както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Здравейте! Преди 2 седмици ходих в МП - Велико Търново, за да ми диагностицират колата понеже ми прави добре познатия проблем, а именно: както си караш.. гасне, като лампата на подгряващите свещи започва да мига.. като решиш да я запалиш наново - никакъв проблем...пали безотказно. Тоя проблем го прави основно в градска среда, т.е. на по-ниските предавки и обороти. Извънградско.. рядко, но е много рисковано, защото я си представете.. тръгнеш да изпреварваш някой със 130 и колата ти угасне..... да не дава Господ! Та.. в МП ми казаха, че.. на 99% дюзите са за смяна, тъй като живота им е около 80 000км, а колата е на почти 200 000 в момента. Да, обаче тия дюзи са на 1 блок и на компютъра ги изкарва като 4 кубчета едно под друго в права линия. 2 от тия дюзи обаче .. едната биеше в ляво, а другата в дясно.. т.е. не бяха симетрични. На компютъра това бяха дюза 2 и 3. И аз попитах сервизния работник.. не можем ли да сменим само тях, а той ми отговори, че те са на 1 блок и изобщо не е сигурно, че повредените са 2-а и 3-а. Т.е. могат да ми сменят 2, но не ми дават гаранция, че ще оцелят развалените. И варианта бил.. смяна на 4 дюзи, при което дават гаранция. Така... тия дюзи с труда излизат 3050лв. Една дюза струва 730лв, но ако върнеш старите ти отбиват по 92лв на дюза, т.е. стават по 640. Освен дюзите обаче се сменяли и някви клапанчета, тръбички.. ала бала.. абе като бихме чертата 3050лв с труда (той е 120лв). Ами колеги извинявайте.. колата е страхотна, много си я харесвам, но как да дам толкова пари ?!?! Та хората за тия пари си купуват цяла кола.. било то голф, вектра и т.н. ... може и до там да стигна да ги сменям, но ми се ще все пак да чуя мнението на 2-3-4 майстора. Днес ходих при един уж добър в Габрово... ами човека вдига рамене.. почувства се безпомощен.. каза, че на компютъра никакви грешки не изкарвало.. не знаел за какво да се хване. ...
Мисълта ми е... можете ли да ме посъветвате за някой наистина добър майстор... по възможност в моя регион (Велико Търново).. а иначе.. можете да давате и предложения за майстори по други по-далечни градове... аз ще преценя как да процедирам.
Благодаря ви!
Мисълта ми е... можете ли да ме посъветвате за някой наистина добър майстор... по възможност в моя регион (Велико Търново).. а иначе.. можете да давате и предложения за майстори по други по-далечни градове... аз ще преценя как да процедирам.
Благодаря ви!

Последна промяна от paci на 31 окт 2009, 18:27, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Причина: заглавието
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Колеги, моля за помощ!
Гасне въобще или остава на празен ход да си работи без да можеш да подаваш гас и т.н.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Колеги, моля за помощ!
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 0%BD%D0%B5" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
направо угасва....
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Ако си от Търново, специално за диагностика потърси Георги на телефон 0893847203. Има добра апаратура за диагностика и може да намери проблема за разлика от другите специалисти. Пробвай ако решиш. Пиши как се развиват събитията. Мен малко ме съмнява да е от дюзите, защото освен гаснене ще имаш и ред други проблеми - неравномерна работа на мотора, трудно палене, ще кади здраво отзад и др.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Преди време бях чел някъде из английските форуми за такъв проблем,но за съжаление не мога да се сетя точно къде беше.Там ставаше въпрос точно за двулитровия двигател TDCI и проблема беше същия като при теб,с тази разлика че това бяха двигатели не на 200 000,а нови.Дилърите в Англия сменяха поголовно всичко подред,но така и не бяха успели да открият къде е проблема.Казвам това просто за информация,за да не те подлъже някой да сменяш скъпи работи,само защото колата ти е на 200000. От друга страна след 100000км пробег,дюзите вече са достатъчно износени и по принцип се сменят,но това е твое решение.Ако ги смениш обаче това най-вероятно няма да разреши проблема с гасненето.Ако знаеш английски, поразрови малко из техните форуми и потърси повече информация,може пък вече да са разбрали от какво е.
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
За съжалени ,всичко това което са ти казали в МП е ВЯРНО,аз имах същия проблем и ща не ща се наложи да сменя дюзите.Опитах да избегна срещата с МП и да намеря сервиз в който да мина по тънко ,но уви в София не намерих такъв ,в който да могат да "четат" тези двигатели.При мен беше "гръмнал"3-ти инжектор,смених само него поради гяволък,да ама не
след два дни отиде друг и тн .Хайде пак в МП смениха ги всичките +тръбичките за високо налягане +семеринги на инжекторите+още ред други джаджи,аре после конфигуриране и тн.и сега е екстра,ама скапо да го ева
Случката ми се случи точно при изпреварване,загасна и едва се прибрах зад камьона ,а за още по голям кеф /мойто е хавтомат
/трябва да спра ,да върна в позиция "Р" и тогава да върна ключа и да запаля отново
с две думи красота >:D<:
Така ,че искаш или не,скъпо или да
ще трябва да го преглътнеш и да ги смениш или да продаваш колата повредена за по ниска цена/и този вариан ми мина когато се случи това с моята/
Бъди сигурен че са инжекторите,това не е проблем само на моята и твоята кола с този двигател .Стигнат ли около 200 000 и аре инжектори
Успех


Случката ми се случи точно при изпреварване,загасна и едва се прибрах зад камьона ,а за още по голям кеф /мойто е хавтомат


Така ,че искаш или не,скъпо или да

Бъди сигурен че са инжекторите,това не е проблем само на моята и твоята кола с този двигател .Стигнат ли около 200 000 и аре инжектори

Успех

Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 окт 2009, 12:58
- Модел на автомобила: Форд Мондео Амбиенте 1.8TDCI, 2009, Volvo C30 1.6i, 2007 (малко по-добър Форд;)
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Един колега с Волво с двигател D5 /т.е. common rail/ имаше подобен проблем и трябваше да му се сменят дюзите. Намери някакъв сервиз, в който му ги почистиха с ултразвук и всичко се оправи - излезе му 600лв. Иначе 200 000 км не са много - познавам човек с 2 буса с комън рейл двигатели на по 300 и 360 000 км и дюзи не е сменял, нито чистил. Така, че най-напред се увери, че проблемът действително е от там.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Кой е този в Габрово, че разследвам къде из страната има добри сервизи? Аз знам за сервиз в село Дончево, същия ли е?BadKid написа:Днес ходих при един уж добър в Габрово... ами човека вдига рамене..
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Това с бусовете са шофьорски приказки.Няма дюза,работеща при 1400 бара налягане,която да издържи толкова километри,по простата причина,че нафтата, минавайки през отвора с такова налягане,просто отнася от материала и в крайна сметка отворите стават с неправилна форма и вместо да прави мъгла,почва да тече.Иначе 200 000 км не са много - познавам човек с 2 буса с комън рейл двигатели на по 300 и 360 000 км и дюзи не е сменял, нито чистил.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
За съжаление.. май проблема наистина е в дюзите.. на практика гугъл е заринат от теми с оплаквания от собственици на комън рейл двигателя на Форд.. просто напишете на търсачката "mondeo tdci injectors" и ще ви стане ясно... другото, което разбрах е, че потребители опитали се да сменят поотделно даден инжектор, т.е. не 4-те наведнъж се сблъскват с проблема, че не след дълго избива друг.. после пак.. и така до безкрай. Да не говорим, че в МП ми казаха, че тия дюзи ги няма в наличност в България и след поръчка се доставят от Германия в рамките на 15 работни дни. (доставят се, като предварително се заплати ЦЯЛАТА сума!).. та.. правете сметка, ако примерно се смени една дюза, за която сте чакали 2-3 седмици.. време през което не сте си карали колата, после избие друга.. пак поръчка, пак нови 2-3 седмици чакане, пак сервизи.. иииии... простоооооооооооо нямам думииии!!!!!! По принцип подминавам подмятанията за марката Форд, но явно не са толкова неоснователни...
- niko_nenchev
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:16
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI 109hp 2004г.
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Колеги,при 2.0 ТДДИ мотора същите проблемни дюзи ли са?
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 окт 2009, 12:58
- Модел на автомобила: Форд Мондео Амбиенте 1.8TDCI, 2009, Volvo C30 1.6i, 2007 (малко по-добър Форд;)
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Аз на приказки не вярвам - бусовете са 3 годишни, лизингови/т.е. обслужвани само в официалния сервиз/и съм им разглеждал сервизните книжки - дюзи не бяха сменяни. С двигатели на Рено са, които по всеобщо мнение не са толкова сполучливи, колкото новите дизели на Форд.synthez 3D написа:Това с бусовете са шофьорски приказки.Няма дюза,работеща при 1400 бара налягане,която да издържи толкова километри,по простата причина,че нафтата, минавайки през отвора с такова налягане,просто отнася от материала и в крайна сметка отворите стават с неправилна форма и вместо да прави мъгла,почва да тече.Иначе 200 000 км не са много - познавам човек с 2 буса с комън рейл двигатели на по 300 и 360 000 км и дюзи не е сменял, нито чистил.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
И с право ги подминаваш, защото 2 литровия TDCI не е Форд,а Peugeot.По принцип подминавам подмятанията за марката Форд, но явно не са толкова неоснователни...
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Ами, колега.. това пък е не по-малко жалко... един от най-големите автомобилни производители.. ако не и най-големия.. не съм сигурен.. да не може сам да си сглабя двигател, а да ползва чужд... това е смешно и тъжно... форд е много кола за малко пари, което е чудесно, но е безспорен факт, че за тооолкова много години.. не се научиха да правят двигатели.. и това им е най-големия проблем... може би и по достъпната цена идва точно от тоя факт, макар че сега новите Фордове.. далеч не са сред най-евтините коли на пазара...synthez 3D написа:И с право ги подминаваш, защото 2 литровия TDCI не е Форд,а Peugeot.По принцип подминавам подмятанията за марката Форд, но явно не са толкова неоснователни...
Не знам коя година пуснаха мотото "Feel the difference", може би от него време нещата да са се променили в тая насока.. знам ли...
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Абе той не е лош двигателя,ама всяко нещо се износва.При новите дизелови двигатели износването на дюзите е аксиома,заради високото налягане и при всички е така.От всичките TDCI двигатели, 1.4,1.6 и 2.0 са съвместната разработка с PSA, a 1.8 e Ford. За 2.2 не знам на кого е,но всичките се произвеждат в заводи на Форд.Какво да се прави-глобализация и снижаване на разходите за разработки.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
С тези коли ТДЦИ трябва да се внимава много с нафтата. В книгите пише, че високото налягане не е причина за повреда, но нафтата с повече сяра разбива дюзи. А дълбокопречистената нафта е нещо което няма как да е евтино. В Бг си знаем когато нещо не може да е ефтино какво става - пак се опитват да го сменят.
Специалните рекламирани горива по бензиностанциите са именно за тези дюзи. По принцип не е вярно, че са по-хубави и че е по-икономично да се ползват, но ако става дума за новите коли рекламата си е истина.
Такива като мене с класичеки дюзи и помпа на 150 атм трябва да си бръмчат с гориво със сяра и подобни бози, че и помпата се запазва повече, и по-хубаво изгаря горивото.
Специалните рекламирани горива по бензиностанциите са именно за тези дюзи. По принцип не е вярно, че са по-хубави и че е по-икономично да се ползват, но ако става дума за новите коли рекламата си е истина.
Такива като мене с класичеки дюзи и помпа на 150 атм трябва да си бръмчат с гориво със сяра и подобни бози, че и помпата се запазва повече, и по-хубаво изгаря горивото.
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
И кЪ да стане тоя номерdiesel1.6 написа:.......С тези коли ТДЦИ трябва да се внимава много с нафтата.


Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Незнам. Може да се купува само от големи вериги и вдъхващи доверие обекти. Но със сигурност обикновената нафта из бг не става за тези коли - не говоря само за форд, а за всичките за гориво с ниско съдържание на сяра.
Аз съм против толкова "хубави" коли и технологии с ниско качество и високи претенции. Честно казано кола с газ-генератор в ремаркето вече не ми изглежда безмислена идея... при цена на дървата 5-10 ст на килограм е евтино.
Аз съм против толкова "хубави" коли и технологии с ниско качество и високи претенции. Честно казано кола с газ-генератор в ремаркето вече не ми изглежда безмислена идея... при цена на дървата 5-10 ст на килограм е евтино.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Аз пък все си мисля, че на тия големите вериги бензиностанции горивата им ги продава само марката, а не качеството.. тотален фалш са и те.. за съжаление...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта