Относно ангренажен ремък и ролки
- LoseControl
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 02 мар 2009, 14:26
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Относно ангренажен ремък и ролки
Здравейте..
Искам да питам относно за ангренажния ремък значи преди 400 км по сервизния стикер трябваше да ги сменя,рисковано ли е да продалжа да карам колата налагаме ми се да патувам още 250-300 км с колата по работа,между другото колата ми е Форд Мондео 1.8 турбо дизел 1996 година.Може ли да ми кажете какви пари ще ми излене смяната на ремаците и ролките...
Благодаря...!
Искам да питам относно за ангренажния ремък значи преди 400 км по сервизния стикер трябваше да ги сменя,рисковано ли е да продалжа да карам колата налагаме ми се да патувам още 250-300 км с колата по работа,между другото колата ми е Форд Мондео 1.8 турбо дизел 1996 година.Може ли да ми кажете какви пари ще ми излене смяната на ремаците и ролките...
Благодаря...!
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 24 май 2009, 15:46
- Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Относно ангренажен ремък и ролки
Здравей,по принцип може да не ти направи беля и още 10хил.км,но може да ти стъжни живота и още като го подкараш.Добре е на 60х.км. да се смени за да ти е по-спокойно,макар че съм чувал и да се кара до90х.км.,но лично аз не смятам да си правя такива експерименти,особенно с консумативи с неясен произход(каквито са у нас).Колкото до цената,задели си 150-200лв за части,за майсторлък-зависи от майстора
.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Относно ангренажен ремък и ролки
Хасковските таксиджии, опитно доказаха, че руски ремък на "Лада Самара" се къса между 90 и 95 хиляди. Въпреки това съм привърженик на смяната на 50-60 хиляди км. Няма проблем да си направиш курса и тогава да го смениш 5000+- не е проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Относно ангренажен ремък и ролки
значи моя ремък като е на 40 000км може да искара още 10-15000км 

Бъди себе си,има достатъчно други
- nedqlko711
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 11 ное 2008, 17:49
- Модел на автомобила: мондео 1.8i 16v,1993г.
- Местоположение: Popovo
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Относно ангренажен ремък и ролки
Предишният ми форд беше Ескорт 1.6 дизел и го карах 60000 км след смяна на ремъка, без проблеми. Ролката не съм я сменял.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Относно ангренажен ремък и ролки





Мале, що хляб изядоха майсторите с тоз мотор >:): >:):
Колега мини си километрите който плануваш и не отлагай смяната!

fiestaracing-just race!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта