Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
- neikov
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 21 юни 2008, 09:20
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
Форд Фокус-че 1.6 Зетек.
Ами колеги не знам от кЪде да започна , така че ще нахвърлям всичко през което сЪм минал и правил .
Докато си карах колата и изгасна в движение , пробвах да запаля и неще . Помислих че се е скъсал ремъка понеже му беше време да го сменям ,карах бавно като изгасна колата сЪс 20,30 км , не знам дали има значение.като си я докарах в къщи на другия ден открехнах капака на ремъка , гледам го здрав и оттук тръгнаха догатките вече... Оказа се че нямам ток на свещите,намерих нещо за така наречения датчик на коляновия вал "Датчик на ХОЛ" , взех нов смених го и пак същото неще и си върнах стария . Закарах я при едни "майстори" уж е замервали до бобината идвало ток , забравих да кажа че не дава никакви грешки компютъра , и ми казаха че нещо ми "режело запалването" да съм търсил алармаджия или компютъра не ми работел.Братовчед ми слага аларми и го викнах ,намерихме блокировката на алармата , само че тя блокира бензиновата помпа т.е. алармата не е проблема защото помпата си работи и има бензин .След щателно разглабяне , замерване , стигнахме до компютъра оказа се че стойката която го държи се е счупила и той седеше малко открехнат , но нищо повече . А и бяхме извадили дюзите и компютъра си засече грешката ведната , като махнахме буксата на акумулатора после си изчезна грешката , та мисля че работи , но тогава от кЪде да е този проблем ?
Възможно ли е бобината да изгори нацяло и да не пали колата въобще , понеже знам за случаи които само някои цилиндри спират , а тук от раз и край .
Има ли начин по който да я разбера дали работи , ако я сваля ще си проличи ли от някЪде че е нагоряла или деформирана , или да е замеря с мултицет ?
Имобилайзера работи , не дава никакви признаци че е от него.
В морга ми искат за бобината 80 лева , за компютър 150 и то от 1.6 ЗЕТЕК мотор ,същия като моя , но не знам дали трябва да го карам някЪде да го пригодят към мойта кола.
Та това е общо взето ако може да дадете съвети че вече 1 месец стана може би откакто си го гледам в двора как е подвил крак
Мисля тези дни да взимам по евтиното т.е. бобината и ако не е от нея комп-а та дано да се управи , но тук има компетентни хора и затова реших да попитам първо тук за да ми дадете съвет и да не избързвам
Ами колеги не знам от кЪде да започна , така че ще нахвърлям всичко през което сЪм минал и правил .
Докато си карах колата и изгасна в движение , пробвах да запаля и неще . Помислих че се е скъсал ремъка понеже му беше време да го сменям ,карах бавно като изгасна колата сЪс 20,30 км , не знам дали има значение.като си я докарах в къщи на другия ден открехнах капака на ремъка , гледам го здрав и оттук тръгнаха догатките вече... Оказа се че нямам ток на свещите,намерих нещо за така наречения датчик на коляновия вал "Датчик на ХОЛ" , взех нов смених го и пак същото неще и си върнах стария . Закарах я при едни "майстори" уж е замервали до бобината идвало ток , забравих да кажа че не дава никакви грешки компютъра , и ми казаха че нещо ми "режело запалването" да съм търсил алармаджия или компютъра не ми работел.Братовчед ми слага аларми и го викнах ,намерихме блокировката на алармата , само че тя блокира бензиновата помпа т.е. алармата не е проблема защото помпата си работи и има бензин .След щателно разглабяне , замерване , стигнахме до компютъра оказа се че стойката която го държи се е счупила и той седеше малко открехнат , но нищо повече . А и бяхме извадили дюзите и компютъра си засече грешката ведната , като махнахме буксата на акумулатора после си изчезна грешката , та мисля че работи , но тогава от кЪде да е този проблем ?
Възможно ли е бобината да изгори нацяло и да не пали колата въобще , понеже знам за случаи които само някои цилиндри спират , а тук от раз и край .
Има ли начин по който да я разбера дали работи , ако я сваля ще си проличи ли от някЪде че е нагоряла или деформирана , или да е замеря с мултицет ?
Имобилайзера работи , не дава никакви признаци че е от него.
В морга ми искат за бобината 80 лева , за компютър 150 и то от 1.6 ЗЕТЕК мотор ,същия като моя , но не знам дали трябва да го карам някЪде да го пригодят към мойта кола.
Та това е общо взето ако може да дадете съвети че вече 1 месец стана може би откакто си го гледам в двора как е подвил крак

Мисля тези дни да взимам по евтиното т.е. бобината и ако не е от нея комп-а та дано да се управи , но тук има компетентни хора и затова реших да попитам първо тук за да ми дадете съвет и да не избързвам
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
Измерихте ли бобината дали е с правилното съпротивление, ако не измерете го преди да даваш пари за неща които няма да са проблемни.
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
Бубината се проверява изключително лесно. Мериш съпротивлението на първичната намотка (трите малки крачета-между средното и лявото или дясното) трябва да дава 0,4-0,6 ома. Съпротивлението на вторичната намотка се мери изходите за кабелите за високо напрежение. Между 1 и 4 или 2 и 3 приблизително трябва да е 9900ома.
Между другото абсолютно същото ми се случи. Нямаше искра. Проверявам по отделно всички датчици и всичко беше наред. След това тръгнах да проверявам кабелите и се оказа,че единия кабел на ЕДИСА се беше скъсал.
Между другото абсолютно същото ми се случи. Нямаше искра. Проверявам по отделно всички датчици и всичко беше наред. След това тръгнах да проверявам кабелите и се оказа,че единия кабел на ЕДИСА се беше скъсал.
Автомобилен ретро клуб Shark
- neikov
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 21 юни 2008, 09:20
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
Мерси за информацията относно бобината, по късно ще взема мултицет-а от комшията и ще проверя , след това ще съобщя за резултата
Както каза колегата замерих бобината , оказа се че намотката която се замерва на изхода за кабелите не работи , като я свалих беше се пукнала отдолу , купих от морга друга слагам я и пак неще , свалихме свещите , бяха леко мокри изчистихме ги и пак опитахме ама уви ...
Обадих се на 1 познат и пак ще ми донесе датчика на ХОЛ да пробваме ,та да видим дано този път стане работата ,че така като гледам утива към най-лошото - компютъра .
Ако имате идеи споделяйте че се чудя вече какво да правя .



Обадих се на 1 познат и пак ще ми донесе датчика на ХОЛ да пробваме ,та да видим дано този път стане работата ,че така като гледам утива към най-лошото - компютъра .
Ако имате идеи споделяйте че се чудя вече какво да правя .
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
Освен датчик на Хол, който седи на коляновия вал, имаш и датчик на разпределителния.
Съпротивлението на датчика на коляновия вал е приблизително 400 ома, а на разпределителния е 460 ома.
Съпротивлението на датчика на коляновия вал е приблизително 400 ома, а на разпределителния е 460 ома.
Автомобилен ретро клуб Shark
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
А +12в на средния извод на бобината проверихте ли дали има ?
- neikov
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 21 юни 2008, 09:20
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
by_cec , има си +12v , бобината е сменена с работеща , сега тъкмо се качвам че бях да замеря Датчиците на Коляновия и Разпределителния вал , работят и дават точно стойностите които ми каза колегата Sasho85 ...
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
Колега виждам, че си от Пловдив и бих ти препоръчал сервиз Бош в двора на КАТ. Аз имах проблеми с моето мондео, което прекъсваше и след като посетих този сервиз и направих диагностика на двигателя се оказа проблем в бобината. След нейната смяна всичко е ок. В този сервиз имат необходимата апаратура и софт за зетека. Диагностиката струваше 20 лв. и ми спести куп други ядове, след като преди това смених свещи, кабели и прочие а колата не се оправяше и се бях отчаял.
- neikov
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 21 юни 2008, 09:20
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
Мерси за предложението , за момента имам още нещо във предвид , и ако то не даде резултат ще видим там какво ще кажат.
- neikov
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 21 юни 2008, 09:20
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
Добро утро колеги ,след много простотии и дърпане из града ... реших да се оплача от автомобила си
Първо още не е направен , пред и няколко дни го закарах във сервиза на ФОРД (Ицо Форда) в Пловдив - като предварително имаше уговорка да ме приемат чрез познати.Човека който дойде да ни обърне внимание още като го видя и като му обясних набързо случката , и му казах че съм сменил бобината и че пак не пали ми вика "Никога няма да е запалиш".Каза ми и за друг случай като моя , нормално работеща кола загасят е , след време искат да палят,не пали ами само припатква на 2 , на 3 цилиндъра и край.Резултат - Изгоряла бобина , но и изгорял компютър (ECU) ,бобината като изгоряла и връщала ток към компютъра и му горяла някакви крайни стъпала.В сервиза 7 различни компютъра донесоха пробваме ама имобилайзера се пуска и хич неще да тръгне да върти.
Разбрах че има вариант да се направи компютъра , тъй като намерих от морга друг за 150 лв , но пак нямаше да стане защото трябваше да се програмира наново , а една такава услуга дори задминава неговата цена.Закарах го на човек който е правил на гореспоменатия Фокус компютъра - тогава цената била 150 лв , на мен ми каза около 200 , добре хайде съгласен съм , видя ме малък пич и кво ли си вика айде нагоре цената - Но това няма значение , сега колата е при него и уж я прави .Ще видя какво ще излезне,поинтересовах се за случая който ми разказаха и до ден днешен Фокусчето нямало проблеми - та надявам се и моят да няма вече но първо да го видя запален че не знам вече.
Та това е общо взето , всички тук бяхте много отзивчиви за което ви благодаря особено Sasho85
На никого не пожелавам такова нещо да му се случи много е лошо и почти не може да се разберат от къде идват симптомите - На теста не показва грешки , на диагностиката също , така че дано на никой с Фокус не му гори бобина
че може да стане много лошо положението



Първо още не е направен , пред и няколко дни го закарах във сервиза на ФОРД (Ицо Форда) в Пловдив - като предварително имаше уговорка да ме приемат чрез познати.Човека който дойде да ни обърне внимание още като го видя и като му обясних набързо случката , и му казах че съм сменил бобината и че пак не пали ми вика "Никога няма да е запалиш".Каза ми и за друг случай като моя , нормално работеща кола загасят е , след време искат да палят,не пали ами само припатква на 2 , на 3 цилиндъра и край.Резултат - Изгоряла бобина , но и изгорял компютър (ECU) ,бобината като изгоряла и връщала ток към компютъра и му горяла някакви крайни стъпала.В сервиза 7 различни компютъра донесоха пробваме ама имобилайзера се пуска и хич неще да тръгне да върти.
Разбрах че има вариант да се направи компютъра , тъй като намерих от морга друг за 150 лв , но пак нямаше да стане защото трябваше да се програмира наново , а една такава услуга дори задминава неговата цена.Закарах го на човек който е правил на гореспоменатия Фокус компютъра - тогава цената била 150 лв , на мен ми каза около 200 , добре хайде съгласен съм , видя ме малък пич и кво ли си вика айде нагоре цената - Но това няма значение , сега колата е при него и уж я прави .Ще видя какво ще излезне,поинтересовах се за случая който ми разказаха и до ден днешен Фокусчето нямало проблеми - та надявам се и моят да няма вече но първо да го видя запален че не знам вече.

Та това е общо взето , всички тук бяхте много отзивчиви за което ви благодаря особено Sasho85
На никого не пожелавам такова нещо да му се случи много е лошо и почти не може да се разберат от къде идват симптомите - На теста не показва грешки , на диагностиката също , така че дано на никой с Фокус не му гори бобина

- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Фокус 2000г. Помощ !! Не Пали.
за пръв път чувам такова нещо да изгори бобина и тя да гръмне компа
Дано да нямаш проблеми повече 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта