Въпросче за трудно влизащи скорости Focus 1.6 '99
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 14 апр 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 Zetec бензин (2000г.)
- Status: Извън линия
Въпросче за трудно влизащи скорости Focus 1.6 '99
- Здравейте,
Случи ми се нещо много странно за мен. Принципно аз съм така да се каже само ползвател на Форд Фокус 1.6 1999 и идея си нямам за някой от процесите случващи се под предния ми капак. Та на проблема ...
Бях за уикенда във Влинград и първата нощ спрях на едно леко наклонче надолу, натиснах си спирачките опънах си селски ръчната до горе, изгасих си двигателя и по неведоми пътища боднах задна отпуснах си леко съединителя, като колата почти не трепна, заключихси и си тръгнах. За да изключим предположението за пързаляне надолу да кажа че асфалта на който спрях беше перфектен и абсолютно сух. Та на следващата вечер се качвам аз в колата, запалих с натиснат съединител, не помня как изкарах лоста от задната скорост дали лесно или трудно, но вкарването на която и да е скорост след това си беше направо бодибилдинг, а на задна прехъркваше за да влезе и то с лек ряз. След 3-5 километра разходка скоростите поолекнаха и взеха да влизат, но задната продължаваше да се прави на интересна но с по леко изхъркване и по леко влизане. След още един ден се прибрах до Пловдив с почивка за кафенце в Пазарджик (на около 30-40км от началната точка). В началото всичко беше същото като предната вечер - трудно влизаше което и да било. Горе долу 10 километра след старта всичко беше добре, а в Пазарджик и задната работеше както трябва без шумове и т.н. а в Пловдив вече всичко беше съвсем безпроблемно ... до тази сутрин ... когато ситуацията се потрети ... Ако това също носи някаква информация най трудно влизаше 3-та предавка ...
Моля като хора с повече опит в цапането на ръцете си и с повече идеи какво е това скоростна кутия и как работи да изкажете някакви предположения какво по дяволите се случи с моя Фокус и какво мога да направя за да си направя шофирането по-приятно и безпроблемно ...
- energy76us
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:45
- Модел на автомобила: FORD Mondeo MK I- 1.8 16v Zetec
, FORD Fiesta 1.4 16v zetec s Ford Focus MK I 1.6 benzin - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпросче за трудно влизащи скорости Focus 1.6 '99
Колега,аз мога само да изкажа едно предположение.На мен сутрин в това стуедно време,много трудно ми влизат 1,2,3 и така е докато не постопли колата.Идеята ми е,че маслото в скоросната кутия е студено,и второ съеденитела не е много нов,та и от него може да е.А може и щангичките на скоросния лост да са се разсъхнали,от прекаленото обсипване на пътищата със сол .Предположения 

- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
Re: Въпросче за трудно влизащи скорости Focus 1.6 '99
пробвай нещо: като позапъне пак натисни максимално съединителя и опитай да вкараш задна(дръж педала макс. надолу)докато влезе изцяло.
ако има хъркане - по-скоро съединител
ако няма хъркане, но влиза трудно - по-скоро масло в скоростите
и пак не е изключено нещо друго...
Успех!
ако има хъркане - по-скоро съединител
ако няма хъркане, но влиза трудно - по-скоро масло в скоростите
и пак не е изключено нещо друго...
Успех!
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: Въпросче за трудно влизащи скорости Focus 1.6 '99
напомпвай съединителя и ако тогова проблема отшуми си виж помпчиаката на съединителя и течността разбира се.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 14 апр 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 Zetec бензин (2000г.)
- Status: Извън линия
Re: Въпросче за трудно влизащи скорости Focus 1.6 '99
Здравейте,
Благодаря за идеите
Днес докато аз работя съм оставил "Илюзиониста" на преглед при Джи Пи-то му ... та до преди малко становището беше че педала е потънал малко по ниско от нормалното му положение и след като е бил издърпан посредством майсторски горен мъжки крайник си е застанал там дето господа испанците са го поставили за пръв път
Майстора смоталеви нещо за някаква хидравлична хава в горния край на педала на съединителя, която може би можело да е проблемна, но след няколко разходки не била дала признаци на постоянна повреда, което може само да ме радва ...
Та сега чакаме да се скапе напълно ако ще се скапва та да знаем със сигурност че е това проблема ...
Като си я взема довечера и я покарам някой и друг ден ще споделя дали пак се е проявявало
Колкото до съединителя ... колата снощи направи 95 000 км и я карам ... нека го наречем разумно ... та не ми е направило впечатление да приплъзва съединител, пък и ако повредата е в него не би ли трябвало да си остава и след като загрее автомобила ?
focusfocus - коя помпичка от 2-те ? питам да знам ако пак се появи да пробвам ... иначе майстора проверил маслото и хидравличната течност и каза че си били ОК
Благодаря за идеите



Като си я взема довечера и я покарам някой и друг ден ще споделя дали пак се е проявявало

Колкото до съединителя ... колата снощи направи 95 000 км и я карам ... нека го наречем разумно ... та не ми е направило впечатление да приплъзва съединител, пък и ако повредата е в него не би ли трябвало да си остава и след като загрее автомобила ?

focusfocus - коя помпичка от 2-те ? питам да знам ако пак се появи да пробвам ... иначе майстора проверил маслото и хидравличната течност и каза че си били ОК

-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: Въпросче за трудно влизащи скорости Focus 1.6 '99
тя е една на педала
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 14 апр 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 Zetec бензин (2000г.)
- Status: Извън линия
Re: Въпросче за трудно влизащи скорости Focus 1.6 '99
Благодаря на всички отзовали се на моите неволи 
Та както казват старейшините на нашето племе - всяко глупаво начинание (проблем) си имат разумно или не чак до там разумно обяснение
Крайни резултати :
Доктора се произнесе още на първия час
>>> пропаднал педал на съединителя с 2-3 сантиметра, по неизвестни причини ... решение на проблема - издърпан на ръка
>>> след дърпането проблема моментално изчезнал и не се появил повече
>>> 20 мин разглобяване на кори отдолу и проверка на нивото на маслото - резултат - добре си е ... там е, не е избягало ...
>>> минимално омазняване на не знам си коя трабичка дето влизала не знам си къде ... след 2-3 дни като я погледне пак ще види дали се е омазнила отново и дали трябва да се вземат мерки
>>> допълнителни екстри - доливане на спирачна течност, че доближавала минимума
>>> финансова страна на проблема - малко лева с консумативите
>>> слухов и драйв тест на предишния ремонт {полу основен ремонт поради използването на "качествени" добавки довело до "цъвфане" на клапан (добре че имах още 15, че да ида до морето и да се върна
)} и отхвърлена необходимост от замерване на компресия поради перфектната му работа и липса на вибрации
Аз - много щастлив и доволен - все пак това е по евтино от колкото дори предполагах ... как да не съм щастлив ... те за повече пари ми сменят летни/зимни гуми
Сега само стискам палци да не се прецака горе-показаната фъщялка (помпичка, буталце или както там му викат тия от мотофое дето искат много пари за него) 

Та както казват старейшините на нашето племе - всяко глупаво начинание (проблем) си имат разумно или не чак до там разумно обяснение

Крайни резултати :
Доктора се произнесе още на първия час

>>> пропаднал педал на съединителя с 2-3 сантиметра, по неизвестни причини ... решение на проблема - издърпан на ръка
>>> след дърпането проблема моментално изчезнал и не се появил повече

>>> 20 мин разглобяване на кори отдолу и проверка на нивото на маслото - резултат - добре си е ... там е, не е избягало ...
>>> минимално омазняване на не знам си коя трабичка дето влизала не знам си къде ... след 2-3 дни като я погледне пак ще види дали се е омазнила отново и дали трябва да се вземат мерки
>>> допълнителни екстри - доливане на спирачна течност, че доближавала минимума
>>> финансова страна на проблема - малко лева с консумативите

>>> слухов и драйв тест на предишния ремонт {полу основен ремонт поради използването на "качествени" добавки довело до "цъвфане" на клапан (добре че имах още 15, че да ида до морето и да се върна

Аз - много щастлив и доволен - все пак това е по евтино от колкото дори предполагах ... как да не съм щастлив ... те за повече пари ми сменят летни/зимни гуми


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта