Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 10 юли 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Scorpio Turnier 2000 16V DOHC, Automat, 1995
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Колеги имам големи странни проблеми. Купих си едно Ford Scorpio II Turnier Kombi, 2000 16V 136 коня мотора със веригата, автоматик, американското скорпио. Беще изхвърлила мослото във водната система. Свалих главата шлайф беше крива, слагам я и почна да ми завира много бързо водата. Имам чуството ,че духа от някаде горещ въздух от някой цилиндър. Свалям я пукнатина между средния болт на главата и един от каналите за водата, заварка шлайф проверка, ще я слагам тия дни. Датчика на таблото за температурата на мотора, непоказваше повече от средата колкото и да е загряла, смених го но пак там показва. Перката на мотора отказва да включи след време сама включва, даже не бях я палил 1 ден и на другия ден както съм пред колата и си говоря с един приятел сама включи перките. Същото направи и със фаровете посреднощ сама включила фаровете и изхаби акомулатора. Проблем , също ми светна и лампата за ABS-са. Двигателя - Прекъсва после пък не прекъсва и бяга като луда. Немога да разбера какво става. ПОМАГАЙТЕ.
DJ Bastard
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Лелее човек като чета какво ти се случва заболя ме главата. Колата ти е за сервиз определено.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Свали, разглоби и огледай ел.таблото.
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Отиди на диогностика - там тестват и датчика да перката на радиатора. Ще кажат и за мотора. Относно фаровете - виж си ключа за фаровете, не може сама да ги пали 

У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 10 юли 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Scorpio Turnier 2000 16V DOHC, Automat, 1995
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Значи, до сега се боря със тия неща. Ключа за фаровете е перфектен. Изолирах всички кабели на който им бяха почнали да опадват изолацийте първо един по един и после във сноп както трябва да бъде. Задната чистачка неможах да я раздвижа и накрая и ударих наколко чука за да си гледа работата. Перките направих една допълнителна моя инсталация със ключ вътре във купето и две двойни релета та като изключа ръчното пускане от ключа да прехвърля перките към оригиналната им инсталация. Таблото го изкарах проверих всичко, добре си е. Смених всички габаритни крушчици по таблото и арматурата, изгорелите разбирасе. Само се чудя защо преди да сваля главата за шлайф, когато карам изведнъж ми спира километража и после по някой път и обортомера. После сами тръгват. А това за прекъсването на мотора четох във един друг пост че един сменил бубините и се оправила. А тази кола идва от Германия и момчето там сменил едната бубина за да я запали. За АБС накой ако има идеи, казаха ми да проверя датчците във колелата.
а датчика за перката е на главата не на радиатора.
КАЗВАЙТЕ ИДЕИ КОЛЕГИ.
а датчика за перката е на главата не на радиатора.
КАЗВАЙТЕ ИДЕИ КОЛЕГИ.
DJ Bastard
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=30389" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 10 юли 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Scorpio Turnier 2000 16V DOHC, Automat, 1995
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
При мен лампата за ABS са си свети постоянно. Дано да е било от някои кабел сега ги изолирах всички както трябва но ще видим като успея да зглобя двигателя и да я запаля.
DJ Bastard
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Виж датчиците на ABS-а дали ги има и кабелите дали са цели. Премери съпротивлението им да е около 1000 ома.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 10 юли 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Scorpio Turnier 2000 16V DOHC, Automat, 1995
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Някой може ли да ми каже как да обезвъздуша водната система. Утре почвам да затварям мотора. Дано да имам късмет този път. Също ме интересува къде във Варна мога да го закарам да го закача на компютър да му прегледам грешките и евентуално да ги оправя. За този модел се зблъсках с такива неща, че и части едвам се намират по магазините и все нещо не е наред, набутват си фълшивите части постоянно.
DJ Bastard
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 10 юли 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Scorpio Turnier 2000 16V DOHC, Automat, 1995
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Пфууу, още несъм го зглобил. Но утре на обяд вече го почвам.
Но обурудвах главата.
Някой има ли на понятие, за разпределителните валове кой е ляв и кой десен.
Че им забравих разположението. На черупките пише L and R ама валовете немога да ги различа, а нямат и надпис по тях , а и кой къде стой.
Местата им погледнато откъде.
Но обурудвах главата.
Някой има ли на понятие, за разпределителните валове кой е ляв и кой десен.
Че им забравих разположението. На черупките пише L and R ама валовете немога да ги различа, а нямат и надпис по тях , а и кой къде стой.
Местата им погледнато откъде.
DJ Bastard
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Колега,оправи ли проблема с АБС ,и как е??? Че при мен лампата (на АБС) светва като вдигна над 20км/ч.А като запаля не свети!

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 01 ное 2007, 19:38
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Така имам Форд Скорпио 1995 2000 16.v работи 5 минути перфектно реже се на място работи на обороти и на 5-тата минута изгасва и после няма палене, занесох го на майстор каза ми че го пробвал няма проблеми работел около 20-30 минути и го е изгасил. Когато тругнах да си го прибирам на 10-тата минута изгасна. НЕМОГА ДА РАЗ?БЕРА КАКВО МУ ИМА това беше 4-я майстор който го гледа, искам съвет: КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ???????????
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 10 юли 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Scorpio Turnier 2000 16V DOHC, Automat, 1995
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Най на края го зглобих и сега пък неще да пали, опита се на два пъти докато върта на ктартер да препатка и толкова.
Някой знаели разположението на маркучите на горивото единия е със червена чашка накрайника де е другия е бял. кой от коя страна влиза на инжекцията, от едната страна на инжекцията има клапанче а от другата няма.
Остана ми и една букса свободна с два пина на схемата я дават да се слага на жилото на гаста на инжекцията speedo meter ама аз я нямам мяй и даже не си спомням беше ли включена буксата или не.
Ето една диаграма за ориентация на 1 съм вкарал червения а на 2 белия.
незнам обаче кой идва от помпата и кой е за излишното червения или белия също и на входовете на инжекцията.

Някой знаели разположението на маркучите на горивото единия е със червена чашка накрайника де е другия е бял. кой от коя страна влиза на инжекцията, от едната страна на инжекцията има клапанче а от другата няма.
Остана ми и една букса свободна с два пина на схемата я дават да се слага на жилото на гаста на инжекцията speedo meter ама аз я нямам мяй и даже не си спомням беше ли включена буксата или не.
Ето една диаграма за ориентация на 1 съм вкарал червения а на 2 белия.
незнам обаче кой идва от помпата и кой е за излишното червения или белия също и на входовете на инжекцията.

Последна промяна от djbastard на 25 окт 2009, 22:49, променено общо 2 пъти.
DJ Bastard
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 10 юли 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Scorpio Turnier 2000 16V DOHC, Automat, 1995
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Колега даи снимка да ти видя форда. и пиши ако намериш проблема. Аз имах подобен проблем.stefan_kpv написа:Така имам Форд Скорпио 1995 2000 16.v работи 5 минути перфектно реже се на място работи на обороти и на 5-тата минута изгасва и после няма палене, занесох го на майстор каза ми че го пробвал няма проблеми работел около 20-30 минути и го е изгасил. Когато тругнах да си го прибирам на 10-тата минута изгасна. НЕМОГА ДА РАЗ?БЕРА КАКВО МУ ИМА това беше 4-я майстор който го гледа, искам съвет: КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ???????????
Паля върви всичко но после като откачи неще изобщо до пали. на другия ден докато чукна веднага пали странна работа.
Забравих да ти напиша че някъде четох че един се сбласкал с подобни проблеми трудно пали прекъсва и т.н. сменил бубините и се оправила.
Аз пък сега три дена немога да запаля мойта. Побарках се и нестава.
DJ Bastard
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 10 юли 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Scorpio Turnier 2000 16V DOHC, Automat, 1995
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Установих че свещите не дават искра, не им идва ток от инсталацията.
Някой знаели от каде да трагна да проверявам.
Някой знаели от каде да трагна да проверявам.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 10 юли 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Scorpio Turnier 2000 16V DOHC, Automat, 1995
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Най накрая запали.
Забравил съм да включа буксата за датчика но хол и затова не палеше.
Включих я и запали веднага на момента. Поразтърках го до центара на варна и обратно върви като звяр.
Сега остана да си купя маслен филтър за скоростната кутия автомата де и да го сменя и него.
Проверих 1 от датчиците на АБС са на предно дясно колело датчика дава към 1,097 ома.
Ше проверя и другите тия дни да видим ше се оправили проблема с АБС са.
Километража пак ми откача отвреме навреме и незнам откъде е тоя проблем.
Забравил съм да включа буксата за датчика но хол и затова не палеше.
Включих я и запали веднага на момента. Поразтърках го до центара на варна и обратно върви като звяр.
Сега остана да си купя маслен филтър за скоростната кутия автомата де и да го сменя и него.
Проверих 1 от датчиците на АБС са на предно дясно колело датчика дава към 1,097 ома.
Ше проверя и другите тия дни да видим ше се оправили проблема с АБС са.
Километража пак ми откача отвреме навреме и незнам откъде е тоя проблем.
DJ Bastard
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Трябва да мериш колелата и като ги въртиш(с постоянна скорост) и мериш напрежение.Като измериш покажи данните и да ги сравним!
Моите са : при постоянно въртене на ръка- предно ляво 0.23-0.24 V,предно дясно 0.24-0.30V
При скорост 20 км/ч - задноляво 0.15-0.16V заднодясно 0.78-0.80V .Последното много се отклонява и ме съмнява!!!
съпротивление -предо ляво -1.101,предно дясно- 1.079, задно ляво- 1.073, задно дясно - 1.078 в килоомове
Моите са : при постоянно въртене на ръка- предно ляво 0.23-0.24 V,предно дясно 0.24-0.30V
При скорост 20 км/ч - задноляво 0.15-0.16V заднодясно 0.78-0.80V .Последното много се отклонява и ме съмнява!!!
съпротивление -предо ляво -1.101,предно дясно- 1.079, задно ляво- 1.073, задно дясно - 1.078 в килоомове

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
почисти хубаво клемите на акумулатора , понякога го прави от лоша масаdjbastard написа:Най накрая запали.
Километража пак ми откача отвреме навреме и незнам откъде е тоя проблем.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 10 юли 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Scorpio Turnier 2000 16V DOHC, Automat, 1995
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Не е от акумолатора.
Той е със тия клеми дето се стягат с болт и гайка. Невъзможно е така съм ги стегнал пак и са чисти.
Искам да отбележа че съм що годе техник и имам познания и то доста.
Тук ми мирише на диагностика с компютър и изчистване на грещки.
Другото което може да е някой куплунг, да прекъсва но невиждам такъв, разглабях цялото табло всичките си стоят новички и чисти, вадих ги изключвах тоест да видя клемите им как са добреса.
За това че да движиш колелото и да мериш напрежението на датчика няма смисъл, там са мили волтове който компютъра си подава и слуша разликите после, тоест сравнява си движението на 4 рите колела от се нарича и АБС да спре блокирането на колелата. Тоест обарках мили волтове но защото това е честота която той слуша и си измерва и преценява да задеиства ли или не. Щом датчика си показва омовете е добре, друг е въпроса да нее прекъснат някои кабел от датчика до компютъра но това рядко се случва.
АБС са трябва да светва тогава когато вдигне над 20 км, значи че е приключил теста и е засякъл някое неработещо колело тоест в случая датчик.
Тук проблема ми се струва че е от буксите, и аз ще ги почистя тиа дни всичките.
Ако някой знае къде във Варна имат нужния софтуер за този Форд да каже моля, че да отида като имо време.
Той е със тия клеми дето се стягат с болт и гайка. Невъзможно е така съм ги стегнал пак и са чисти.
Искам да отбележа че съм що годе техник и имам познания и то доста.
Тук ми мирише на диагностика с компютър и изчистване на грещки.
Другото което може да е някой куплунг, да прекъсва но невиждам такъв, разглабях цялото табло всичките си стоят новички и чисти, вадих ги изключвах тоест да видя клемите им как са добреса.
За това че да движиш колелото и да мериш напрежението на датчика няма смисъл, там са мили волтове който компютъра си подава и слуша разликите после, тоест сравнява си движението на 4 рите колела от се нарича и АБС да спре блокирането на колелата. Тоест обарках мили волтове но защото това е честота която той слуша и си измерва и преценява да задеиства ли или не. Щом датчика си показва омовете е добре, друг е въпроса да нее прекъснат някои кабел от датчика до компютъра но това рядко се случва.
АБС са трябва да светва тогава когато вдигне над 20 км, значи че е приключил теста и е засякъл някое неработещо колело тоест в случая датчик.
Тук проблема ми се струва че е от буксите, и аз ще ги почистя тиа дни всичките.
Ако някой знае къде във Варна имат нужния софтуер за този Форд да каже моля, че да отида като имо време.
DJ Bastard
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio II Turnier.95 Много проблеми помощ
Какъв точно е проблема с километража?
Проблемите с ABS-а могат да дойдат от много места. На място може всичко да добре, но като потеглиш да даде грешка. Някъде във форума съм описал как се диагностицира повреден датчик.
Много важно е датчиците да са добре напъхани в гнездата. Често при вадене не се вкарват добре, понеже има гумено оплътнение, което се противопоставя на приложената сила с цел по добро уплътняване за изолация от външните влияния.
И най-малката въздушна междина води до намаляване на амплитудата на сигнала.
Проблемите с ABS-а могат да дойдат от много места. На място може всичко да добре, но като потеглиш да даде грешка. Някъде във форума съм описал как се диагностицира повреден датчик.
Много важно е датчиците да са добре напъхани в гнездата. Често при вадене не се вкарват добре, понеже има гумено оплътнение, което се противопоставя на приложената сила с цел по добро уплътняване за изолация от външните влияния.
И най-малката въздушна междина води до намаляване на амплитудата на сигнала.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта