Умрял от студ Ескорт 1.6Д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
viper
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Умрял от студ Ескорт 1.6Д

Мнение от viper » 20 фев 2006, 17:27

Здравейте, от няколко дни съм собственик на ескорт 1.6Д, но нещо не загрява като хората. В смисъл стрелката не може да влезе в нормалната зона, освен ако не кюфка на едно място... Та въпроса ми е, дали според вас термостата е заминал или стрелката се бъзика? Интересното е, че парно има :?

trolla
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от trolla » 20 фев 2006, 17:33

Разгледай темата за "показанията на уреда за температура", там ще намериш някои идеи! :roll:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 20 фев 2006, 18:44

90% e термостат според мен :wink:
Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4783
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 20 фев 2006, 21:38

ако караш колата и имаш парно - стрелката се базика
ако караш колата и нямаш парно- освен датчика може и да е гарнитура на главата - това последното не ти го пожелавам не че другото ти го желая ама това е най ефтиния вариант на повреда
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 20 фев 2006, 22:01

Абе защо го плашиш така човека. Аз бях точно така, колата почти стигаше до графата нормал след бялото (студен двигател) и аха да премине, ма не. Парно имаше, ма малко по-дълго се чакаше. Оказа се просто термостат :wink:
Изображение

Потребителски аватар
RS TURBO
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
Местоположение: софийски краен квартал
Status: Извън линия

Мнение от RS TURBO » 20 фев 2006, 22:35

Блазе ви :arrow: аз от загряване съм вдигнал ръце :? сутрин при -10 от борово до цум пускам перките :roll: а лятото при +35 питате ли ме :?: грее като молотовка из баир :D и в тоя ред на мисли, някой да може да ме осветли :?: :idea: :arrow: откъде мога да си купя термостат отварящ на 82 градуса :?:
тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 21 фев 2006, 09:12

Защо ти е на 82 градуса, да не сме в Африка? Не са ли много малко? По каталог колко и дават на твоята кола?

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 22 фев 2006, 09:48

Хората отдавна са установили че RS-a си работи мнооого "горещо" - имайки предвид, че водният радиатор е по-малък от колкото на другите Фиестички причината е ясна... Бих ти препоръчал да си поръчаш custom радиатор - по-големичък, няма да ти излезе много по-скъпо от нов стандартен, защото подмяната на радиатор с нов сваля доста температурата на двигателя, старите просто се задръстват с времето!!!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
RS TURBO
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
Местоположение: софийски краен квартал
Status: Извън линия

Мнение от RS TURBO » 22 фев 2006, 11:57

85-89 градусов дават като на всички фиести, обаче в Англия предлагат 82 градусов за оптимизиране на работната температура.
По принцип повече грее не само заради по-малкия радиатор, а и заради турбината която е и с водна риза за охлаждане :idea:
мислил съм да сложа радиатор от обикновенна фиеста /по цялата широчина между фаровете/, но трябва доста да променям схемата с кулера и си е е....ло мамата :(
тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 22 фев 2006, 17:05

Направи си радиатор по поръчка!

http://avtoradiatori.hit.bg
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
viper
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от viper » 23 фев 2006, 13:14

Оказа се, че е заминал термостата. За мое учудване се оказа, че цената му е... 15 лева :shock: Това форда била приятна за подръжка колица :D

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 23 фев 2006, 13:27

Аз казах ли ви *00138* Бравос колега, дано да няма повече нужда от влизане в бокса ;):
Изображение

Потребителски аватар
viper
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от viper » 23 фев 2006, 13:33

Е, няма да ми се размине бокса - трябва да сменям феродов диск на съединителя, че тресе при потегляне... Някой да знае колко $$$ би трябвало да струва?

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 23 фев 2006, 19:11

Аз мисля че феродовият и притискателният диск въвят комплект и са доста скъпички. Но това трябва да се провери, че сега говоря наизуст

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 23 фев 2006, 20:05

Не е задължително, ако се смени на време притискателен не е необходимо да се сменя. На мен така започна да ми приплъзва съединителя и докато го сменя заминаха и двата. За 1.6 бензин беше около 200-250лв и двата... това по спомен, може и да е било с монтажа...
Изображение

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 23 фев 2006, 20:07

баш си е с монтажа тва Коси :shock:
комплекта феродов и притискателен е от 120-150лв.

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 23 фев 2006, 21:28

RS TURBO написа:Блазе ви :arrow: аз от загряване съм вдигнал ръце :? сутрин при -10 от борово до цум пускам перките :roll: а лятото при +35 питате ли ме :?: грее като молотовка из баир :D и в тоя ред на мисли, някой да може да ме осветли :?: :idea: :arrow: откъде мога да си купя термостат отварящ на 82 градуса :?:
колега аз съм с 1.8 16в мотор и с нов радиатор съответно за този двигател. Сега зимата карах без перка и колата не може да загрее.Но вече като се постопли почна да загрява и сложих перката... предлагам ти да си сложиш един такав радиатор на тази фиеста и ще видиш че ще има разлика аз моят го взех с намаление 130лв нов.
Renault Sport

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 23 фев 2006, 21:29

disc написа:Направи си радиатор по поръчка!

http://avtoradiatori.hit.bg
Disc
Знаеш ли дали са скъпи изработките в тази фирма?Някакви цени знаеш ли... :wink:
Renault Sport

Потребителски аватар
RS TURBO
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
Местоположение: софийски краен квартал
Status: Извън линия

Мнение от RS TURBO » 24 фев 2006, 13:33

Orion16v написа:
RS TURBO написа:Блазе ви :arrow: аз от загряване съм вдигнал ръце :? сутрин при -10 от борово до цум пускам перките :roll: а лятото при +35 питате ли ме :?: грее като молотовка из баир :D и в тоя ред на мисли, някой да може да ме осветли :?: :idea: :arrow: откъде мога да си купя термостат отварящ на 82 градуса :?:
колега аз съм с 1.8 16в мотор и с нов радиатор съответно за този двигател. Сега зимата карах без перка и колата не може да загрее.Но вече като се постопли почна да загрява и сложих перката... предлагам ти да си сложиш един такав радиатор на тази фиеста и ще видиш че ще има разлика аз моят го взех с намаление 130лв нов.
10х за съвета, ама както писах по-нагоре, за да сложа по-голям радиатор трябва да изместа кулера некъде :(
тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 24 фев 2006, 15:35

Orion16v написа:
disc написа:Направи си радиатор по поръчка!

http://avtoradiatori.hit.bg
Disc
Знаеш ли дали са скъпи изработките в тази фирма?Някакви цени знаеш ли... :wink:
Нямам идея... предполагам около цената на стандартен.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта