Относно реглажа на фарове "DEPO"
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Относно реглажа на фарове "DEPO"
Здравейте,колеги!
От скоро съм с 2 нови фара на фирмата "Депо",светят много добре,но десният фар бие доста на дясно.Има обяснено тука във форума как се регулират фаровете,но при мене и на двата фара не може да се регулират в посока "на ляво - на дясно".Нагоре - надолу реглажа е перфектен.Въпроса ми е: Има ли някакъв чалъм или последователност за регулирането на фаровете със съответните регулиращи винтове?
Фаровете са със електрорегулиране,което си работи нормално.Ходих дори на реглаж в сервиз,но майсторягата каза,че не работела врътката и за това не можел да ги регулира...Викам му - бе това са чисто нови фарове бре,как така да не работят реглажите? Ами ходи питай тоя дето ти ги е продал ...и толкова
От скоро съм с 2 нови фара на фирмата "Депо",светят много добре,но десният фар бие доста на дясно.Има обяснено тука във форума как се регулират фаровете,но при мене и на двата фара не може да се регулират в посока "на ляво - на дясно".Нагоре - надолу реглажа е перфектен.Въпроса ми е: Има ли някакъв чалъм или последователност за регулирането на фаровете със съответните регулиращи винтове?
Фаровете са със електрорегулиране,което си работи нормално.Ходих дори на реглаж в сервиз,но майсторягата каза,че не работела врътката и за това не можел да ги регулира...Викам му - бе това са чисто нови фарове бре,как така да не работят реглажите? Ами ходи питай тоя дето ти ги е продал ...и толкова

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 11 мар 2008, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo '99
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Единственото обяснение е,че са DEPO и при мен при два нови фара реглажа не работи ... При мен дори и машинки за ел няма ... Учудвам се, че при теб има... Моето спасение беше за сметка на външния вид ... Просто целия фар го сложих така, че светлината да отива към пътя и в резултат стоят на криво спрямо купето и има огромни фуги с калниците и капака, но предпочитам да е така и да виждам нещо вечер....
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Машинките са от старите фарове,колега.Просто има отвори за тях в новите фарове и съм ги прехвърлил.Смятам да разглобя старият и счупен фар,за да видя как са направени тия регулировки.Иначе и аз мислех да подлагам нещо,ама пусто зимата не е много за ремонти..
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Като ги видите как светят във мъгла ще си обясните много неща. Обаче пък са евтини, аз съм със един Депо и един оргинален ( Не съм сигурен Карело или Валео), Депото се регулира хоризонтално, обаче при реглажа бяга и вертикалната настройка и затова изглежда че не става.
Последна промяна от HACKO на 07 мар 2009, 20:10, променено общо 1 път.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Наско,старите фарове са ми "Валео" и при тях на 1-я фар,който е здрав при реглаж по хоризонтала бяга малко и по вертикал.Относно "Депо"-то имаш впредвид,че е зле при мъгла?Аз нямам впечатления за сега,понеже още не съм уцелил силна мъгла за да кажа дали са добре...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Ами при мъгла освен основния сноп лъчи се вижда един вертикално нагоре пред полезрението ми (фара е ляв), при другия няма такова нещо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Абе наистина има някаква енигма с тая настройка ляво дясно.Аз съм с оригинални Valeo и видимо (на тъмно) неработи хоризонталата.Предполагам, че Наско има право, но е необходима мъгла, а когато ти потрябва мъгла все няма 

-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Именно,колега!Започвам да си мисля,че има някаква точна методика-може би и машинките бъркат настройката,знам ли.Сега съм измил хубаво старият оригинален фар и като изсъхне ще го видя до колкото мога и как движат рефлектора тия двете врътки за регулировките.След това ще пиша,ако разбера нещо.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Може и аз да си купя някой ден такива фарове и ше ви пиша ,... ма тва може да е след няколко години ....
Пиша ви сега да ви кажа, че ще пиша. Може до тогава да ме е блъснал трамвай в Плевен ма нема нищо аз да кажа, че ще пиша.
Да има присъствие във форума, няма значение съдържанието
Пиша ви сега да ви кажа, че ще пиша. Може до тогава да ме е блъснал трамвай в Плевен ма нема нищо аз да кажа, че ще пиша.
Да има присъствие във форума, няма значение съдържанието
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Пиши,колега,пиши!Когато можеш и колкото можеш,тренирай си пръстите!
Paci,редовно следя форума и ми прави ми впечатление,че понякога си доста язвителен в постовете си!Не трябва ли да си помагаме в този форум,кой с каквото може и знае,а не да се правиме на много велики.Някак си не приляга на "МОДЕРАТОР" да се държи по този начин.
Сега относно темата:За да може да се регулира фара по хоризонтала е нужно да се настрои първо с врътката нагоре-надолу на такова положение,че да се "освободи" лостовата система за хоризонталното регулиране!Ако сме поставили врътката за нагоре-надолу близко до крайните стойности на реглажа на фара,то поради механично задържане не работи регулирането по хоризонтала!След като оригиналният фар изсъхна след близо ден и полувина сушене го разгледах внимателно до колкото се вижда отзад през отворите как е направена лостовата система.Раздвижих внимателно регулиращата система с "PTFE" някакъв спрей за смазване с тефлон и глухо ключе 13-ка.Регулирането и в двете посоки започна да действа,след като врътката за нагоре-надолу се намира почти по средата на обхвата на регулиране.После почти час игра със "Depo"-то и работата стана.Искам да отбележа,че регулацията по хоризонтала е много финна и влияе малко и на височината на светлинния поток както по-горе е казал Наско.На практика се оказа,че след монтажа на новите фарове,"заводските" настройки са много далеч от истината и е нужно малко търпение и играчка за да се получи резултата,който ни харесва.
Paci,редовно следя форума и ми прави ми впечатление,че понякога си доста язвителен в постовете си!Не трябва ли да си помагаме в този форум,кой с каквото може и знае,а не да се правиме на много велики.Някак си не приляга на "МОДЕРАТОР" да се държи по този начин.
Сега относно темата:За да може да се регулира фара по хоризонтала е нужно да се настрои първо с врътката нагоре-надолу на такова положение,че да се "освободи" лостовата система за хоризонталното регулиране!Ако сме поставили врътката за нагоре-надолу близко до крайните стойности на реглажа на фара,то поради механично задържане не работи регулирането по хоризонтала!След като оригиналният фар изсъхна след близо ден и полувина сушене го разгледах внимателно до колкото се вижда отзад през отворите как е направена лостовата система.Раздвижих внимателно регулиращата система с "PTFE" някакъв спрей за смазване с тефлон и глухо ключе 13-ка.Регулирането и в двете посоки започна да действа,след като врътката за нагоре-надолу се намира почти по средата на обхвата на регулиране.После почти час игра със "Depo"-то и работата стана.Искам да отбележа,че регулацията по хоризонтала е много финна и влияе малко и на височината на светлинния поток както по-горе е казал Наско.На практика се оказа,че след монтажа на новите фарове,"заводските" настройки са много далеч от истината и е нужно малко търпение и играчка за да се получи резултата,който ни харесва.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Паци, и аз нямах никакво намерение да си сменям Фара, обаче изведнъж фар, преден капак и предна маска. Дано не ти се налага, обаче това е евтината алтернатива на пазара, нов оргинален много скъп а когато ти трябва спешно няма втора употреба.paci написа:Може и аз да си купя някой ден такива фарове и ше ви пиша ,... ма тва може да е след няколко години ....
Пиша ви сега да ви кажа, че ще пиша. Може до тогава да ме е блъснал трамвай в Плевен ма нема нищо аз да кажа, че ще пиша.
Да има присъствие във форума, няма значение съдържанието
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Виктор
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 23 апр 2009, 23:53
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI 115hp - 2003 Facelift
- Status: Извън линия
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
* Докладвай
* Отговори с цитат
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Мнениеот Peshe на Нед 08 Мар, 2009 20:49
Пиши,колега,пиши!Когато можеш и колкото можеш,тренирай си пръстите!
Paci,редовно следя форума и ми прави ми впечатление,че понякога си доста язвителен в постовете си!Не трябва ли да си помагаме в този форум,кой с каквото може и знае,а не да се правиме на много велики.Някак си не приляга на "МОДЕРАТОР" да се държи по този начин.
Сега относно темата:За да може да се регулира фара по хоризонтала е нужно да се настрои първо с врътката нагоре-надолу на такова положение,че да се "освободи" лостовата система за хоризонталното регулиране!Ако сме поставили врътката за нагоре-надолу близко до крайните стойности на реглажа на фара,то поради механично задържане не работи регулирането по хоризонтала!След като оригиналният фар изсъхна след близо ден и полувина сушене го разгледах внимателно до колкото се вижда отзад през отворите как е направена лостовата система.Раздвижих внимателно регулиращата система с "PTFE" някакъв спрей за смазване с тефлон и глухо ключе 13-ка.Регулирането и в двете посоки започна да действа,след като врътката за нагоре-надолу се намира почти по средата на обхвата на регулиране.После почти час игра със "Depo"-то и работата стана.Искам да отбележа,че регулацията по хоризонтала е много финна и влияе малко и на височината на светлинния поток както по-горе е казал Наско.На практика се оказа,че след монтажа на новите фарове,"заводските" настройки са много далеч от истината и е нужно малко търпение и играчка за да се получи резултата,който ни харесва.
Peshe
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 17 Фев, 2008 16:58
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
* Лично съобщение
....това което е казал Peshe е най правилното ,но при мен Мондео 2002 г. се движат двете половини на фара "Депо" които са свързани в едно цяло -" късите и дългите"и се регулират като се навиват първо "нагоре и надоло" до ниво което ви харесва и после се "навива наляво и надясно" което променя малко настройката на" горе и надоло" съобразно какво гоните като му дава възможност пак да регулирате "горе и доло" което се изразявав един вид в постъпателно вдигане на фара и моите бяха така но си поиграх и накрая разбрах каква е цаката........дано сте ме разбрали и съм бил полезен.....
* Отговори с цитат
Re: Относно реглажа на фарове "DEPO"
Мнениеот Peshe на Нед 08 Мар, 2009 20:49
Пиши,колега,пиши!Когато можеш и колкото можеш,тренирай си пръстите!
Paci,редовно следя форума и ми прави ми впечатление,че понякога си доста язвителен в постовете си!Не трябва ли да си помагаме в този форум,кой с каквото може и знае,а не да се правиме на много велики.Някак си не приляга на "МОДЕРАТОР" да се държи по този начин.
Сега относно темата:За да може да се регулира фара по хоризонтала е нужно да се настрои първо с врътката нагоре-надолу на такова положение,че да се "освободи" лостовата система за хоризонталното регулиране!Ако сме поставили врътката за нагоре-надолу близко до крайните стойности на реглажа на фара,то поради механично задържане не работи регулирането по хоризонтала!След като оригиналният фар изсъхна след близо ден и полувина сушене го разгледах внимателно до колкото се вижда отзад през отворите как е направена лостовата система.Раздвижих внимателно регулиращата система с "PTFE" някакъв спрей за смазване с тефлон и глухо ключе 13-ка.Регулирането и в двете посоки започна да действа,след като врътката за нагоре-надолу се намира почти по средата на обхвата на регулиране.После почти час игра със "Depo"-то и работата стана.Искам да отбележа,че регулацията по хоризонтала е много финна и влияе малко и на височината на светлинния поток както по-горе е казал Наско.На практика се оказа,че след монтажа на новите фарове,"заводските" настройки са много далеч от истината и е нужно малко търпение и играчка за да се получи резултата,който ни харесва.
Peshe
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 17 Фев, 2008 16:58
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
* Лично съобщение
....това което е казал Peshe е най правилното ,но при мен Мондео 2002 г. се движат двете половини на фара "Депо" които са свързани в едно цяло -" късите и дългите"и се регулират като се навиват първо "нагоре и надоло" до ниво което ви харесва и после се "навива наляво и надясно" което променя малко настройката на" горе и надоло" съобразно какво гоните като му дава възможност пак да регулирате "горе и доло" което се изразявав един вид в постъпателно вдигане на фара и моите бяха така но си поиграх и накрая разбрах каква е цаката........дано сте ме разбрали и съм бил полезен.....

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта