Относно ангренажен ремък и ролки

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
LoseControl
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 02 мар 2009, 14:26
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Относно ангренажен ремък и ролки

Мнение от LoseControl » 08 авг 2009, 11:48

Здравейте..

Искам да питам относно за ангренажния ремък значи преди 400 км по сервизния стикер трябваше да ги сменя,рисковано ли е да продалжа да карам колата налагаме ми се да патувам още 250-300 км с колата по работа,между другото колата ми е Форд Мондео 1.8 турбо дизел 1996 година.Може ли да ми кажете какви пари ще ми излене смяната на ремаците и ролките...

Благодаря...!

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Относно ангренажен ремък и ролки

Мнение от Tezz » 08 авг 2009, 14:37

Здравей,по принцип може да не ти направи беля и още 10хил.км,но може да ти стъжни живота и още като го подкараш.Добре е на 60х.км. да се смени за да ти е по-спокойно,макар че съм чувал и да се кара до90х.км.,но лично аз не смятам да си правя такива експерименти,особенно с консумативи с неясен произход(каквито са у нас).Колкото до цената,задели си 150-200лв за части,за майсторлък-зависи от майстора :) .

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Относно ангренажен ремък и ролки

Мнение от HACKO » 09 авг 2009, 00:08

Хасковските таксиджии, опитно доказаха, че руски ремък на "Лада Самара" се къса между 90 и 95 хиляди. Въпреки това съм привърженик на смяната на 50-60 хиляди км. Няма проблем да си направиш курса и тогава да го смениш 5000+- не е проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: volvo v40
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: Относно ангренажен ремък и ролки

Мнение от aniaeg » 09 авг 2009, 16:48

значи моя ремък като е на 40 000км може да искара още 10-15000км :?:
Бъди себе си,има достатъчно други

Потребителски аватар
nedqlko711
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 ное 2008, 17:49
Модел на автомобила: мондео 1.8i 16v,1993г.
Местоположение: Popovo
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Относно ангренажен ремък и ролки

Мнение от nedqlko711 » 12 авг 2009, 14:13

Предишният ми форд беше Ескорт 1.6 дизел и го карах 60000 км след смяна на ремъка, без проблеми. Ролката не съм я сменял.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Относно ангренажен ремък и ролки

Мнение от fiestaracing » 13 авг 2009, 08:49

:twisted: Аз пък смятам че точно за 1.8д/тд тази смяна е жизнено важна :twisted: ! Няколко години карах 1.8д ескорт 90г., последните 3 смени на ремъците и ролките се правеха с комплект клапани и гарнитура глава :twisted: :twisted: :twisted: ! И трите пъти на около 60-65к км.! Точно с 1.8д/тд (мотора до 98г.) и 60к км++ не барайте съдбата по задника!
Мале, що хляб изядоха майсторите с тоз мотор >:): >:):
Колега мини си километрите който плануваш и не отлагай смяната! _friends_
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта