проблем фокус 2000г. ТДИ
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем фокус 2000г. ТДИ
Снимах го но нещо не мога да кача снимките, не знам що така. Така като го гледам мисля че няма да стане да се побългарява, то няма нищо само място за включване на някаква букса и толкова.chefo_ukr написа:айде някой като смени този педал,да вземе да снима стария и да му направи една дисекция да видим кво има вътре,неможели да се побългари нещоMapTo_D написа:Пустия му педал се оказа и при менПоръчан е нов на цена 235 лв., НО до края на месеца има 20 % намаление на труд и резервни части и ще ми дойде около 190...поне ще ми е спокойно на пътя малко или много!

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 сеп 2009, 23:26
- Модел на автомобила: Fokus Disel
- Status: Извън линия
Re: проблем фокус 2000г. ТДИ
Така .. Отдавна чета и аз по същия проблем. Само че при мен подмяната на педала с нов не реши проблема.
Продължава да си гасне без никаква видима причина двигателя. При тест чете : Грешка в датчика за обороти на ГНП, и грешка в датчика за обороти на коляновия вал.
Решение предложено от майстора от оторизиран сервиз на БОШ : Нов датчик за обороти на коляновия вал и ГНП на стенд в БОШ. Добре . и после отговор от стенда - ГНП е в идеално състояние т.е. всичко там си е ОК , датчика на колчновия вал е нов, значи трябва да няма проблеми. Да ама не. Палим колата работи малко и пак над 3000 оборота гасне. Нов педал, проверена помпа, сменен датчик на колчнов вал ,, и ефект никакъв..... пак сме на изходна позиция.
До тук 2 седмици колата в сервиз, а аз карам ОПЕЛ АСКОНА взет на заем от сестра ми .20 годишен опел ама се движи. Да Форда Фокусник е 1.8 ТДДИ 2000 година.
Фокусник ама от класа.
2-ри опит от майстора. проверяваме кабели, букси и релета. след няколко дневно ровене пак всичко е "ОК" само дето колата пак така си гане без никаква причина.
Майстора покучил "комплекси" аз нервна криза а колата както и преди 1 месец върви ама само докато тя си иска. Кола с "характер"
Така молбата ми е ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ КОЛЕГИ.
п.п.
Имам вече и ненормални идеи.ПОБЪРКВАМ СЕ ВИ КАЗВАМ ВЕЧЕ.
Ако грешката е управляващия блок (компютъра) и тъй като никой в Сливен не може май да ми каже дали е от него . то дали ако направя "чип тунинг" това може да изчисти евентулни грешки .
Продължава да си гасне без никаква видима причина двигателя. При тест чете : Грешка в датчика за обороти на ГНП, и грешка в датчика за обороти на коляновия вал.
Решение предложено от майстора от оторизиран сервиз на БОШ : Нов датчик за обороти на коляновия вал и ГНП на стенд в БОШ. Добре . и после отговор от стенда - ГНП е в идеално състояние т.е. всичко там си е ОК , датчика на колчновия вал е нов, значи трябва да няма проблеми. Да ама не. Палим колата работи малко и пак над 3000 оборота гасне. Нов педал, проверена помпа, сменен датчик на колчнов вал ,, и ефект никакъв..... пак сме на изходна позиция.
До тук 2 седмици колата в сервиз, а аз карам ОПЕЛ АСКОНА взет на заем от сестра ми .20 годишен опел ама се движи. Да Форда Фокусник е 1.8 ТДДИ 2000 година.
Фокусник ама от класа.
2-ри опит от майстора. проверяваме кабели, букси и релета. след няколко дневно ровене пак всичко е "ОК" само дето колата пак така си гане без никаква причина.
Майстора покучил "комплекси" аз нервна криза а колата както и преди 1 месец върви ама само докато тя си иска. Кола с "характер"
Така молбата ми е ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ КОЛЕГИ.
п.п.
Имам вече и ненормални идеи.ПОБЪРКВАМ СЕ ВИ КАЗВАМ ВЕЧЕ.
Ако грешката е управляващия блок (компютъра) и тъй като никой в Сливен не може май да ми каже дали е от него . то дали ако направя "чип тунинг" това може да изчисти евентулни грешки .
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем фокус 2000г. ТДИ
доста позната история накрая се оказа при мен едно реле на майстори вече невярвам замалко да купя ново гнпwelikow написа:Така .. Отдавна чета и аз по същия проблем. Само че при мен подмяната на педала с нов не реши проблема.
Продължава да си гасне без никаква видима причина двигателя. При тест чете : Грешка в датчика за обороти на ГНП, и грешка в датчика за обороти на коляновия вал.
Решение предложено от майстора от оторизиран сервиз на БОШ : Нов датчик за обороти на коляновия вал и ГНП на стенд в БОШ. Добре . и после отговор от стенда - ГНП е в идеално състояние т.е. всичко там си е ОК , датчика на колчновия вал е нов, значи трябва да няма проблеми. Да ама не. Палим колата работи малко и пак над 3000 оборота гасне. Нов педал, проверена помпа, сменен датчик на колчнов вал ,, и ефект никакъв..... пак сме на изходна позиция.
До тук 2 седмици колата в сервиз, а аз карам ОПЕЛ АСКОНА взет на заем от сестра ми .20 годишен опел ама се движи. Да Форда Фокусник е 1.8 ТДДИ 2000 година.
Фокусник ама от класа.
2-ри опит от майстора. проверяваме кабели, букси и релета. след няколко дневно ровене пак всичко е "ОК" само дето колата пак така си гане без никаква причина.
Майстора покучил "комплекси" аз нервна криза а колата както и преди 1 месец върви ама само докато тя си иска. Кола с "характер"
Така молбата ми е ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ КОЛЕГИ.
п.п.
Имам вече и ненормални идеи.ПОБЪРКВАМ СЕ ВИ КАЗВАМ ВЕЧЕ.
Ако грешката е управляващия блок (компютъра) и тъй като никой в Сливен не може май да ми каже дали е от него . то дали ако направя "чип тунинг" това може да изчисти евентулни грешки .
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 сеп 2009, 23:26
- Модел на автомобила: Fokus Disel
- Status: Извън линия
Re: проблем фокус 2000г. ТДИ
много добре ако е това
ще споделиш ли кое е релото
ще споделиш ли кое е релото
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем фокус 2000г. ТДИ
трябва да видиш схемитеwelikow написа:много добре ако е това
ще споделиш ли кое е релото
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=20868" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 сеп 2009, 23:26
- Модел на автомобила: Fokus Disel
- Status: Извън линия
Re: проблем фокус 2000г. ТДИ
не е релето
компютъра губи комуникация с гнп
две грешки
1 датчик обороти на колчнов вал
2 датчик обороти на гнп
3- помпата изисква стоп на двигателя и колата гасне
все още до никаде
компютъра губи комуникация с гнп
две грешки
1 датчик обороти на колчнов вал
2 датчик обороти на гнп
3- помпата изисква стоп на двигателя и колата гасне
все още до никаде
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем фокус 2000г. ТДИ
При мен също губеше връзката и отчиташе такива грешки но майстора каза че е нормално щом мотора е изкаснал,релето как го провериха?Аз все пак си мисля че е или реле или кабелак
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 сеп 2009, 23:26
- Модел на автомобила: Fokus Disel
- Status: Извън линия
Re: проблем фокус 2000г. ТДИ
и ето я истината за мен
Друга помпа 2-ра употреба и всичко вече е наред.
колата работи , не гасне ,
остава въпроса до кога ще работи тази помпа
Друга помпа 2-ра употреба и всичко вече е наред.
колата работи , не гасне ,
остава въпроса до кога ще работи тази помпа
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта