Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г. - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
Здравейте, колеги. Днес ми се получи един проблем с Фиестичката и мисля преди да ходя на майстор, да се опитам да си го оправя сам. Значи случва се следното - колата има АГУ и пали на газ, а на бензин не пали в момента. Преди като давах на контакт, се чуваше характерният звук на бензиновата помпа, сега - не. Семейният автосъвет (т.е. аз и бащата) заключи, че не стига ток до помпата. Тръгнахме да търсим бушон, но гледам аз картинките там при бушончетата и не намирам никоя, която да прилича на бензинова помпа. Както и да е - започнахме един по един бушоните с мултицета - всички са читави. После вързахме бензиновата помпа с една дълга жица направо за акумулатора - тръгна, даже после колата запали, но съответно си изгасна самичка като и свърши бензина, дето си беше изпомпала. Четох във форума за ключе при седалката на шофьора, но на моята кола там ключе няма (или поне аз не виждам). Следваща стъпка - извадихме този панела с бушоните, отзад са релетата. Вадихме ги едно по едно и ги тествахме дали цъкат с мултицета като ги връзвахме директно с акумулатора. Всичките са О.К. Та, въпросът: Какво изпускам?
Ще съм признателен и щастлив, ако успея да си я оправя сам, защото предполагам, че не е нещо сериозно.
П.С. Колата я взех днес от майстор - тенекеджия, който ми завари долната панта на шофьорската врата, защото се беше пооткъртила. Питах го дали може от заварката да е станало, той отрича. Казва, че друго не е пипал. Той ми е съсед и преди ми е оправял не само тази кола, така че съм склонен да му вярвам.

П.С. Колата я взех днес от майстор - тенекеджия, който ми завари долната панта на шофьорската врата, защото се беше пооткъртила. Питах го дали може от заварката да е станало, той отрича. Казва, че друго не е пипал. Той ми е съсед и преди ми е оправял не само тази кола, така че съм склонен да му вярвам.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
За бутона погледни за капаче декоративната пластмасата под арматурното табло.
Точно там където ти е наварявал пантата!
Точно там където ти е наварявал пантата!
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г. - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
Погледнах там под капачето, но това ключе го няма при мен. Явно го няма в този модел. Колата е Фиеста мк3 93г 1.1 моно инжекция Gia.
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
Да разбирам че няма ток до бензиновата помпа?
Ток до релето на бензиновата помпа стига ли?
С мултицета на верига намери кое реле ти е за бензиновата помпа.
Аз съм за проблем с релето.
Сега ще се поразровя из мойте документации дали няма да намеря кое реле е за бензиновата помпа. Relays (1992 models onward)
Note: Relay locations and circuits controlled are liable to change from year to year. Consult a Ford dealer, for specific information.
No Circuit(s) controlled
I . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Heated rear window
II . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Windscreen wiper delay
III . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . CFi delay relay or EFi supply relay (fuel injection)
IV . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Not used on UK models
V . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ignition switch
VI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Automatic transmission starter inhibitor, anti-theft warning system
VII . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Headlight main beam
VIII . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Anti-lock braking system and/or dim-dip lighting
IX . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Not used on UK models
X . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Not used on UK models
XI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Heated windscreen
XII . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Anti-lock braking system
A . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Idle speed control (automatic transmission) or two-tone horn (where fitted)
B . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Fuel pump
C . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Front foglights (XR2i, RS Turbo and RS 1800)
D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Headlight dipped beam
E . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Dim-dip lighting
F . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Not used on UK models
Ток до релето на бензиновата помпа стига ли?
С мултицета на верига намери кое реле ти е за бензиновата помпа.
Аз съм за проблем с релето.
Сега ще се поразровя из мойте документации дали няма да намеря кое реле е за бензиновата помпа. Relays (1992 models onward)
Note: Relay locations and circuits controlled are liable to change from year to year. Consult a Ford dealer, for specific information.
No Circuit(s) controlled
I . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Heated rear window
II . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Windscreen wiper delay
III . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . CFi delay relay or EFi supply relay (fuel injection)
IV . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Not used on UK models
V . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ignition switch
VI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Automatic transmission starter inhibitor, anti-theft warning system
VII . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Headlight main beam
VIII . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Anti-lock braking system and/or dim-dip lighting
IX . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Not used on UK models
X . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Not used on UK models
XI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Heated windscreen
XII . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Anti-lock braking system
A . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Idle speed control (automatic transmission) or two-tone horn (where fitted)
B . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Fuel pump
C . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Front foglights (XR2i, RS Turbo and RS 1800)
D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Headlight dipped beam
E . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Dim-dip lighting
F . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Not used on UK models
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г. - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
Ох, малко почна да ми писва вече да я ръчкам. Днес се рових в нета сума време за някви ръководства, намерих само едно на английски за мк3 и в него се оказа,че инфо има само за карбораторните двигатели (или поне аз за инжекцията не можах да намеря). Днес пак мерих и замервах - до релето стига ток. Също така релето като му свържа двете крачета с акумулатора и останалите две с мултицета, цъква и мултицета (в режим на пищене) пищи. Бушон така и не намерих кой е за тази помпа и не знам въобще съществува ли. Както и не намерих аварийното ключе за помпата. Май утре ще ходя до Италианеца за едно реле като това (дано да има), защото там дават да го върнеш, ако не ти свърши работа. Иначе питах в един магазин за Форд в моя квартал и ми викат 40лв само с поръчка и 5 дена доставка. А аз доколкото знам, тия релета трябва да са по 5-6лв. Ако и с ново реле не се оправи, ще призная, че козата си сака пръч и ще я водя при кварталния майстор...
-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
Колега, проблема ти го прави това копече, за което паци ти каза.По принцип, като отвориш капачето има дупка, през която да си промушиш пръста и да го натиснеш надоло.Ако не може да го напипаш, сваляй пласмасовия праг и гледаи добре, защото е най в дъното на гредата.Спомена, че са ти заваряли минтешето на врата, точно зад него се намира това копче (не му се казва така, но не знам как
), най-веротно като е заварял майстора и е чукал шлака се е изклучело, такова му е предназначението, при удар и злополука да се самоизклучва и спира бенз. помпа, за да не се запали колата.
)
моята е 90-та и си го има, а и повечето фордове го имат >:D<: .
Поздрави

Не вярвам да го нямаш заводско, (освен, някой пишмян маистор, да го е елеминирал, защото му се е сторило, по-лесно от колкото да натисне копчето в пусков режимLAN_Selot написа:Погледнах там под капачето, но това ключе го няма при мен. Явно го няма в този модел. Колата е Фиеста мк3 93г 1.1 моно инжекция Gia.

моята е 90-та и си го има, а и повечето фордове го имат >:D<: .
Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г. - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
Колеги, сега като прочетох горния пост и излязох специално навън (а си бях легнал, ама то като ме човърка >:D<: ) и пак търсих бутончето. Значи на моята фиеста има наистина едно капаче долу вляво от педалите. Отварям го, ама вътре няма нищо смислено. Няма и следа от копчето, само пластмаса и някаква дупка, в която се вижда как минават кабелите към вратата (за централното и ел.стъклата предполагам). Това е ВЪТРЕ в колата. Аз разбрах, че копчето е вътре, а не от външната страна вътре в калника. Ще съм благодарен, ако някой изнамери снимка на това бутонче. Аз търсих в нета, но без резултат. Събота и Неделя като имам поевче време, ще разиграя всякъкви варианти с мултицета и ще пиша пак.
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
http://faq.ford77.ru/pdf/fiesta/Ford%20 ... Manual.pdfLAN_Selot написа:Колеги, сега като прочетох горния пост и излязох специално навън (а си бях легнал, ама то като ме човърка >:D<: ) и пак търсих бутончето. Значи на моята фиеста има наистина едно капаче долу вляво от педалите. Отварям го, ама вътре няма нищо смислено. Няма и следа от копчето, само пластмаса и някаква дупка, в която се вижда как минават кабелите към вратата (за централното и ел.стъклата предполагам). Това е ВЪТРЕ в колата. Аз разбрах, че копчето е вътре, а не от външната страна вътре в калника. Ще съм благодарен, ако някой изнамери снимка на това бутонче. Аз търсих в нета, но без резултат. Събота и Неделя като имам поевче време, ще разиграя всякъкви варианти с мултицета и ще пиша пак.
опитай с това
има специална глава за инжекционите мисля че беше 3
има и снимка къде да търсиш съответния бутон

- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
Момчета това ли е въпросният ключ? На мен ми се струва намира се ляво под кората при шофьора. Трябва да се свали кората. На мен там ми част от старата аларма.
-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
Да, точно тава еcruise написа:Момчета това ли е въпросният ключ? На мен ми се струва намира се ляво под кората при шофьора. Трябва да се свали кората. На мен там ми част от старата аларма.

Поздрави


- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
Колега,аз съм с ескорт и моето копче се намира под резервната гума в багажника,моя е "междинка"и много неща са като при фиестите!Аз бях сменял гума и съм хвърлил спуканата в багажника и от удара копчето се е изключило и няма палене....,докато разбера за този "предпазител" се узорих!LAN_Selot написа:Колеги, сега като прочетох горния пост и излязох специално навън (а си бях легнал, ама то като ме човърка >:D<: ) и пак търсих бутончето. Значи на моята фиеста има наистина едно капаче долу вляво от педалите. Отварям го, ама вътре няма нищо смислено. Няма и следа от копчето, само пластмаса и някаква дупка, в която се вижда как минават кабелите към вратата (за централното и ел.стъклата предполагам). Това е ВЪТРЕ в колата. Аз разбрах, че копчето е вътре, а не от външната страна вътре в калника. Ще съм благодарен, ако някой изнамери снимка на това бутонче. Аз търсих в нета, но без резултат. Събота и Неделя като имам поевче време, ще разиграя всякъкви варианти с мултицета и ще пиша пак.


-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 23 фев 2007, 00:04
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 93г.
Mercedes C180 2001г. - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.1моно 93г проблем с бензинова помпа
Евала, колега! И евала на всички, които помогнаха! Това беше проблема. Аз обаче не го бях намерил това пусто копче, защото при мен беше завито в някакво найлонче и практически не се виждаше. Днес обаче видях тази картинка разглобих кората, извадих го от найлончето и наистина трябваше да се натисне. Сега разкарах това найлонче и в момента може да се натисне и без да се разглабя кората. Само трябва да се отвори капачето до краката. Благодаря на всичкиcruise написа:Момчета това ли е въпросният ключ? На мен ми се струва намира се ляво под кората при шофьора. Трябва да се свали кората. На мен там ми част от старата аларма.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта