От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Само да вметна, че съм съгласен с колегата по този въпрос, който трябва да бъде уточнен успоредно с приемането за движение с включени светлини.designer написа:......... Ще подрепя тази инициатива, само ако тя бъде слята със забраната на ксенонови фарове (не оригинално монтирани)... ..............
............Пак повтарям - инициатива за постоянно включени фарове е добра и полезна, но само ако бъдат забранени и незаводско монтираните ксенон системи.
Преди два дни бях заслепен през деня(беше облачно) от фаровете на кола, която караше след мен по булеварда от Подуене към Сточна гара. Загледах се по другите коли- нищо подобно, по едно време оп! още един изрУТ. Просто в огледалото не можеше да се гледа. Представям си да караха срещу мен..... светло, а нищо не виждаш....


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
- Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
FOXY, наистина не е разбрала написаното от мен и в афекта си се изказва малко по-остро на моменти.
За да е ясно всичко,ще поясня това което исках да кажа.
В нашата действителност, водещ мотив за приемането на едно или друго нещо от политиците и чиновниците ни не е нашата безопасност на пътя. Причината за приемането на нещо е винаги финансова.
За да се убеди FOXY в правотата ми може да се огледа когато кара количката си за дупките, маркировката, липсата на магистрали, подкупното ченге, горивата, маслата и частите менте, техническия преглед , фалшивите книжки и .тн. Все грижа за нашата безопасност на пътя. Списъкът може да бъде доста дълъг.
В никакъв случай не съм против задължителното каране на фарове, въпреки, че от тази дискусия се разбра,че и това решение има недостатъци.
В същото време, повтарям, че съм убеден как ще се приеме, но не поради съображения за безопасност които ще бъдат изтъкнати, а заради финансовата страна.
Чрез горивата в бюджета влизат много средства за преразпределение и разбира се не отиват там за където са предназначени. Отиват най-често в джобовете на крадливите ни политици и чиновници, защото такава е командно административната посткомунистическа система, която властващите чиновници, незнайно защо са нарекли - демокрация.
За тях всеки лев в повече е добре дошъл.
За да е ясно всичко,ще поясня това което исках да кажа.
В нашата действителност, водещ мотив за приемането на едно или друго нещо от политиците и чиновниците ни не е нашата безопасност на пътя. Причината за приемането на нещо е винаги финансова.
За да се убеди FOXY в правотата ми може да се огледа когато кара количката си за дупките, маркировката, липсата на магистрали, подкупното ченге, горивата, маслата и частите менте, техническия преглед , фалшивите книжки и .тн. Все грижа за нашата безопасност на пътя. Списъкът може да бъде доста дълъг.
В никакъв случай не съм против задължителното каране на фарове, въпреки, че от тази дискусия се разбра,че и това решение има недостатъци.
В същото време, повтарям, че съм убеден как ще се приеме, но не поради съображения за безопасност които ще бъдат изтъкнати, а заради финансовата страна.
Чрез горивата в бюджета влизат много средства за преразпределение и разбира се не отиват там за където са предназначени. Отиват най-често в джобовете на крадливите ни политици и чиновници, защото такава е командно административната посткомунистическа система, която властващите чиновници, незнайно защо са нарекли - демокрация.
За тях всеки лев в повече е добре дошъл.
- foxy
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 25 юни 2008, 21:17
- Модел на автомобила: Ford Ka'97, ENDURA EFI 1.3i
- Местоположение: София, Дружба 2
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Разбрах пределно добре и за акцизите и за коварните замисли на политиците.....обърнахте темата на политиканстване и се намешахте в неща, в които нямате пръст. Сега идват избори...като не ви харесват сегашните управници, що не отидете да гласувате за някой по-добър??? Някой направи ли си труда да прочете какво предлагат партийте, които ще се явят на изборите или пак ще си гласувате ей така на случаен принцип, понеже някой ви е по симпатичен??? И като толкова плюете хората, които сте избрали за управници какво направихте вие като граждани на тази държава за да се променят нещата към по-добро, даа се спре с краденето на парите на данъкоплатеца???? Не може да очаквате, че ще пуснете някой да ви се качи на главата, на него ще му хареса, после ще му кажете "слез!" и той доброволно ще слезе. Масата от хората се примиряват с нарушаването на собствените им права - какво очаквате да излезе от това??? Нима очаквате някой да ви зачита за граждани???? Който е позволил сам да го мачкат - ще го мачкат и никой няма да му е виновен - дори и политиците, защото той сам им го е позволил!
Компютърна поддръжка, VOIP и сервиз за компютри и друга техника
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Абсолютно съгласен с "designer".
Това с ксеноните КАТ трябва да го спре.Нямам си на идея как,ама нещата граничат с безумието вече.Кой как събрал 100 лева,слага ксенон.До кога това?Ако разсейвателя не е вътре във фара,ксенона заслепява.Не е смятан да се слага на коли,при които стъклото служи за разсейвател.
За десните волани-подкрепям идеята за пълна забрана на вноса и регистрацията.Карал съм такъв пикап,служебен.Няма такова приключение...
Това с ксеноните КАТ трябва да го спре.Нямам си на идея как,ама нещата граничат с безумието вече.Кой как събрал 100 лева,слага ксенон.До кога това?Ако разсейвателя не е вътре във фара,ксенона заслепява.Не е смятан да се слага на коли,при които стъклото служи за разсейвател.
За десните волани-подкрепям идеята за пълна забрана на вноса и регистрацията.Карал съм такъв пикап,служебен.Няма такова приключение...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Дайте да се опитаме да спорим разумно и аргументирано, а не толкова емоционално. Визирам основно Foxy. Избягвай и персоналните нападки към другите потребители. Квалификациите "олигофрен" и подобни започвам да ги приемам лично, понеже не карам със светнати фарове и съм против карането на фарове при отлична видимост.
По темата: Не смятам, че шансът да утрепя на някой дъщерята, се влияе в същата степен от карането на фарове, както от спазването на правилата за движение по пътищата. Да не би фучащите с 100+ автомобили и мотори да са по-безопасни заради светнатите фаровете (често и дълги през деня)? Апелирам отново - да спазваме правилника на първо място и жертвите ще намалеят с 30, а не с 3%... В 99% от случаите маркировката и ограниченията са така поставени, че ако ги спазваме шансът да катастрофираме е минимален.
Само по фаровете ли виждате дали идва кола? Ами крави, пешеходци, каруци, велосипедсти и прочие НЛО-та по пътя? Като не си сигурен, че можеш да изпревариш, просто не го правиш и толкова.
П.П. Австрия е махнала задължителните дневните светлини от 1 януари 2008???
http://www.lightsout.org/story.html
http://www.dadrl.org.uk/whatsnew.html
http://www.wienerzeitung.at/DesktopDefa ... rentpage=2
http://ws4.orf.at/newspool/84383
П.П.П. Пак призовавам - водете спора с аргументи и цифри, а не с нападки. "Когато свършат аргументите, започват обидите".
По темата: Не смятам, че шансът да утрепя на някой дъщерята, се влияе в същата степен от карането на фарове, както от спазването на правилата за движение по пътищата. Да не би фучащите с 100+ автомобили и мотори да са по-безопасни заради светнатите фаровете (често и дълги през деня)? Апелирам отново - да спазваме правилника на първо място и жертвите ще намалеят с 30, а не с 3%... В 99% от случаите маркировката и ограниченията са така поставени, че ако ги спазваме шансът да катастрофираме е минимален.
Само по фаровете ли виждате дали идва кола? Ами крави, пешеходци, каруци, велосипедсти и прочие НЛО-та по пътя? Като не си сигурен, че можеш да изпревариш, просто не го правиш и толкова.
П.П. Австрия е махнала задължителните дневните светлини от 1 януари 2008???
http://www.lightsout.org/story.html
http://www.dadrl.org.uk/whatsnew.html
http://www.wienerzeitung.at/DesktopDefa ... rentpage=2
http://ws4.orf.at/newspool/84383
П.П.П. Пак призовавам - водете спора с аргументи и цифри, а не с нападки. "Когато свършат аргументите, започват обидите".
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
- Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
т foxy на Съб 30 Май, 2009 12:32
Разбрах пределно добре и за акцизите и за коварните замисли на политиците.....обърнахте темата на политиканстване и се намешахте в неща, в които нямате пръст. Сега идват избори...като не ви харесват сегашните управници, що не отидете да гласувате за някой по-добър??? Някой направи ли си труда да прочете какво предлагат партийте, които ще се явят на изборите или пак ще си гласувате ей така на случаен принцип, понеже някой ви е по симпатичен??? И като толкова плюете хората, които сте избрали за управници какво направихте вие като граждани на тази държава за да се променят нещата към по-добро, даа се спре с краденето на парите на данъкоплатеца???? Не може да очаквате, че ще пуснете някой да ви се качи на главата, на него ще му хареса, после ще му кажете "слез!" и той доброволно ще слезе. Масата от хората се примиряват с нарушаването на собствените им права - какво очаквате да излезе от това??? Нима очаквате някой да ви зачита за граждани???? Който е позволил сам да го мачкат - ще го мачкат и никой няма да му е виновен - дори и политиците, защото той сам им го е позволил

Майтапа на страна!
Аз също съм привърженик на светлините,но...имам едно голямо НО:
1.Подкрепям тезата само за моята кола,тъй като е с цвета на остарял асфалт и често пъти срещайки коли на пътя с моя цвят,особено в летните жеги когато асфалта трепти и насрещната кола е с цвета му..всичко се слива в едно.Тогава би било добре ако видя светлина

За другите цветове автомобили това не важи.Особено за светлите.
2.Всякакви двуколесни трябва да имат светещи,мигащи,движещи светлинки отзад и бял фар отпред.Като участник в движението на двуколесно превозно средство задвижвано от 2 крака често пъти съм имал случки когато не са ме виждали.Вече си пускам светлините дори и през деня.За светлото облекло няма спор.Напоследък виждам цигани-клошари,които обикалят по кофите с колелета да носят сигнални светлоотразителни жилетки.И много добре правят.
3.Както debug каза ако не си спазваме правилника и 12 фара да светят на колата пак ще стане ПТП. И не защото не са били пуснати фаровете,а защото насрещния е карал с превишена скорост,с употреба на количество алкохол или просто е тръгнал да изпреварва на места,където няма видимост и е нарушил маркировката и знаците.
>:D<:
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
В поне приблизителното спазване и в знаенето на правилника се крие спасението. През деня нека да има фарове - но с намалена сила, както е в оригинално направените коли.
- impresa
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 04 юни 2006, 20:18
- Модел на автомобила: E46 330Ci 231hp / E92 335d 286 hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Да, в по-новите коли си има специални дневни светлини, които не светят толквоа агресивно като късите светлини.
Иначе определено е по-добре да се кара целогодишно на светлини, особено за по-тъмните коли
Иначе определено е по-добре да се кара целогодишно на светлини, особено за по-тъмните коли

- foxy
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 25 юни 2008, 21:17
- Модел на автомобила: Ford Ka'97, ENDURA EFI 1.3i
- Местоположение: София, Дружба 2
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Персонално не съм обидила никого или поне в постовете си не виждам такова нещо.Дайте да се опитаме да спорим разумно и аргументирано, а не толкова емоционално. Визирам основно Foxy. Избягвай и персоналните нападки към другите потребители. Квалификациите "олигофрен" и подобни започвам да ги приемам лично, понеже не карам със светнати фарове и съм против карането на фарове при отлична видимост.
Данните, които си показал съм ги гледала няколко пъти, но те са само суха статистика на загиналите като брой през съответните години. А случайно да си се замислил през този период с колко се е увеличил броя на колите:
2002 - 14 361
2003 - 17 220
2004 - 25 876
2005 - 34 940
2006 - 45 300
2007 - 55 536
2008 - 53 716 (до ноември)
Шансът за злополука значи се увеличава с всяка нова кола и нов шофьор на пътя. Между 2005 и 2006 броят продадени коли скача с 25% (!!!). Няма как при това положение да не се отрази и на ПТПтата. Даже ако отнесем 25%-ното увеличаване на продажбите към под 10%-ното увеличение на ПТПтата излиза, че фаровете всъщност много са *помогнали*.
Хахахха, много хубаво извъртя нещата - изобщо нямах вредвид какво предлагат партийте по темата - изказването ми беше свързано с репликите ти за дупките, далаверите, пътищата и данъците - затова те пратих да провериш за кого ще гласуваш. В парламента влизат хората, които ние сме избрали на изборите. Ако ти не си гласувал - изобщо не виждам за какво надигаш вой, ако си гласувал - сам си си виновен, че си избрал точно тези хора за свои управници.Не смятах дори да отговарям на написаното от FOXY, но реших да погледна какво предлагат партиите по въпроса? Защото така нареди FOXY.
И така, те предлагат - нищо.
Да FOXY нито една от партиите не предлага нещо което да е пряко свързано с темата или с проблемите на шофьорите въобще.Тях не ги интересува как ще се придвижваме през идните 4 години.
Черна кола се забелязва по-трудно в сянката без фарове, бяла в заснежен пейзаж, зелена сред полето през пролетта, сива или жълта през есента поради естествено получаващия се маскировъчен цвят. При двупосочни пътища, каквито са повечето у нас, забелязването на време на насрещно движещ се автомобил е жизненоважно. Това се утежнява от превишената му скорост, ако е такава и от липсата му на осветление. Нуждата да бъде забелязан още от доста далече прави фаровете необходими.1.Подкрепям тезата само за моята кола,тъй като е с цвета на остарял асфалт и често пъти срещайки коли на пътя с моя цвят,особено в летните жеги когато асфалта трепти и насрещната кола е с цвета му..всичко се слива в едно.Тогава би било добре ако видя светлина
За другите цветове автомобили това не важи.Особено за светлите.
Не смятам повече за нужно да пиша в тази тема - много се отнесохме от главната и цел - започна да се бистри политика и идеи на хора, които само си говорят, а нищо не вършат за да променят нещата, срещу които плюят. Ако сте пределно убедени, че фаровете през деня са вредни - ми надигнете си ръчиките от клавиатурата и го докажете. Отидете, изложете си тезата в парламента и на света, може пък да откриете неща, които хората измислили тази мярка да размислят и да я премахнат. А иначе успех на останалите клавиатурни бабаити....
Компютърна поддръжка, VOIP и сервиз за компютри и друга техника
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Това, мисля, е персонално. Сигурно главните букви са неволни.Лошо е обаче, че много хора разсъждават като колегата focus1954 и гледат за стотинките. К'во му дреме на него, че те заслепява или че ти прави нагревки на задната част на главата - той е ГЪЗар, щото има ксенонова система за 100лв монтирана пред блока.
Пак квалификация към тези, които не споделят мнението ти....останалите клавиатурни бабаити.
Помисли си защо пишеш във форума - за да научиш нещо, за да споделиш някаква полезна информация, за да си вдигнеш самочувствието, след като шефа те е сдъвкал, или за да си облекчиш ПМС-то ...
Правила във форумите на "Клуб Форд България"
Общи правила
7. Уважавайте другите участници, за да Ви уважават и те.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Точно еднолентовите пътища из Бг са типа път, който е се счита за неподходящ за каране на фарове през деня. Причината е изкривяването на различаемостта на обектие по пътя без светлини - а такива из Бг имаме доволно много. В Бг не са предвидени алтернативни пътища и маршрути за овце, каруци, велосипеди, селски машини и пешеходци. Има съвсем малко "чисти" пътища, може би няколкостотин км.
При спазване на Правилника, катастрофи няма да има. За това няма нужда от закони и наредби. Сегашните законотворци, които пробутват изкуствените изисквания за светлините, да вземат да си постегнат спазването на досегашните и изпитани правила.
При спазване на Правилника, катастрофи няма да има. За това няма нужда от закони и наредби. Сегашните законотворци, които пробутват изкуствените изисквания за светлините, да вземат да си постегнат спазването на досегашните и изпитани правила.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Ако разгледаме всеки един форум в нета като една микро държава, може да се направи следното заключение.
Управлявящите хвърлят в пространството някакви идеи, журналистите ги подхващата и цялата държава започва да коментира.
Забележете какво се коментира:
Предложението за карането с запалени фарове, което до колкото ми е извистно не е още факт.
Трагедията на двете деца, за които не е ясно кой крив кой прав, но камерите са на място и шоуто пълно.
Трагедията в Ямбол и покрай нея проблемите с ГТП, платените книжки и т.н.
Всичко е направено с цел отклоняване на вниманието от действителния виновник - корумпираното и крадливо правителство.
Запомнете едно, че който и да дойде на власт, той трябва да смени всички шефове на държавни служби и техните служители, но това е невъзможно.
По-важно е новото правителство да размаха камшика и да накара ръждясалите структори да се размърдат и да заработят. Който го мързи да напусне!
Защото Гошо-марката и Пешо-еврото от КАТ пак ще се опитват да "събират" бели пари за черни дни, но ако имат началници на място бързичко ще ги наместят на мястото им.
Служителите на Областните пътни управления ще обикалят и ще следят да качеството на асфалтирането и къде са се образували дупки, вместо да редят пасианси на компутрите си.
Много често си задаваме въпроса - "Защо Българина в чужбина се държи като Европеец, а в България като Кроманьонец?".
Отговора е прост! Там провиненията веднага се документират и санкционират солено.
Управлявящите хвърлят в пространството някакви идеи, журналистите ги подхващата и цялата държава започва да коментира.
Забележете какво се коментира:
Предложението за карането с запалени фарове, което до колкото ми е извистно не е още факт.
Трагедията на двете деца, за които не е ясно кой крив кой прав, но камерите са на място и шоуто пълно.
Трагедията в Ямбол и покрай нея проблемите с ГТП, платените книжки и т.н.
Всичко е направено с цел отклоняване на вниманието от действителния виновник - корумпираното и крадливо правителство.
Запомнете едно, че който и да дойде на власт, той трябва да смени всички шефове на държавни служби и техните служители, но това е невъзможно.
По-важно е новото правителство да размаха камшика и да накара ръждясалите структори да се размърдат и да заработят. Който го мързи да напусне!
Защото Гошо-марката и Пешо-еврото от КАТ пак ще се опитват да "събират" бели пари за черни дни, но ако имат началници на място бързичко ще ги наместят на мястото им.
Служителите на Областните пътни управления ще обикалят и ще следят да качеството на асфалтирането и къде са се образували дупки, вместо да редят пасианси на компутрите си.
Много често си задаваме въпроса - "Защо Българина в чужбина се държи като Европеец, а в България като Кроманьонец?".
Отговора е прост! Там провиненията веднага се документират и санкционират солено.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Не е, имаше 10 депутата в пленарна зала миналата седмица и поради липса на кворум при гласуване не успяха да прокарат нито една от промените.nikolovvd написа:Предложението за карането с запалени фарове, което до колкото ми е извистно не е още факт.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни

Добре де, защо всеки от нас, като не отиде на работа го уволняват или в най-добрия случай го санкционират, а депутатите не. КОЙ ГИ НАЗНАЧАВА И ЗАЩО НЕ ИМ ТЪРСИ СМЕТКА?Ivailo_ Georgiev написа:Не е, имаше 10 депутата в пленарна зала миналата седмица и поради липса на кворум при гласуване не успяха да прокарат нито една от промените.nikolovvd написа:Предложението за карането с запалени фарове, което до колкото ми е извистно не е още факт.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Интересното е че искат този закон да влезе в сила целогодишно...Май ще си караме постоянно на включени фарчета



I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
Нали са с имунитет, дреме им. Докато не се махне ще си правят каквото си искат...HACKO написа:![]()
КОЙ ГИ НАЗНАЧАВА И ЗАЩО НЕ ИМ ТЪРСИ СМЕТКА?

- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От днес 2 Март дневните светлини не са задължителни
И твойте фарове ги знам ... случайно тва Мондео все по тъмно го карам и виждам, че фаровете са супер зле ... сравнени и с Примерата (1993 г), сравнени с и на Мери ... ама въобще не са се опекли и "светят". После разправяй, че си безопасен за движението ...sanndo написа:Ми не че нещо, ама и на Мондеото са пластмасови... и аз винаги си карам на фарове... То точно на тебе Светликс да ти говоря, че не ми пука особено за рефлектори, крушки ала-бала няма смисълSvetlix написа:....Да не говорим, че на по-новите автомобили (това не включва премиум марките) "стъклата" на фаровете са от пластмаса. Моят личен опит е с Opel Vectra C. След 4 години каране 100% на включени светлини и така хубаво се бяха опекли и рефлектора и "стъклото", че вечер направо си караш на сляпо летене все едно си на габарити.ПОзнаваме се
Проблема при мене е, че много се охвърлят с мизерия пустите му фарове.. и нищо не виждашГолеми и изпъкнали... (ако се сещаш преди да се качиме на магистралата Питещи-Букурещ спирах да ги търкам с на жената кърпичките и водата, по твоя препоръка
) )
Та да, за рефлекторите ясно.
На мондеотата МК1 кой не си е сменял блендите? А?
И квоФалирахте ли
И ти ми прочете поста като дявола евангелието. Не че нещо но това което си описал за седенето пред блока - ти може да го правиш но не и аз. При мен двигателя се амортизира след като твоя си го амортизирал 2 пъти, както и повечето неща, така че не ме мисли. Въпроса е съвсем принципен и не трябва да мислим егоистично. Имай в предвид, че не всеки размишлява като мен и теб.Извинявам се, ама ти пак не ме разбра правилно......колата си иска необходимата поддръжка - крушки, рефлектори, масла, ремъци и т.н. Ти защо изобщо караш???? Я си паркирай колата пред блока и само си я гледай ...ако я караш имаш разходи за гориво, крушки, освен това амортизираш двигателя......а това означава, че някой ден може да ти се наложи да смениш нещо по него...ужас...ти нали, не очакваш, че след известно време ще започне да ти връща и горивото?????
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта