проблем фокус 2000г. ТДИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: проблем фокус 2000г. ТДИ

Мнение от MapTo_D » 05 юни 2009, 16:06

chefo_ukr написа:
MapTo_D написа:Пустия му педал се оказа и при мен :x Поръчан е нов на цена 235 лв., НО до края на месеца има 20 % намаление на труд и резервни части и ще ми дойде около 190...поне ще ми е спокойно на пътя малко или много!
айде някой като смени този педал,да вземе да снима стария и да му направи една дисекция да видим кво има вътре,неможели да се побългари нещо :D
Снимах го но нещо не мога да кача снимките, не знам що така. Така като го гледам мисля че няма да стане да се побългарява, то няма нищо само място за включване на някаква букса и толкова. :x Иначе цялото ''удоволствие'' ми струваше 250 лв. /това с 20 % отстъпка от МП/ , което включва диагностика за да се види дали това е проблема, нов педал, поставянето му и след това пак диагностика да се види дали всичко е наред /за второто включване към техен компютър мисля че не са ми взели нищо/.

welikow
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 сеп 2009, 23:26
Модел на автомобила: Fokus Disel
Status: Извън линия

Re: проблем фокус 2000г. ТДИ

Мнение от welikow » 22 окт 2009, 22:37

Така .. Отдавна чета и аз по същия проблем. Само че при мен подмяната на педала с нов не реши проблема.
Продължава да си гасне без никаква видима причина двигателя. При тест чете : Грешка в датчика за обороти на ГНП, и грешка в датчика за обороти на коляновия вал.
Решение предложено от майстора от оторизиран сервиз на БОШ : Нов датчик за обороти на коляновия вал и ГНП на стенд в БОШ. Добре . и после отговор от стенда - ГНП е в идеално състояние т.е. всичко там си е ОК , датчика на колчновия вал е нов, значи трябва да няма проблеми. Да ама не. Палим колата работи малко и пак над 3000 оборота гасне. Нов педал, проверена помпа, сменен датчик на колчнов вал ,, и ефект никакъв..... пак сме на изходна позиция.
До тук 2 седмици колата в сервиз, а аз карам ОПЕЛ АСКОНА взет на заем от сестра ми .20 годишен опел ама се движи. Да Форда Фокусник е 1.8 ТДДИ 2000 година.
Фокусник ама от класа.
2-ри опит от майстора. проверяваме кабели, букси и релета. след няколко дневно ровене пак всичко е "ОК" само дето колата пак така си гане без никаква причина.
Майстора покучил "комплекси" аз нервна криза а колата както и преди 1 месец върви ама само докато тя си иска. Кола с "характер"

Така молбата ми е ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ КОЛЕГИ.

п.п.
Имам вече и ненормални идеи.ПОБЪРКВАМ СЕ ВИ КАЗВАМ ВЕЧЕ.
Ако грешката е управляващия блок (компютъра) и тъй като никой в Сливен не може май да ми каже дали е от него . то дали ако направя "чип тунинг" това може да изчисти евентулни грешки .

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: проблем фокус 2000г. ТДИ

Мнение от chefo_ukr » 24 окт 2009, 09:00

welikow написа:Така .. Отдавна чета и аз по същия проблем. Само че при мен подмяната на педала с нов не реши проблема.
Продължава да си гасне без никаква видима причина двигателя. При тест чете : Грешка в датчика за обороти на ГНП, и грешка в датчика за обороти на коляновия вал.
Решение предложено от майстора от оторизиран сервиз на БОШ : Нов датчик за обороти на коляновия вал и ГНП на стенд в БОШ. Добре . и после отговор от стенда - ГНП е в идеално състояние т.е. всичко там си е ОК , датчика на колчновия вал е нов, значи трябва да няма проблеми. Да ама не. Палим колата работи малко и пак над 3000 оборота гасне. Нов педал, проверена помпа, сменен датчик на колчнов вал ,, и ефект никакъв..... пак сме на изходна позиция.
До тук 2 седмици колата в сервиз, а аз карам ОПЕЛ АСКОНА взет на заем от сестра ми .20 годишен опел ама се движи. Да Форда Фокусник е 1.8 ТДДИ 2000 година.
Фокусник ама от класа.
2-ри опит от майстора. проверяваме кабели, букси и релета. след няколко дневно ровене пак всичко е "ОК" само дето колата пак така си гане без никаква причина.
Майстора покучил "комплекси" аз нервна криза а колата както и преди 1 месец върви ама само докато тя си иска. Кола с "характер"

Така молбата ми е ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ КОЛЕГИ.

п.п.
Имам вече и ненормални идеи.ПОБЪРКВАМ СЕ ВИ КАЗВАМ ВЕЧЕ.
Ако грешката е управляващия блок (компютъра) и тъй като никой в Сливен не може май да ми каже дали е от него . то дали ако направя "чип тунинг" това може да изчисти евентулни грешки .
доста позната история накрая се оказа при мен едно реле на майстори вече невярвам замалко да купя ново гнп
Изображение

welikow
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 сеп 2009, 23:26
Модел на автомобила: Fokus Disel
Status: Извън линия

Re: проблем фокус 2000г. ТДИ

Мнение от welikow » 24 окт 2009, 09:53

много добре ако е това
ще споделиш ли кое е релото

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: проблем фокус 2000г. ТДИ

Мнение от chefo_ukr » 24 окт 2009, 17:59

welikow написа:много добре ако е това
ще споделиш ли кое е релото
трябва да видиш схемите
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=20868" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение

welikow
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 сеп 2009, 23:26
Модел на автомобила: Fokus Disel
Status: Извън линия

Re: проблем фокус 2000г. ТДИ

Мнение от welikow » 28 окт 2009, 20:49

не е релето
компютъра губи комуникация с гнп
две грешки

1 датчик обороти на колчнов вал
2 датчик обороти на гнп

3- помпата изисква стоп на двигателя и колата гасне

все още до никаде

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: проблем фокус 2000г. ТДИ

Мнение от chefo_ukr » 29 окт 2009, 15:37

При мен също губеше връзката и отчиташе такива грешки но майстора каза че е нормално щом мотора е изкаснал,релето как го провериха?Аз все пак си мисля че е или реле или кабелак
Изображение

welikow
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 сеп 2009, 23:26
Модел на автомобила: Fokus Disel
Status: Извън линия

Re: проблем фокус 2000г. ТДИ

Мнение от welikow » 30 окт 2009, 19:24

и ето я истината за мен

Друга помпа 2-ра употреба и всичко вече е наред.

колата работи , не гасне ,

остава въпроса до кога ще работи тази помпа

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта