Обороти на Форд фиеста'94

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
yazata75
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 30 мар 2009, 10:28
Модел на автомобила: fiesta 1.1
Status: Извън линия

Обороти на Форд фиеста'94

Мнение от yazata75 » 15 юни 2009, 11:01

Колеги, за малко помощ да помоля. Колко са оборотите на празен ход на фиестичката и как се регулират? защо като запаля сутрин ми светват лампите за маслото и акумулатора и като подам малко газ изгасват? И още нещо като запаля сутрин колата веднага след това гасне, ако не подавам постоянно газ, или трябва да помпам докато загрее или трябва да дръпна смукача, не може ли без да се правят тези две неща да си стои запалена колата без да гасне. Баба Фи е карбуратор 1,1. Благодаря ви предварително.

Потребителски аватар
momo76
потребител
потребител
Мнения: 533
Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Обороти на Форд фиеста'94

Мнение от momo76 » 15 юни 2009, 14:20

yazata75 написа:или трябва да помпам докато загрее или трябва да дръпна смукача
Колега той смукача е за това, да се дърпа когато е студен мотора. Щом са направили хората нещо да се дърпа в колата значи има някаква полезна функция. Колата ти е карбуратор, няма компютър дето да казва толкова гориво, такава искра и т.н. за различните температурни режими. Щом може да се дърпа смукача значи е ръчен а не автоматичен ( и такива има ама явно ти не си късметлия да имаш такъв ).
Затова при студен мотор - дърпаш смукача и палиш, като загрее малко го прибираш.
Иначе оборотите при загрял мотор трябва да са около 1000 (тези дето по са чели ще кажат точно колко), при студен повече (ама със смукач, иначе са по малко или хич ги няма).
Като ти гледам ника трябва да си от поколението карали Москвич и Лада, а не знаеш тайната на смукача. :lol:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта