Проблем!!! Не пали!!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Brock написа:От това, което обясняваш, разбирам, че проблема се е появил след онтажа на АГУ-то - значи проблема е във газаджиите, сложили газовата.
Причините може да са многа, но това, за което се сещам е - откачен и/или прекъснат куплонг към някой датчик - прегледай добре всички жички отиващи или излизащи от газовата /изпарител, ключ, ламбад симулатор...
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем!!! Не пали!!
Ресета няма да помогне. Не е и МАФ-а.mrdds написа:КОлеги помагайте,тази сутрин изхабих акумулатора и не запали на бензин.
Рестартирах компа,въртях пак.......
Накрая я запалих ръчно на газ-изтормозих я колицата.Сега оборотите ми са много ниски и на бензин и на газ,направо гасне.
Кажете кво да правя още.
Пълна инжекция ли ти е двигателя? Когато не пали на бензин и на газ ли не пали? Става въпрос за последователна проба. Или някой път пали на бензин, друг път не (и за газ същото).
Връзките по тоците, които са ти направили газаджиите пренавил ли си ги (т.е. ако е имало лоша връзка) и изолирани ли са добре?
Когато въртиш (а не пали) имаш ли наягане на бензина? (проверява се от горивната рейка - има едно капаче като от автомобилна гума, на същия принцип)....
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ами,да започна да отговатям тогава.Пълен инжекцион е,газовата е нова-на 6месеца,ходил съм на анализатор,изпарителя е ловато,въздуховода е рязан (тази тръба която е под възд.филтър и взема въздух от решетката отпред)сега е изрязан и е обърнат назад.Кабелите които са вързали газаджийте са увити около високоволтовите на свещите и са изолирани.Колата винаги пали на бензин,така е направена с контролер-гася я на газ и когато врътна пали на бензин и на 2000об превключва на газ.Досега несъм я палил на газ,защото в сервиза ми казаха че има опасност от гърмене като се пали на газ,но контролера има авариен режим за палене на газ.Тази сутрин така я запалих-на газ,след голямо въртене.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Какво ти е газовото в случая няма никакво значение...
Освен тази сутрин, друг път опитвал ли си да запалиш принудително на газ?
Казваш - не ти се случва за пръв път - систематизирай общото между всички пъти - примерно стартера върти лудо, но не пали. Няколко пъти опитвам - неще. Ток и гориво да те удави - а тя неще...и изведнъж запали....на другия ден пак така...
или пък - въртя - не пали. Пробвам няколко пъти - не ще. Пробвам принудително на газ - пак неще / запали от раз.....
Замерих/ проверих това и това, забелязах следното - бла-бла-бла.....
Ако не опишеш възможно най-ясно за какво става въпрос - как някой да ти помогне, при това дистанционно и без дори да е виждал колата... аз опитвам с боб, ама неще
Затова, ако искаш опиши конкретно какво ти се случва, какво си забелязал, какво си направил и какво е станало!
Освен тази сутрин, друг път опитвал ли си да запалиш принудително на газ?
Казваш - не ти се случва за пръв път - систематизирай общото между всички пъти - примерно стартера върти лудо, но не пали. Няколко пъти опитвам - неще. Ток и гориво да те удави - а тя неще...и изведнъж запали....на другия ден пак така...
или пък - въртя - не пали. Пробвам няколко пъти - не ще. Пробвам принудително на газ - пак неще / запали от раз.....
Замерих/ проверих това и това, забелязах следното - бла-бла-бла.....
Ако не опишеш възможно най-ясно за какво става въпрос - как някой да ти помогне, при това дистанционно и без дори да е виждал колата... аз опитвам с боб, ама неще

Затова, ако искаш опиши конкретно какво ти се случва, какво си забелязал, какво си направил и какво е станало!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Добро утро!За мое голямо очудване тази сутрин колата запали като нова(да не се хваля да не спре пак).По мое мнение имало е някакво запушване.Мисля че е от въздушния филтър,понеже нее сменян 4г,а като изрязаха газаджиите тръбата за входящия въздух я обърнаха надолу,и мисля че засмуква напрашен въздух.А и разхода на газ се увеличи зимата(15/100-градско),което пак ми подсказва че е за смяна.Само че един колега ми каза че ако сменя филтъра ще трябва да хода да регулират газта.Тои така го сменил и колата имала ненормално поведение(високи об,богата смес и давене...).
Това верно ли е или тои си е вманиачил това?
Това верно ли е или тои си е вманиачил това?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
По принцип след монтаж на АГУ ти казват да отидеш за донастройка, като при това задължително със сменен въздушен филтър. В този случай при една добра настройка при следваща смяна не е необходимо донастройване. При лоша или чести собствени настройки е вероятно да се явят разлики в поведението - тогава е добре да се настрои пак. Но не забравяйте, че има разлики в поведението на двигателя дори при пълен/празен резервоар (бутилка)...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта