаснеше......Оказа се, че тази пластина просто е леко износена и с едни обикновенни клещи леко я пооформи и всичко си дойде на мястото....и така 3-4 години без проблеми.

P.s надявам се,че съм уцелил терминологията, че не съм голям спец в тази област....аз само карам

P.s_2 Ако те интересува майстора, пиши, но не съм сигурен дали бачка още на същото място

Последна промяна от niksan79 на 14 ное 2009, 17:51, променено общо 1 път.
Формата е моментна, класата е вечна........
- поната
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Изваден ключ от ''боша'' и още стои на контакт?
Проблема си остава. Давам още инфо- след като поровичках из колата, установих че, след изваден куплунг на клемореда, таблото показва "на контакт"
Най-накрая извадих левия куплунг, който влиза в ключовете за фарове, мигачи и клаксон и всичко е ОК алармата работи нормално газ- бензин, бензин-газ.но разбира се без изброените така необходимите атрибути за една фиеста. ако някой е имал подобно преживяване. моля да сподели. Само да допълня че имаше няколко много влажни дни- да, да, пръсках много с контактен спрей не помогна. Въпроса ми стана в стил-"House M.D." (Medical Diagnosis)
тенкю
Най-накрая извадих левия куплунг, който влиза в ключовете за фарове, мигачи и клаксон и всичко е ОК алармата работи нормално газ- бензин, бензин-газ.но разбира се без изброените така необходимите атрибути за една фиеста. ако някой е имал подобно преживяване. моля да сподели. Само да допълня че имаше няколко много влажни дни- да, да, пръсках много с контактен спрей не помогна. Въпроса ми стана в стил-"House M.D." (Medical Diagnosis)

колата ми служи, не аз на нея


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Изваден ключ от ''боша'' и още стои на контакт?
Ето тук е отговора, свали превключвателите и ги издухай със сгъстен въздух. Контактния спрей е електропроводим.поната написа: , пръсках много с контактен спрей не помогна.
П.П. И се моли да не е станало късно, тогава трябва да смениш ключа за мигачите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- поната
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Изваден ключ от ''боша'' и още стои на контакт?
Блогадаря много за отговорите. Оказа се че пластинките на превклювача на фаровете са доста износени и деформирани и оттам неправилни контакти."Изрових '' нови ключове и ОК. Не че незнаех от самото начало ама,карай. >:D<:




колата ми служи, не аз на нея


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта