Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
viper
- потребител

- Мнения: 70
- Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
- Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от viper » 20 фев 2006, 17:27
Здравейте, от няколко дни съм собственик на ескорт 1.6Д, но нещо не загрява като хората. В смисъл стрелката не може да влезе в нормалната зона, освен ако не кюфка на едно място... Та въпроса ми е, дали според вас термостата е заминал или стрелката се бъзика? Интересното е, че парно има

-
trolla
- потребител

- Мнения: 54
- Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
- Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от trolla » 20 фев 2006, 17:33
Разгледай темата за "показанията на уреда за температура", там ще намериш някои идеи!

-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 20 фев 2006, 18:44
90% e термостат според мен

-
pepy1
- Модератор

- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от pepy1 » 20 фев 2006, 21:38
ако караш колата и имаш парно - стрелката се базика
ако караш колата и нямаш парно- освен датчика може и да е гарнитура на главата - това последното не ти го пожелавам не че другото ти го желая ама това е най ефтиния вариант на повреда
времето е като парите-никога не стига
-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 20 фев 2006, 22:01
Абе защо го плашиш така човека. Аз бях точно така, колата почти стигаше до графата нормал след бялото (студен двигател) и аха да премине, ма не. Парно имаше, ма малко по-дълго се чакаше. Оказа се просто термостат

-
RS TURBO
- потребител

- Мнения: 45
- Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
- Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
- Местоположение: софийски краен квартал
-
Status:
Извън линия
Мнение
от RS TURBO » 20 фев 2006, 22:35
Блазе ви

аз от загряване съм вдигнал ръце

сутрин при -10 от борово до цум пускам перките

а лятото при +35 питате ли ме

грее като молотовка из баир

и в тоя ред на мисли, някой да може да ме осветли

откъде мога да си купя термостат отварящ на 82 градуса

тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/
-
shark
- потребител

- Мнения: 191
- Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
- Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
- Местоположение: Русе
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от shark » 21 фев 2006, 09:12
Защо ти е на 82 градуса, да не сме в Африка? Не са ли много малко? По каталог колко и дават на твоята кола?
-
disc
- потребител

- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от disc » 22 фев 2006, 09:48
Хората отдавна са установили че RS-a си работи мнооого "горещо" - имайки предвид, че водният радиатор е по-малък от колкото на другите Фиестички причината е ясна... Бих ти препоръчал да си поръчаш custom радиатор - по-големичък, няма да ти излезе много по-скъпо от нов стандартен, защото подмяната на радиатор с нов сваля доста температурата на двигателя, старите просто се задръстват с времето!!!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
-
RS TURBO
- потребител

- Мнения: 45
- Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
- Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
- Местоположение: софийски краен квартал
-
Status:
Извън линия
Мнение
от RS TURBO » 22 фев 2006, 11:57
85-89 градусов дават като на всички фиести, обаче в Англия предлагат 82 градусов за оптимизиране на работната температура.
По принцип повече грее не само заради по-малкия радиатор, а и заради турбината която е и с водна риза за охлаждане
мислил съм да сложа радиатор от обикновенна фиеста /по цялата широчина между фаровете/, но трябва доста да променям схемата с кулера и си е е....ло мамата

тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/
-
disc
- потребител

- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от disc » 22 фев 2006, 17:05
Направи си радиатор по поръчка!
http://avtoradiatori.hit.bg
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
-
viper
- потребител

- Мнения: 70
- Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
- Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от viper » 23 фев 2006, 13:14
Оказа се, че е заминал термостата. За мое учудване се оказа, че цената му е... 15 лева

Това форда била приятна за подръжка колица

-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 23 фев 2006, 13:27
Аз казах ли ви

Бравос колега, дано да няма повече нужда от влизане в бокса

-
viper
- потребител

- Мнения: 70
- Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
- Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от viper » 23 фев 2006, 13:33
Е, няма да ми се размине бокса - трябва да сменям феродов диск на съединителя, че тресе при потегляне... Някой да знае колко $$$ би трябвало да струва?
-
shark
- потребител

- Мнения: 191
- Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
- Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
- Местоположение: Русе
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от shark » 23 фев 2006, 19:11
Аз мисля че феродовият и притискателният диск въвят комплект и са доста скъпички. Но това трябва да се провери, че сега говоря наизуст
-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 23 фев 2006, 20:05
Не е задължително, ако се смени на време притискателен не е необходимо да се сменя. На мен така започна да ми приплъзва съединителя и докато го сменя заминаха и двата. За 1.6 бензин беше около 200-250лв и двата... това по спомен, може и да е било с монтажа...
-
bilder
- потребител

- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от bilder » 23 фев 2006, 20:07
баш си е с монтажа тва Коси
комплекта феродов и притискателен е от 120-150лв.
-
Orion16v
- потребител

- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Orion16v » 23 фев 2006, 21:28
RS TURBO написа:Блазе ви

аз от загряване съм вдигнал ръце

сутрин при -10 от борово до цум пускам перките

а лятото при +35 питате ли ме

грее като молотовка из баир

и в тоя ред на мисли, някой да може да ме осветли

откъде мога да си купя термостат отварящ на 82 градуса

колега аз съм с 1.8 16в мотор и с нов радиатор съответно за този двигател. Сега зимата карах без перка и колата не може да загрее.Но вече като се постопли почна да загрява и сложих перката... предлагам ти да си сложиш един такав радиатор на тази фиеста и ще видиш че ще има разлика аз моят го взех с намаление 130лв нов.
Renault Sport
-
Orion16v
- потребител

- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Orion16v » 23 фев 2006, 21:29
Disc
Знаеш ли дали са скъпи изработките в тази фирма?Някакви цени знаеш ли...

Renault Sport
-
RS TURBO
- потребител

- Мнения: 45
- Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
- Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
- Местоположение: софийски краен квартал
-
Status:
Извън линия
Мнение
от RS TURBO » 24 фев 2006, 13:33
Orion16v написа:RS TURBO написа:Блазе ви

аз от загряване съм вдигнал ръце

сутрин при -10 от борово до цум пускам перките

а лятото при +35 питате ли ме

грее като молотовка из баир

и в тоя ред на мисли, някой да може да ме осветли

откъде мога да си купя термостат отварящ на 82 градуса

колега аз съм с 1.8 16в мотор и с нов радиатор съответно за този двигател. Сега зимата карах без перка и колата не може да загрее.Но вече като се постопли почна да загрява и сложих перката... предлагам ти да си сложиш един такав радиатор на тази фиеста и ще видиш че ще има разлика аз моят го взех с намаление 130лв нов.
10х за съвета, ама както писах по-нагоре, за да сложа по-голям радиатор трябва да изместа кулера некъде

тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/
-
disc
- потребител

- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от disc » 24 фев 2006, 15:35
Orion16v написа:
Disc
Знаеш ли дали са скъпи изработките в тази фирма?Някакви цени знаеш ли...

Нямам идея... предполагам около цената на стандартен.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта