колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
- evilcook
 - потребител

 - Мнения: 8
 - Регистриран: 12 фев 2009, 17:30
 - Модел на автомобила: ford eskort kabriolet 1.8 16v
 - Местоположение: несебър
 - Status: Извън линия
 
колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Трябва да ги сменя, но и хабер си нямам. Колата ми е Форд Ескорт кабрио 95г 1.8 16в бензин. Моля дайте малко акЪл така, Че да ми излезе малко по-евтино.    Предварително ви благодаря 
			
									
									
						- 
				noface
 - потребител

 - Мнения: 567
 - Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
 - Модел на автомобила: Sierra
 - Местоположение: Sofia
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
КОлега ,масло ли не качва ,тропа ли или.... защо ще ги сменяш? Иначе не е лесна работата -двигателя на земята и го изтърбушваш от към картера,ако няма да правиш нищо по главата. Ако майстор ти е казал нещо сподели го с нас,стига да не е някоя тайна  
 .
			
									
									Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 
						- evilcook
 - потребител

 - Мнения: 8
 - Регистриран: 12 фев 2009, 17:30
 - Модел на автомобила: ford eskort kabriolet 1.8 16v
 - Местоположение: несебър
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Майстора ми каза, че са се обаждали и каза, че трябва да ги сменя, но всЪЩност ме интересува дали мога в това сЪстояние да я прибера от НесебЪр до Монтана или оЩе тука трябва да ги сменя да не ме остави по пЪтя 
			
									
									
						- spartak_75
 - Потребител

 - Мнения: 85
 - Регистриран: 04 яну 2009, 10:58
 - Модел на автомобила: ford escort-1,8D-95
Вертикално излитане - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									
						- 
				diesel1.6
 - потребител

 - Мнения: 4211
 - Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
 - Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
spartak_75 написа: mineralno maslo(15W40), da moje da uplatnipo-dobre hlabinite.
Това за маслото не важи, дори минералното е по-рядко. Няма значение с какво масло си, карай на средни обороти и няма да имаш проблеми.
Аз пиша само защото колегата се е объркал с маслото - ако сипеш минерално, няма разлика, карай с каквото си е колата.
- evilcook
 - потребител

 - Мнения: 8
 - Регистриран: 12 фев 2009, 17:30
 - Модел на автомобила: ford eskort kabriolet 1.8 16v
 - Местоположение: несебър
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Ами незнам. Майстора ми каза, Че  се обаждали от време на време. АЗ хабер си нямам от коли, това ми пЪрвата кола и  не_сЪм сигорен, че Ще ме прибере до Монтана за това се обЪрнах кЪм вас. Мерси много за сЪветите.
			
									
									
						- 
				sobis
 - потребител

 - Мнения: 93
 - Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
 - Местоположение: Пловдив
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Не че нещо, по знаещите от мен да кажат. Но как така се обаждат чат пат  
  Не трябва ли да чукат постоянно тия биелни лагери 
 
Не е зле да отидеш и при друг майстор, че с това шега не бива.
			
									
									
						Не е зле да отидеш и при друг майстор, че с това шега не бива.
- venom4o
 - потребител

 - Мнения: 2793
 - Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
 - Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
 - Местоположение: София- Банкя
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
биелен лагер тропа постоянно ..Звука е едно чукане леко глухо такова тъпо..Понякога се усеща на празен ход ако е много зле ако не на 2-3000 със сигурност ще се обадят..Ако ти тропа мотора недей да караш така защото коляновия вал ще си отиде със сигурност и тогава ще си доста вътре..
			
									
									
						- evilcook
 - потребител

 - Мнения: 8
 - Регистриран: 12 фев 2009, 17:30
 - Модел на автомобила: ford eskort kabriolet 1.8 16v
 - Местоположение: несебър
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
мерси значи ако не тропат много мога да мина 500км 
			
									
									
						- 
				diesel1.6
 - потребител

 - Мнения: 4211
 - Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
 - Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Може и 50000 да изкараш, не се тревожи, ако няма да се състезаваш с лудите и със себе си.
			
									
									
						- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Много е трудно да се прецени така по интернет, най-добре може да каже който е открил тропането. Ти като караш чуваш ли тропането в купето, ако го чуваш не тръгвай на дълъг път. Защо не ти ги смени човека в Несебър. Биелни и основни лагери се сменят лесно, не се сваля мотора, само картера. Работата е за 2-3часа, с почивка за бира. Ако тръгнеш може и да стигнеш а може и да задере лагера и да превърти в леглото и тогава става голям панаир.
			
									
									
						- evilcook
 - потребител

 - Мнения: 8
 - Регистриран: 12 фев 2009, 17:30
 - Модел на автомобила: ford eskort kabriolet 1.8 16v
 - Местоположение: несебър
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
мерси много за сЪветите незнам дали се чува в купето заЩото му я дадох да смени маслото пЪк той ми изкара 1000 проблема по нея пЪк аЗ докато я карах не сЪм чувал никакво тропане чукане и така нататък значи тоя се опитва да ме прекара единствено знам че само задните амортисьори са иЗпуснали заЩото вози като лодка отзад 
мод: Темата ти е за основни и биелни лагери!
Веднъж ти изтрих питането за амортисьорите!
Не мога да разделям мнение!
Има си раздел "ХОДОВА ЧАСТ", пусни си питането там!
			
									
									
						мод: Темата ти е за основни и биелни лагери!
Веднъж ти изтрих питането за амортисьорите!
Не мога да разделям мнение!
Има си раздел "ХОДОВА ЧАСТ", пусни си питането там!
- 
				diesel1.6
 - потребител

 - Мнения: 4211
 - Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
 - Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: колеги трябва да сменя основни и биелни лагери
Наско, тя купе няма.. кабрио е!HACKO написа: Ти като караш чуваш ли тропането в купето, ако го чуваш не тръгвай на дълъг път.
За 1овека с кабриото - ако ти трябва за 10-20000 км, не се занимавай. Случва се майсторите да послъгват. Предполагам в Бг сега хората са се посвили и майсторите може и да нямат работа и да си измислят. Все пак, ако трака не слагай SAE30 масла, карай с SAE40.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 10 госта

