Съединител може би? Ford Fiesta
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 17 мар 2009, 13:46
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tdci 2003
- Status: Извън линия
Съединител може би? Ford Fiesta
Здравейте,
за пръв път пиша във форума, надявам се да отрия отговор на въпросите ми. Колата за която става въпрос е Ford Fiesta дизел 1.8 (мисля) 97-8 (не съм сигурен) - съжалявам, че не мога да дам точна информация. Та от шофьорските курсове скачам на въпросното возило. Първо съединителя ми се струва много странен - мек е, лесно се натиска. Другото което е, имам чувството, че когато съм на трета, все едно съм на втора, няма някак си сила. На четвърта мога да карам с 30 километра и се държи. Също така съединителя отделя много високо и скоростите влизат трудно, случи ми се даже да изключи от втора няколко пъти. На трета често се получава колата да се тресе все едно не и достигат обороти и ако се припомпа съединителя се пооправя. При спирането също се забелязва нещо такова, знам че накладките са сменяни скоро, спира си чудесно, просто се тресе по същия начин. Със сигурност има някакъв проблем, съединител, скоростна кутия, може ли да се каже с точност? Също така колко ще ми струва евентуално ремонт?
за пръв път пиша във форума, надявам се да отрия отговор на въпросите ми. Колата за която става въпрос е Ford Fiesta дизел 1.8 (мисля) 97-8 (не съм сигурен) - съжалявам, че не мога да дам точна информация. Та от шофьорските курсове скачам на въпросното возило. Първо съединителя ми се струва много странен - мек е, лесно се натиска. Другото което е, имам чувството, че когато съм на трета, все едно съм на втора, няма някак си сила. На четвърта мога да карам с 30 километра и се държи. Също така съединителя отделя много високо и скоростите влизат трудно, случи ми се даже да изключи от втора няколко пъти. На трета често се получава колата да се тресе все едно не и достигат обороти и ако се припомпа съединителя се пооправя. При спирането също се забелязва нещо такова, знам че накладките са сменяни скоро, спира си чудесно, просто се тресе по същия начин. Със сигурност има някакъв проблем, съединител, скоростна кутия, може ли да се каже с точност? Също така колко ще ми струва евентуално ремонт?
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Съединител може би? Ford Fiesta
Аре честито от шофьорските курсове на въпросното возило и умната докато видиш че ти владееш колата а не тя тебе.
Съединителите на Фиеста са хидравлични, долу имат и хидравлична лагер помпа затова са меки и не се регулират, по това което пишеш ти е заминал съединителя (феродовия диск) или има въздух.
Но съм 100% сигурен че феродовия диск е тотално заминал за да боксува даже (за това колата не върви), направи първо даже този опит, запали двигателя, дръпни ръчната, включи на трета, стой така с натиснат съединител, плавно давай газ и едновременно леко отпускай съединителя, ако не угасне двигателя по средата на хода на съединителя то е за смяна.
Погледни и отдолу където се зацепва скоростната кутия с двигателя дали има капчици масло, ако има лагер помпата е изтървала и е за смяна.
Ако няма там масло отвори капака на двигателя, извикай един авер да ти помогне, първо погледни дали спирачното масло е в рамките на белезите долей ако трябва до горната черта, след това погледни отгоре където се съединява скоростната кутия с двигателя, там влиза маркучето на съединителя, където влиза до него трябва да има един щуцер за обезвъздушаване (може да е с гумена капачка махни я после я слагаш пак), накарай арвера да напомпи няколко пъти съединителя и да задържи в натиснато състояние, с гаечно ключе развий малко щуцера за обезвъздушаване, завий, пак помпене от авера, задържане, пак отвий, завий така няколко пъти, накрая завий и сложи гумената капачка.
Пробвай дали има подобрение, ако няма съединителя е за смяна, един съвет като се отвори сменяй всичко - феродов диск, притискателен диск, лагерпомпа и то МАРКОВИ за да не отваряш пак скоро че хич не е лесно това нещо.
Не карай така защото ако ти е много износен феродовия диск до нитове ще надереш огледалото на маховика и става още по мама миа (дано не е станало се моли).
За тресенето на предницата при натискане на спирачки е писано тук много, на първо време криви джанти, криви спирачни дискове и т.н.
Демек колега тепърва ти престоят стабилни харчове.
Съединителите на Фиеста са хидравлични, долу имат и хидравлична лагер помпа затова са меки и не се регулират, по това което пишеш ти е заминал съединителя (феродовия диск) или има въздух.
Но съм 100% сигурен че феродовия диск е тотално заминал за да боксува даже (за това колата не върви), направи първо даже този опит, запали двигателя, дръпни ръчната, включи на трета, стой така с натиснат съединител, плавно давай газ и едновременно леко отпускай съединителя, ако не угасне двигателя по средата на хода на съединителя то е за смяна.
Погледни и отдолу където се зацепва скоростната кутия с двигателя дали има капчици масло, ако има лагер помпата е изтървала и е за смяна.
Ако няма там масло отвори капака на двигателя, извикай един авер да ти помогне, първо погледни дали спирачното масло е в рамките на белезите долей ако трябва до горната черта, след това погледни отгоре където се съединява скоростната кутия с двигателя, там влиза маркучето на съединителя, където влиза до него трябва да има един щуцер за обезвъздушаване (може да е с гумена капачка махни я после я слагаш пак), накарай арвера да напомпи няколко пъти съединителя и да задържи в натиснато състояние, с гаечно ключе развий малко щуцера за обезвъздушаване, завий, пак помпене от авера, задържане, пак отвий, завий така няколко пъти, накрая завий и сложи гумената капачка.
Пробвай дали има подобрение, ако няма съединителя е за смяна, един съвет като се отвори сменяй всичко - феродов диск, притискателен диск, лагерпомпа и то МАРКОВИ за да не отваряш пак скоро че хич не е лесно това нещо.
Не карай така защото ако ти е много износен феродовия диск до нитове ще надереш огледалото на маховика и става още по мама миа (дано не е станало се моли).
За тресенето на предницата при натискане на спирачки е писано тук много, на първо време криви джанти, криви спирачни дискове и т.н.
Демек колега тепърва ти престоят стабилни харчове.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съединител може би? Ford Fiesta
Първо накарай някой със повече от една седмица стаж и при възможност монтьор или професионален шофьор (може и баща ти) да ти покара колата и да си каже мнението. Това което пишеш е малко противоречиво, хем отделя високо, хем не може да включи а пък като го "напомпаш" се оправя (тогава трябва да отделя още по-високо).
Всеки автомобил е различен (даже от една марка и модел), досега си карал учебния, който гарантирано не е бил Форд, може и да е бил Бензинов, сега на твоя ти се струва различно. Аз съм от 20г. на волана и въпреки това, когато от моя автомобил мина на служебния и обратно ми трябва известно време за адаптация.
Може колата ти наистина да има проблем, но може и да станеш златна мина за някой безсъвестен монтьор.
Всеки автомобил е различен (даже от една марка и модел), досега си карал учебния, който гарантирано не е бил Форд, може и да е бил Бензинов, сега на твоя ти се струва различно. Аз съм от 20г. на волана и въпреки това, когато от моя автомобил мина на служебния и обратно ми трябва известно време за адаптация.
Може колата ти наистина да има проблем, но може и да станеш златна мина за някой безсъвестен монтьор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съединител може би? Ford Fiesta
Чакай да ти кажа и аз нещо.За нов водач който не разбира и не може дакара( да не се обидят само някои ей) важно е да си купи кола без проблеми.Не ти трябва кола която да ремонтираш.Тази кола по описанието от теб има проблеми със съединител.Вероятно е сменян само феродовия диск и от това тресе.От тресенето при спиране май има криви спирачни дискове,това са само предположения,НО според мен не трябва да купуваш тази кола.Ако си заделил няква сума да речем 4К за кола търси си такава за 3-3300 макс. не няква за 4500 и да искаш пари на заем,че ако попаднеш на някой таралясник сега до като си млад никога по-вече няма да изговориш думата форд без да споменеш и нещо по така(сещаш се нали
)

Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 17 мар 2009, 13:46
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tdci 2003
- Status: Извън линия
Re: Съединител може би? Ford Fiesta
Колата е на майка ми и имам възможност да я карам, да се уча на нея. Опитах теста с тръгването на трета. Колата угасна точно преди съединителя да спре хода си, иначе казано на сантиметър от най-горната точка. Не съм проверил обаче дали е обезвъздушен както трябва, може би днес по-късно или утре ще пробвам с някой. Също така друго съм забелязал което затвърдява тезата за повреден съединител, на четвърта мога да се движа с 30 километра без проблем, не мисля че това е нормално?
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Съединител може би? Ford Fiesta
При нов съединител двигателя трябва да угасва в първата четвъртина на хода си, до половината на хода се ядва от там нагоре е заминал, при теб е тотално заминал. И пак казвам, понеже смяната на съединител е трудоемка работа, свалят се куп неща освен скоростната, сменяй всичко, иначе може и лагер помпата утре да потече, пак смяна и излиза солено.
Та как иначе да върви на четвърта след като съединителя си боксува (това вече не зависи дали има въздух, мисля няма смисъл от проверка), дано не е надрал огледалото на маховика, доста ме съмнява да е станала тази беля.
Та как иначе да върви на четвърта след като съединителя си боксува (това вече не зависи дали има въздух, мисля няма смисъл от проверка), дано не е надрал огледалото на маховика, доста ме съмнява да е станала тази беля.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 17 мар 2009, 13:46
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tdci 2003
- Status: Извън линия
Re: Съединител може би? Ford Fiesta
За какви пари говорим при положение, че се смени всичко без огледалото на маховика? Всъщност какви са частите, които трябва да се сменят?
- foxy
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 25 юни 2008, 21:17
- Модел на автомобила: Ford Ka'97, ENDURA EFI 1.3i
- Местоположение: София, Дружба 2
- Status: Извън линия
Re: Съединител може би? Ford Fiesta
Частите са феродов и притискателен диск, както и лагер помпа. Приблизителната цена на частите е около 350лв и около 150 за работа в нелицензиран севриз. В МП цена за частите около 1000лв и още около 400 за работа. Това по справка от преди 2 месеца.
Компютърна поддръжка, VOIP и сервиз за компютри и друга техника
- shmitc
- потребител
- Мнения: 368
- Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съединител може би? Ford Fiesta
Re: Съединител може би? Ford Fiesta
от foxy на Чет 19 Мар, 2009 1:22
Частите са феродов и притискателен диск, както и лагер помпа. Приблизителната цена на частите е около 350лв и около 150 за работа в нелицензиран севриз. В МП цена за частите около 1000лв и още около 400 за работа. Това по справка от преди 2 месеца.
Вчера смених съединител комплект и лагер помпа на Форд Фюжън в МП за 800 лв.Това е сумата за части и за работа.
от foxy на Чет 19 Мар, 2009 1:22
Частите са феродов и притискателен диск, както и лагер помпа. Приблизителната цена на частите е около 350лв и около 150 за работа в нелицензиран севриз. В МП цена за частите около 1000лв и още около 400 за работа. Това по справка от преди 2 месеца.
Вчера смених съединител комплект и лагер помпа на Форд Фюжън в МП за 800 лв.Това е сумата за части и за работа.


Être soi-même, il ya assez d'autres personnes
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта