Eskort-a умря.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
bat_ceci666
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 13 сеп 2007, 02:18
Модел на автомобила: escort 16v 96g
Местоположение: rousse
Status: Извън линия

Eskort-a умря.

Мнение от bat_ceci666 » 21 сеп 2009, 20:28

Здравеите колеги.След дълго отсъствие(работа в чужбина) влизам отново.Та какво се слу4и с Форди.Колата стоеше в гараж на приятел за припалване и разхождане(профилакти4но веднъж месе4но).но какво се е случило-акомулатора е по4нал да пада стартера или не6то друго по4нало да прави 4ат4ат4ат4ат.сега като се прибрах и 4ат не прави.проблема е 4е и на бутане не иска да запали.мига4а е "залепнал"-стоят постоянно вклиучени и това ме навежда на мисълта че проблема е в токовете.другия проблем е 4е и до сервиз не може да стигне.какво 6те ме посъветвате какво да проверя?може ли влагата да е при4инила не6то?пове4е от половин година не е палена а ве4е ми трябва.95-та год Ескорт 1.6 Зетек 90к.с.Благодаря предварително.
tva mu e maikata

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Eskort-a умря.

Мнение от tropper » 21 сеп 2009, 21:04

Зареди акумулатора и пробвай да запалиш. Ако запалиш - ОК.
Виж мигача дето е бил останал включен.
Премери с волтметър на акмулатора дали зарежда - трябва над 2000 оборота да имаш 14,3-14,4В.

Въпросното ЧатЧатЧат предполагам е котвата на бендикса на стартера - затваря контакта, включва се стартера, обаче понеже акумулатора е слаб в момента в който стартера дръпне голям ток, котвата се изключва. Като се изключи голямата консумация от стартера, напрежението на акмулатора се възстановява малко, котвата пак затваря и тогава се чува следващото "Чат"

Първа стъпка - зареди акумулатора!

П.С. Ако няма как да заредиш акумулатора, може да пробваш и с бутане да запалиш, ако по принцип пали лесно двигателя. Ако запалиш така, после поне половин час колата да трябва да работи на обороти над 2000 за да позареди акумулатора.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

bat_ceci666
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 13 сеп 2007, 02:18
Модел на автомобила: escort 16v 96g
Местоположение: rousse
Status: Извън линия

Re: Eskort-a умря.

Мнение от bat_ceci666 » 21 сеп 2009, 21:16

акомулатора е зареден и на бутане не иска6е да запали бая го бутахме.при това бутане и ЗИЛ 6те6е да запали ма.ка му.от4аян съм.преди когато дам на контакт се 4ува6е едно "джъъъъът,4ик"явно бензиновата помпа не6то.сега това на контакт го няма.
П.С. Извинявам се за идиотските "термини", но няма как инак да го обясня.
tva mu e maikata

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Eskort-a умря.

Мнение от tropper » 21 сеп 2009, 21:29

"джъъъъът,4ик" ще да е бензиновата помпа. Наистина трябва при контакт да подкачва малко гориво. Или до нея не стига захранване или е изгоряла. Това е достатъчна причина да не пали.

Освен да търсиш някой дето разбира от авто-електро инсталации...
Вариантите са много и трябва с измервателен уред да се ходи по жиците - изгорели бушони, контактен ключ, бензинова помпа, бобина... може да е какво ли не...

П.С. Има букви като "Ш", "Ч"...
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Eskort-a умря.

Мнение от tropper » 21 сеп 2009, 21:37

В крайна сметка след като е зареден акумулатора, стартерът върти ли изобщо? На таблото при контакт светват ли лампи за маслото, за ръчната примерно, за незареждането на акумулатора? Проверки на Еърбег/АБС и други светват ли?
Или е тотлано мъртвило?

Провери ли големите бушни в моторния отсек?
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

bat_ceci666
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 13 сеп 2007, 02:18
Модел на автомобила: escort 16v 96g
Местоположение: rousse
Status: Извън линия

Re: Eskort-a умря.

Мнение от bat_ceci666 » 21 сеп 2009, 21:43

Значи таблото светва масло акомулатор имам и един прецакан датчик за колана които постоянно премигва плафони фарове мигачи (като жълти габарити без да мигат),но стартера не помръдва въобще,дори и не превърта и половин оборот.Ако беше голфчето да бях го разфасовал гаика по гаика но тук съм много скаран с тоя мотор.
tva mu e maikata

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Eskort-a умря.

Мнение от HACKO » 21 сеп 2009, 21:50

Ха сега вземи един друг акумулатор (от кола дето пали), сложи го и пробвай 99% съм сигурен че ще запали.
Последна промяна от HACKO на 21 сеп 2009, 22:39, променено общо 1 път.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

bat_ceci666
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 13 сеп 2007, 02:18
Модел на автомобила: escort 16v 96g
Местоположение: rousse
Status: Извън линия

Re: Eskort-a умря.

Мнение от bat_ceci666 » 21 сеп 2009, 22:02

колегата спомена за някъкви големи бушони в моторния отсег.къде по точно да ги търся предпазители на кои вериги са?а другия колега бат Наско с акомулатора на форди като го сложа на голфа мога да карам само на стартер.не мисля че при4ината е в него
tva mu e maikata

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Eskort-a умря.

Мнение от HACKO » 21 сеп 2009, 22:51

Сложили акумулатора на Голфа? А не видя ли кутията със бушоните прикрепена към положителната клема? Колко волта е напрежението на акумулатора под товар(със включени фарове). Ако ти се повреди стартера ще запали на дърпане. Ако е от запалването ще върти стартера. Малко вероятно е да се повредят едновременно и двете. Затова смятам че проблема е в изтощения акумулатор, не може да захрани помпата и дюзите, затова не пали на дърпане. Зила е със карбуратор и механична помпа и му трябва съвсем малко ток за да запали, инджекционните системи се нуждаят от сравнително голям ток за да работят.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Eskort-a умря.

Мнение от DigiPro » 22 сеп 2009, 16:57

И при мен на Fusion-a се получи абсолютно същото чаткане като дадеш да върти стартера. Оказа се избила клетка на акумулатора. И това на нова кола излязла преди 6 месеца от завода. Смениха акумулатора с друг и всичко се оправи.
Така, че послушай колегите и вземи друг акумулатор от друга кола. Надали от стоене може да се повреди нещо чак толкова сериозно.

bat_ceci666
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 13 сеп 2007, 02:18
Модел на автомобила: escort 16v 96g
Местоположение: rousse
Status: Извън линия

Re: Eskort-a умря.

Мнение от bat_ceci666 » 22 сеп 2009, 21:20

благодаря на отзовалите се колеги.през почивните дни ще пробваме с друг акомулатор защото на голфетката е с орарнати полюси и не стигат клемите.Със здраве
tva mu e maikata

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта