Заден мост - Escort VII

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
GED Ltd.
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 18 окт 2006, 12:32
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V '99, Fiesta 1.1mi '93
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Заден мост - Escort VII

Мнение от GED Ltd. » 22 апр 2009, 19:45

Здравейте, колеги.

Отскоро съм собственик на Escort'99 1.6. Според мен се движи добре колицата, но засега съм я въртял само в София.
Както и да е, вчера имаше някои задължителни ремонтни операции - смяна на ангренажен ремък и на една биелетка. След смяната майсторът ми каза да да я закарам в Мотоексперт да ми регулират предницата.
Закарах я, приключихме, но на изпроводяк, човекът, който я регулира в Мотоексперт ми каза, че имам крив заден мост :(

Та, по този повод, имам към вас няколко въпроса:

1. Това какви рискове води със себе си? Т.е. какъв би бил проблемът да си я карам на първо време така.
2. Има ли разлика между задните мостове на различните по двигател и карусерия ескорти от тази генерация?


Благодаря предварително!

Христо

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Заден мост - Escort VII

Мнение от fiestaracing » 12 май 2009, 09:33

1. Карах старата си фиеста с недопустими голямо отклонение( според колегите от МПф.) в продължение на 5 години и нищо некоректно в поведението на колата на не видях, тъй че на първо време си джиткай спокойно!
2.Мостовете са си видове:-
-мост за всички модели(с барабанни спирачки) без комби,RS2000,XR3i-130ps-(с дискови спирачки) и COSWORTH
-мост за RS2000.XR3i с дискови спирачки и предно предаване
-мост за 4*4 (zetec+rs2000) без COSWORTH
-мост за COSWORTH (RWD , 4*4)-почти идентичен с този на SIERRA COSWORTH
-мост за комби-различен от всички останали-заради спецификата на(окачването) амортесьорите са наклонени и пружините отделно от тях- с идея за по-голяма товароносимост, за разлика от задните макферсони на стандартните хечбек и седан.
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта