Мондео МК2 2.0 1997г.
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Аз с Кугър-а правих 0-100 за около 9.5, а е 131 к.с. и 1300 кг
що така все около 10 ги правиш ? Предполагам че може да е заради гумите.
Иначе евала, кефи Мондео-то, а е и комби - определено кола, на която трудно се прави тунинг, но при теб се получава
Ксенон според мен му трябва

Иначе евала, кефи Мондео-то, а е и комби - определено кола, на която трудно се прави тунинг, но при теб се получава

Ксенон според мен му трябва

Продавам си колата !
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Ако бюджета беше по-голям можеше да има и още подобрения, най-вече насочени по двигателя, но за съжеление живеем в страна, в която само цените на стоките са европейски, а заплатите ориенталски.........
Прав си за гумите, големи са и спъват вървежа, предстои подмяната им с 215/45/17. Инъче комбито по данни на производителя го дават 1380 кг и за ускорението до 100 км/ч има различни данни, макар и с малка разлика, но е някъде от порядъка на 9.7 до 10 сек. Трябва да я кача на някой кантар да я видя колко е моята реално в момента. Колкото до двигателя най-вероятно е 136 к.с., тъй като е с алуминиевия капак.........
Да не забравяме и това, че ускорението за време, в което е важна всяка стотна от секундата, зависи от редица фактори, сами се сещате колко са много и не на последно място уменията на задкормилното устройство!

Прав си за гумите, големи са и спъват вървежа, предстои подмяната им с 215/45/17. Инъче комбито по данни на производителя го дават 1380 кг и за ускорението до 100 км/ч има различни данни, макар и с малка разлика, но е някъде от порядъка на 9.7 до 10 сек. Трябва да я кача на някой кантар да я видя колко е моята реално в момента. Колкото до двигателя най-вероятно е 136 к.с., тъй като е с алуминиевия капак.........
Да не забравяме и това, че ускорението за време, в което е важна всяка стотна от секундата, зависи от редица фактори, сами се сещате колко са много и не на последно място уменията на задкормилното устройство!

- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Няколко кадъра, след като "пипнах" джантите и пастирах колата....
Последна промяна от didon80 на 06 авг 2010, 20:18, променено общо 3 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 09 май 2008, 17:38
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.4 OHC
FORD SIERRA 1.8 OHC
FORD ESCORT 1.8 TDI KOMBI - Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
доста са се отворили джантите станали са супер
- nosfera7u
- потребител
- Мнения: 305
- Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
- Местоположение: София, Нови Искър
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
браво колега, само дето за драг не се тръгва така
Според мен гумите я спират, ама и с тях може да направи под 10 сек

- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Замислял ли си се за мултимедия на мястото на 2DIN -а? Мога вече от опит да заявя, че отваря страшно много интериора 

Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Да, дори преди време можех да сложа, но мястото е по-малко от 2дин и трябва да се режи по таблото, освен това не искам да губя някои от екстрите, които предлага заводското 6000 РДС, като управление от волана и връзка с гсм, което е явно допълнително поръчано от предния собственик, тъй като за сега няма друго мондео във форума с такава конфигурация. Освен това за автокрадците мултимедията все още е изкушение, за разлика от заводското ЦД......... 

- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Управлението от волана не го губиш, а връзка с GSM е отживелица... почти всички мултимедии предлагат връзса с GSM посредством Bluetoothdidon80 написа:Да, дори преди време можех да сложа, но мястото е по-малко от 2дин и трябва да се режи по таблото, освен това не искам да губя някои от екстрите, които предлага заводското 6000 РДС, като управление от волана и връзка с гсм, което е явно допълнително поръчано от предния собственик, тъй като за сега няма друго мондео във форума с такава конфигурация. Освен това за автокрадците мултимедията все още е изкушение, за разлика от заводското ЦД.........

Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 14 юни 2008, 02:24
- Модел на автомобила: Focus
- Местоположение: БС
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Някой маи обикаляше из Бургас.
Много хубаво Мондео. На живо ми хареса, дори пластмасата на калника не изглежда зле, дори напротив. 


- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Прав си за мултимедията, но не ми се разваля оригиналната конфигурация, причините не са оправдание, разбира се че всяка екстра има вече своята съвременна алтернатива, но и така си е добре. Мисля да сменя само колоните с нещо по-добро....
Така е, бях в Бургас една седмица и обикалях из града и близките курорти......
Ти къде ме видя?
Така е, бях в Бургас една седмица и обикалях из града и близките курорти......
Ти къде ме видя?

-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 14 юни 2008, 02:24
- Модел на автомобила: Focus
- Местоположение: БС
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
хах Ми в кс. Славейков на едно Т-образно кръстовище и в кс. Изгрев, до колкото си спомням. 

- nosfera7u
- потребител
- Мнения: 305
- Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
- Местоположение: София, Нови Искър
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
колегата е прав разстоянието за касетофона е 1,8din
, но иначе може да се сложи уредба с дигащ се дисплей, за около 1000 лв. струват средно и ще пасне чудесно и не е нужно нищо да преправя, просто стойката за касетофона трябва леко да се преправи, вместо да седи горе да е долу и става чудесно.

- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Май че има доста неравности по този път като гледам клипа. 

- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Така е, изглежда прав, но в действителност при 160 км/ч на места наистина летиш, защото колата губи контакт с пътя. Затова и не посмях да вдигна повече, пък и не бях сам в колата...........
- _George_
- потребител
- Мнения: 412
- Регистриран: 01 авг 2007, 18:56
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 2.5i V6 24V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
много внимавай с тия бързи скорости, че и аз така кат тебе и за 1 месец два акта за превишена скорост и от другия месец сигурно книжката ще ми е на трупчета 

- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
JR панелен въздушен филтър - снимки
Ето как изглежда панелния въздушен филтър на JR, който ползвам от началото на годината: http://dyan.snimka.bg/?album;aid=524997;pid=20062723" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 23 яну 2009, 10:43
- Модел на автомобила: Eskort CL 1.8 Дизел 60 конски сили
- Местоположение: гр. Благоевград, гр. Перник
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Здравей, усещаш ли някаква промяна в работата на колата с този филтър? Иначе той си стои затворен под капака на филтърната кутия, нали?
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Едно уникално Мондео
Да, точно така, това е заместител на оригиналния филтър и си стои в кутията, само за снимките съм махнал капака.....
Определено има разлика особенно в комбинация с другите промени по въздуховодите или казано по-точно, съм изградил система "Cold Air Intake", която подобрява и улеснява пълненето на цилиндрите със студен въздух, което от своя страна се отблагодарява с по-добра реакция на педала на газта, т.е. двигателя е по-пъргав от преди още от ниските обороти, което по-принцип не е характерно за атмосферен бензинов двигател с 4 клапана на цилиндър. Развърта се до червената зона на оборотомера по-бързо от преди. Въпреки това силата на тези двигатели е между 5000 и 6000 оборота, защото при 5к разполагаш с максималния въртящ момент на колелата, а при 6к с цялата мощност!
Определено има разлика особенно в комбинация с другите промени по въздуховодите или казано по-точно, съм изградил система "Cold Air Intake", която подобрява и улеснява пълненето на цилиндрите със студен въздух, което от своя страна се отблагодарява с по-добра реакция на педала на газта, т.е. двигателя е по-пъргав от преди още от ниските обороти, което по-принцип не е характерно за атмосферен бензинов двигател с 4 клапана на цилиндър. Развърта се до червената зона на оборотомера по-бързо от преди. Въпреки това силата на тези двигатели е между 5000 и 6000 оборота, защото при 5к разполагаш с максималния въртящ момент на колелата, а при 6к с цялата мощност!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта