Ford Probe
- 
				fbi_1
- потребител 
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Ford Probe
Колеге имам жестока дилема за решаване и ще ми трябва малко помощ!!!!Решил съм да покарам нещо по мощничко и се спрях на Пробе.Ако някой е компетете нека каже кой двигател е по добър 2.2turbo ili 2.5 V6 ,скъпили са частите за тях ,колко харчи ...............абе малко инфо  благодаря предварително
 благодаря предварително 
Нещо такова http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
 http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
			
													 благодаря предварително
 благодаря предварително 
Нещо такова
 http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
 http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
					Последна промяна от fbi_1 на 15 юли 2009, 01:14, променено общо 1 път.
									
			
									
						- 
				Viktor vichev
- потребител 
- Мнения: 121
- Регистриран: 12 юни 2009, 20:35
- Модел на автомобила: Ford Probe 24v Ford Mondeo 24v GT Ford Mondeo 1.6 16v Ford Escort Cabrio 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Продавам мойто PROBE 2.5 24 V черно ако имаш интерес обадими се 0899 363676  техническо състояние перфектно и подържано !!!
			
									
									
						- 
				fbi_1
- потребител 
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Е..... колеги дайте някое мнение де  не може всички да сте на море!!!!!!
 не може всички да сте на море!!!!!!
Влюбих се в този автомобил от както чух В6 звяра да реве ,а и ще наказвам всички келеши дето мислят че форд не върви
 ,а и ще наказвам всички келеши дето мислят че форд не върви  
   
  
П.С Ако темата не е за тоя раздел моля модераторите да я преместят!!!!
			
									
									
						 не може всички да сте на море!!!!!!
 не може всички да сте на море!!!!!!Влюбих се в този автомобил от както чух В6 звяра да реве
 ,а и ще наказвам всички келеши дето мислят че форд не върви
 ,а и ще наказвам всички келеши дето мислят че форд не върви  
   
  П.С Ако темата не е за тоя раздел моля модераторите да я преместят!!!!
- Cougar
- потребител 
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
виж сега колега
първо - на мк1 се слагат 2.2 и 2.2Турбо
на мк2 се слагат 2.0 и 2.5 В6
аз карам Пробе 2.5 В6 без катализатор и се гоних с 2.2 Турбо с пилена глава и без катализатор - от 5 дръпки го бих 3 пъти и на 6таTa счупи турбо
Общо взето и 2те вървят прилично. И все пак има балкан разлика от единия до другия като дизаин и екстри.
Гонил съм се и съм бил :
Голф 4 1.8Т 150хп - кола и половина
Голф 4 1.9 ТДИ 150хп - 2 коли (ако не и горница)
Голф 2 1.8 16В КР 139хп - почти половин кола (много ме узори, 5 пъти се пуснахме)
Ренаулт Межане Coach 2.0 16В 150хп - кола и половина
БМВ E36 цоупе Ванос 150 hp - тук убийството беше голямо
Волво V40 Комби 2.0Т 160хп - по негови думи (приятел) 2 коли
Хонда ЦРХ Дел Сол 1.6 125хп - голяма разлика изобщо не го и видях къде остана
Всичко останало са разни 115 и 130 коня коли, които остават много отзад
Пак отбелязвам - stock без катализатор съм
Части - в ebay колкото искаш на страхотни цени
Разход - 12-13/100 градско
Чувство - страхотно (имам Cougar и Cougar е като обикновена градска кола в сравнение с Probe)
Ако имаш още въпроси питай.
Лично за мен старите mk1 са страхотни дърва, особено вътре. Единственото им хубаво нещо е че имат електронно регулируемо окачване.
			
									
									първо - на мк1 се слагат 2.2 и 2.2Турбо
на мк2 се слагат 2.0 и 2.5 В6
аз карам Пробе 2.5 В6 без катализатор и се гоних с 2.2 Турбо с пилена глава и без катализатор - от 5 дръпки го бих 3 пъти и на 6таTa счупи турбо
Общо взето и 2те вървят прилично. И все пак има балкан разлика от единия до другия като дизаин и екстри.
Гонил съм се и съм бил :
Голф 4 1.8Т 150хп - кола и половина
Голф 4 1.9 ТДИ 150хп - 2 коли (ако не и горница)
Голф 2 1.8 16В КР 139хп - почти половин кола (много ме узори, 5 пъти се пуснахме)
Ренаулт Межане Coach 2.0 16В 150хп - кола и половина
БМВ E36 цоупе Ванос 150 hp - тук убийството беше голямо
Волво V40 Комби 2.0Т 160хп - по негови думи (приятел) 2 коли
Хонда ЦРХ Дел Сол 1.6 125хп - голяма разлика изобщо не го и видях къде остана
Всичко останало са разни 115 и 130 коня коли, които остават много отзад
Пак отбелязвам - stock без катализатор съм
Части - в ebay колкото искаш на страхотни цени
Разход - 12-13/100 градско
Чувство - страхотно (имам Cougar и Cougar е като обикновена градска кола в сравнение с Probe)
Ако имаш още въпроси питай.
Лично за мен старите mk1 са страхотни дърва, особено вътре. Единственото им хубаво нещо е че имат електронно регулируемо окачване.
Продавам си колата !
						- midex
- потребител 
- Мнения: 178
- Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Probe V6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Пробето със счупеното турбо да не е било онова с ламбо-вратите, че нали си имате едно такова в Габрово.Cougar написа:аз карам Пробе 2.5 В6 без катализатор и се гоних с 2.2 Турбо с пилена глава и без катализатор - от 5 дръпки го бих 3 пъти и на 6таTa счупи турбо
 
 Въпреки, че моето има добра озвучителна система, докато карам не слушам музика, понеже ми прави кеф да слушам двигателя, даже и без да съм сменял нещо по генерацията.
 
 Количката е пъргава, макар, че миналата седмица ме би едно М5, ама онова беше с бая пъти коне над моята, та не съм чак толкова нещастен от този факт.
 
 Като извод - наблюденията ми са, че колегата със съмненията е по-удачно да си вземе МК2 с 2.5 и после да сложи някоя снимка тук да го видим.
- 
				fbi_1
- потребител 
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Много благораря за отзивите =D>: но искам да попитам каде са им слабите места и какво трява да гледам за да не се врътна???  А що се толкоз евтини?????........не е реално просто
 А що се толкоз евтини?????........не е реално просто 
			
									
									
						 А що се толкоз евтини?????........не е реално просто
 А що се толкоз евтини?????........не е реално просто 
- Cougar
- потребител 
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Ми нали защото е Форд 
Макар че двигателя и окачването са на Мазда 626/МХ6
А всичко останало си е щатски Форд
Няма НИЩО общо с тукашните европейски модели, в това те уверявам!
Аз лично като цяло за слабо място съм чувал само за водна помпа (макар да не познавам българин с такъв проблем), която в комплект с ангренажния ремък и ролките е 150 долара в ebay мисля
Моя е 93 набор и нещо като ружда има само отдолу отзад под багажника по носещите греди, но е повърхностно, не е изгнила, никъде другаде няма дори и наченки на ружда.
Ако си О.К. с английския ще ти дам link към форум, където има ВСЯКАКВА информация за тея автомобили (от-до).
Не е тоя с ламбо вратите, той уж има портвана глава, без катализатор и конусен филтър. Когато го карах да се пускаме той ми отказа
Колега ще ти кажа само едно - докато не се качиш и покараш този автомобил, няма да разбереш за какво става дума (не че е извънземна кола, но наистина има чар, стил и едва ли не душа). Тези автомобили се карат със сърце, а собствениците им трудно се разделят с тях
Като си избираш гледай разни дреболии - примерно топчето на скоростния лост дали е оригинално и в какво състояние е, волана, салона. Пуши ли синьо (моя не пуши), има ли масло по мотора, как трака (моя като е студен не трака грам, като сгрее и почва да чука), какви обороти държи на място на свободна (трябва да са 600-650-700), как е окачването - при мен е доста твърдо и си е фабричното. Няма как да ти изпиша всичко. Първоначално като покараш преди да си я купил може да ти се стори малко мудна, ако се притесняваш да я сръчкаш (аз не посмях докато не я купих), но като се научиш да я караш и и махнеш катализатора и крайното гърне, ще разбереш как се развърта и стрялка В6 (не е като бавните мотори на БМВ).
Мога да изпиша още 3-4 пъти по толкова, но мисля да спя. Това най добре се обсъжда очи в очи, а аз за този автомобил мога да говоря много
Късмет с избора ти пожелавам, дано станеш част от нашето общество (обмислям някакъв клон на Club Форд България, запознах се online с доста собственици на Пробе). >:D<:
			
									
									
Макар че двигателя и окачването са на Мазда 626/МХ6
А всичко останало си е щатски Форд
Няма НИЩО общо с тукашните европейски модели, в това те уверявам!
Аз лично като цяло за слабо място съм чувал само за водна помпа (макар да не познавам българин с такъв проблем), която в комплект с ангренажния ремък и ролките е 150 долара в ebay мисля

Моя е 93 набор и нещо като ружда има само отдолу отзад под багажника по носещите греди, но е повърхностно, не е изгнила, никъде другаде няма дори и наченки на ружда.
Ако си О.К. с английския ще ти дам link към форум, където има ВСЯКАКВА информация за тея автомобили (от-до).
Не е тоя с ламбо вратите, той уж има портвана глава, без катализатор и конусен филтър. Когато го карах да се пускаме той ми отказа

Колега ще ти кажа само едно - докато не се качиш и покараш този автомобил, няма да разбереш за какво става дума (не че е извънземна кола, но наистина има чар, стил и едва ли не душа). Тези автомобили се карат със сърце, а собствениците им трудно се разделят с тях

Като си избираш гледай разни дреболии - примерно топчето на скоростния лост дали е оригинално и в какво състояние е, волана, салона. Пуши ли синьо (моя не пуши), има ли масло по мотора, как трака (моя като е студен не трака грам, като сгрее и почва да чука), какви обороти държи на място на свободна (трябва да са 600-650-700), как е окачването - при мен е доста твърдо и си е фабричното. Няма как да ти изпиша всичко. Първоначално като покараш преди да си я купил може да ти се стори малко мудна, ако се притесняваш да я сръчкаш (аз не посмях докато не я купих), но като се научиш да я караш и и махнеш катализатора и крайното гърне, ще разбереш как се развърта и стрялка В6 (не е като бавните мотори на БМВ).
Мога да изпиша още 3-4 пъти по толкова, но мисля да спя. Това най добре се обсъжда очи в очи, а аз за този автомобил мога да говоря много

Късмет с избора ти пожелавам, дано станеш част от нашето общество (обмислям някакъв клон на Club Форд България, запознах се online с доста собственици на Пробе). >:D<:
Продавам си колата !
						- midex
- потребител 
- Мнения: 178
- Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Probe V6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Евтини са, защото са точно на 1 кон под акциза. =D>:fbi_1 написа:....искам да попитам каде са им слабите места и какво трява да гледам за да не се врътна???А що се толкоз евтини?????........не е реално просто
Не знам точно за какви слаби места трябва да гледаш...аз моята като я взимах, проверих цялото ел.оборудване дали е читаво - прозорци, огледала, седалки, осветление, климатик и т.н. - всичко си работеше, че даже и климатикът не се нуждаеше от дозареждане. Като запалиш, наблюдавай всички лампи по таблото дали ще изгаснат малко след това - ABS, еърбега, engine check и останалите.
А що се отнася до лампите и лампичките в тая кола...направо не мога да ги изброя колко са...всичко свети - като отвориш врата - светва купето, светва в краката на пътниците, за осветление на купето има още лампи, жабката свети, запалката свети, контактният ключ свети, огледалата на сенниците като ги отвориш и те светят, предният капак като го отвориш и там свети, задната врата - също...че чак са вградили осветление и в двете външни ключалки, които светят нощем, че да си отключваш колата по-лесно.
 Иначе всичко гасне след 15 мин. непрекъснато светене, за да не се изтощи акумулатора ако си забравил нещо случайно, а и за бонус имаш предупредителен звуков сигнал при забравяне...абе, измислено е.
  Иначе всичко гасне след 15 мин. непрекъснато светене, за да не се изтощи акумулатора ако си забравил нещо случайно, а и за бонус имаш предупредителен звуков сигнал при забравяне...абе, измислено е.  
 Съветвам те за собствено спокойствие да направиш както мен - тъй като не знаех кога за последно и какво е сменяно, а така и така колата е достатъчно евтина, смених всички консумативи - ремъци, течности, накладки (бяха си за смяна), филтри...и сега поне си знам, че всички тия работи са нови и кога пак трябва да ги сменям.
Едит: Преди да взема това Пробе, гледах и едно сливенско - http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details. По онова време той му искаше 4300, сега е паднал на по-реална цена. Покарах я малко - двигателят е в прекрасно състояние, даже имам чувството, че дърпаше малко повече от моето Пробе в момента. Онази не я взех, защото някой беше теглил по една черта по цялото протежение на колата от двете страни и имаше леки ръждиви петънца в задната част. Иначе пичът е много точен и я дава с втори комплект джанти.
Айде стига съм обяснявал, че този раздел е с малко по-друга насоченост и модераторите ще ме бият...

- Cougar
- потребител 
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Аз като взех моя малко след това излезе Сливенския и много му се изкефих. Изглежда много запазен, и предполагам че ако го вземеш няма да сгрешиш.   
			
									
									
Продавам си колата !
						- 
				fbi_1
- потребител 
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Много благодаря на всички за отзивите >:D<: То и аз го гледах тоя от сливен ама не знаех че и, от двете страни е надран  на снимките на се вижда добре!!!!!!!А, колко горе-долу са разходите по регистрацията на бегачката????
 на снимките на се вижда добре!!!!!!!А, колко горе-долу са разходите по регистрацията на бегачката????
			
									
									
						 на снимките на се вижда добре!!!!!!!А, колко горе-долу са разходите по регистрацията на бегачката????
 на снимките на се вижда добре!!!!!!!А, колко горе-долу са разходите по регистрацията на бегачката????- 
				fbi_1
- потребител 
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Мамка му..................ония от сливен са го продали  
   
   
   Няма такъв кърък като мен!!!!!
 Няма такъв кърък като мен!!!!!
			
									
									
						 
   
   
   Няма такъв кърък като мен!!!!!
 Няма такъв кърък като мен!!!!!- midex
- потребител 
- Мнения: 178
- Регистриран: 07 мар 2009, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Probe V6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Спокойно, пак ще излезе някоя добра оферта - търси обаче само 2.5/24V, ако не те притеснява данъка му и това, че стрелката на бензиномера постоянно ще се движи в посока надолу пред погледа ти...ама такава кола трудно ще се удържаш да я караш икономично.  
 
Аз гледах и един тъмносин в едно село до Пазарджик, но нещо не виждам из обявите вече...беше в абсолютно идеално състояние отвсякъде (внос от Холандия), грам чертичка нямаше по купето, обаче не ми допадна, че беше без климатик и че му искаше близо 5 бона. Щях да ходя да гледам и един тъмносин чак в Кюстендил (GTS-версия от последната година на производство с всички екстри + темпомат), но се размина, понеже взех този, дето карам в момента. И до Велико Търново даже щях да ходя за един светлосин (с всички сменени консумативи и на атрактивна цена - 3600 лв.)...нямам представа от тези всичките досега кой се е продал и кой не, но все още им пазя координатите.
			
									
									
						 
 Аз гледах и един тъмносин в едно село до Пазарджик, но нещо не виждам из обявите вече...беше в абсолютно идеално състояние отвсякъде (внос от Холандия), грам чертичка нямаше по купето, обаче не ми допадна, че беше без климатик и че му искаше близо 5 бона. Щях да ходя да гледам и един тъмносин чак в Кюстендил (GTS-версия от последната година на производство с всички екстри + темпомат), но се размина, понеже взех този, дето карам в момента. И до Велико Търново даже щях да ходя за един светлосин (с всички сменени консумативи и на атрактивна цена - 3600 лв.)...нямам представа от тези всичките досега кой се е продал и кой не, но все още им пазя координатите.

- 
				fbi_1
- потребител 
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 апр 2007, 18:08
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v Ghia "97
- Местоположение: Банкя
- Status: Извън линия
Re: Ford Probe
Не ме притеснява нито разхода,нито данъка!!!!Ама нещо няма добри оферти............А да си взема 14 годишна кола с турбо няма начин  със сигорност ще е 2.5/24v. Бях се навил и една Тойота Селика да взема а то 105 коня е срамно за спортна  кола
 със сигорност ще е 2.5/24v. Бях се навил и една Тойота Селика да взема а то 105 коня е срамно за спортна  кола    да ми се смеят някаде!!!!Остава ми да чакам да се появи някоя
  да ми се смеят някаде!!!!Остава ми да чакам да се появи някоя  
			
									
									
						 със сигорност ще е 2.5/24v. Бях се навил и една Тойота Селика да взема а то 105 коня е срамно за спортна  кола
 със сигорност ще е 2.5/24v. Бях се навил и една Тойота Селика да взема а то 105 коня е срамно за спортна  кола    да ми се смеят някаде!!!!Остава ми да чакам да се появи някоя
  да ми се смеят някаде!!!!Остава ми да чакам да се появи някоя  
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта



